Juupa..

"Misukka"

Kertokaapa miehet, miksi naisen tupakointi on pitkä miinus? Kuitenkin alkoholin käyttö onkin ihan ok, kunhan se on hallussa.
Poltan kyllä, mutten ole vuosiin alkoholia halunnut.
Käyn kyllä baareissa. Enkä katsele pinna kireällä olevaa absolutisti miestä elämääni, vaan kohtuukäyttäjää tai hyvillä mielin olevaa raitista.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista :).

32

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aktm

      Ei minulle ole ollenkaan miinus vaikka en polta itse kuin ainoastaan baarissa johtuen tupakan tuomasta sosiaalisuudesta. Kuten jo aikaisemmin mainitsin yksin kaljan kittaaminen baarin nurkkapöydässä ei innosta ketään tulemaan juttusille mutta tupakkakopin tupruttelijat juttelevat aina kaikki keskenään. Ja on hyvä naisten isku keinokin näinollen.

      Tupakoivat naiset eivät luettele turhia nuttura kireellä olevia ehtojakaan millainen miehen pitää olla ja huom! Tupakoivat naiset kuin miehetkin ovat ihan samanlaisia ihmisiä eri tulo luokista ja liikunnallisia tai vähemmän liikunnallisia kuten tupakoimattomat.
      Mutta jostain syystä tupakoivat ovat sosiaalisempia ja avoimempia ihmisiä.

      Se mitä ihmettelen todella on s24 deitti profiileissa naisilla lähes jokaisella joku negatiivinen maininta tupakoinnista. "Älä kirjoita jos tupakoit. Poistu profiilistani jos tupakoit. Vihaan tupakointia" Jne. Silti esim naisten tupakointi lisääntyy koko ajan. Itsekin tunne useita ei tupakoivia naisia ja kenelläkään ei ole ehdottoman kielteistä suhtautumista tupakointiin vaan nettiin on pesiytynyt joku tupakan vihaajien uskonlahko.

      Joten misukka anna palaa! Olet niitä naisia joiden jutulle on helppo tulla. Moikataan kun tavataan röökikopissa:)

    • 19ja19

      Naisen kommentti "Misukka":lle.

      Olen näitä naisia, jotka eivät tykkää tupakoivista miehistä. Syitä miksi en halua enään tupakoivaa miestä on mm. Omat vaatteeni haisevat myös tupakalle, suuteleminen ei vaan tunnu kivalta, lähisuvussa jo yksi kuollut keuhkosyöpään tupakan takia, jatkuvan yskimisen kuuntelu ärsyttää, aina pitää "muistaa" että toinen tarvii röökitaukonsa.

      Olen kokeillut parisuhdetta absolutistin kanssa. Ei onnistu, jos ei toinen kestä sitä, että otan viinilasillisen.

      Meillä kaikilla on omat toiveensa kumppanin suhteen, joten seuraava kokelas vain peliin. Ei se sen kummempaa ole.

    • Yök

      Tupakoivaa naista ei tupakoimaton mies voi suudella. Se haju ja maku...

    • dsvsv

      No aatteleppa nyt järjellä, miten se voisi joitain haitata että haiset ja maistut tupakalle, kulutat rahasi tupakkaan ja tulet mahdollisesti tulevaisuudessa kuolemaan vielä keuhkosyöpäänkin. Äitini polttaa ja mua huolettaa aina vähän väliä sen kröhimisiä kuunnellessa että milloinkohan sitä saa olla hautaamassa.

      • Mies.

        Kertokaapa naiset miksi se miehen huono kohtelu on pitkä plussa teille? Se alkoholin jatkuva läträäminen ja se huoritteu ja teile vaan aina kelpaa sellainen mies. Miksi ei kelpaa mukava hyvin kohteleva mies joka ei juopottele joka viikonloppu?
        Ja minulle ei kelpaa tupakoiva nainen.


      • terve-elämä
        Mies. kirjoitti:

        Kertokaapa naiset miksi se miehen huono kohtelu on pitkä plussa teille? Se alkoholin jatkuva läträäminen ja se huoritteu ja teile vaan aina kelpaa sellainen mies. Miksi ei kelpaa mukava hyvin kohteleva mies joka ei juopottele joka viikonloppu?
        Ja minulle ei kelpaa tupakoiva nainen.

        Ihan siks ei kelpaa, et röökaavat naiset ovat hyvin sairaalloisen näköisiä ryppyisene ihoineen ja kellertävine hampaineen. Ainakin jo mun ikäryhmässä 40 - 50 v. Ja mielestäni osoittaa tupakointi myös käsittämätöntä luonteen heikkoutta ja kyvyttömyyttä suunnitella elämäänsä yhtään pidemmälle. Ruman, velttoluontoisen ja lyhytnäköisen naisen kanssa en toki halua deittailla.


    • "Misukka"

      Kiitos vastauksista.
      Olen jo tehnyt henkistä eroa tupakasta, vain itseni takia jo jonkin aikaa. En lähde lakkoa pitämään, vaan lopettamaan polttamisen.
      Silti ihmettelen, kuinka ihmiset pitävät jopa muutamaa viinilasia/ sauna kaljaa, iltaisin hyvänä asiana ja samoin viikonloppuja ravintolassa.
      Eikö rentoutumista voi tehdä muuten?
      "terve-elämä". En puolustele tupakkaa, pirun keksintö se on. Siltikään en ole ruma, velttoluonteinen enkä lyhytnäköinen. Mainitsemiasi seikkoja, löytyy yhtälailla savuttomista, alkoholinkäyttäjistä.
      Eikä muuten kaikkien urheilullisuus olekaan terveellistä, kohtuus siinäkin.

    • Hcatm

      En ole koskaan tupakoinut enkä koskaan kelvannut naisille. Pitäis vissiin alkaa tupakoimaan että kelpaisin. Joten turha täälläkin kirjoittavien marista että tupakoimaton pitää olla et kelpaa suhteeseen.

    • ewnmbhjyg

      Siksi koska savunpuhaltelu on säälittävää ja teennäistä. Siihen vielä päälle hajuhaitat. Pitkä miinus todellakin ja ehdoton turn-off.

    • 18+20

      Tupakointi ei ole miinus vaan ehdoton kynnyskysymys. Syyt samat, joita tässä ketjussa on jo mainittu: haju, epäterveellisyys ja rahojen ja ajan käyttö. Itselleni haju on isoin ongelma. Bussissa olen joskus joutunut vaihtamaan paikkaa, kun joku tupruttelija on tullut viereen istumaan. Pitäisi varmaan alkaa jaella huomautuksia kovaan ääneen. Mielestäni julkisella paikalla ja ihmisten läheisyydessä tupakointi ja sen hajun levittäminen pitäisi olla laitonta, lievään väkivaltaan ja häiriköintiin verrattavissa.

      • "Misukka"

        Itse en vastustele, jos parveketupakointi kiellettäisiin. Savuttomat työpaikatkin ok.
        Tupakkakoppia raflassa en kaipaa ja ihmettelen tupakkakuppeja, liikkeitten sisäänkäyntien edessä.

        Entäpä, miksi alkoton nainen ei kelpaa?
        Ikäisiäni miehiä laukkaa baareissa, samoja naamoja. Harva, on vain oikeasti muutamalla oluella.
        Pitäisikö mun nyt sitten alkaa tykkäämään alkoholista, että flaksi markkinoilla kävisi?

        Asiallisia vastauksia tullut, kiitos. Odotin vallan muuta palautetta.


      • ikuisuusaihe
        "Misukka" kirjoitti:

        Itse en vastustele, jos parveketupakointi kiellettäisiin. Savuttomat työpaikatkin ok.
        Tupakkakoppia raflassa en kaipaa ja ihmettelen tupakkakuppeja, liikkeitten sisäänkäyntien edessä.

        Entäpä, miksi alkoton nainen ei kelpaa?
        Ikäisiäni miehiä laukkaa baareissa, samoja naamoja. Harva, on vain oikeasti muutamalla oluella.
        Pitäisikö mun nyt sitten alkaa tykkäämään alkoholista, että flaksi markkinoilla kävisi?

        Asiallisia vastauksia tullut, kiitos. Odotin vallan muuta palautetta.

        "Entäpä, miksi alkoton nainen ei kelpaa?"

        Luepa tuolta tuo "kohtuu kaikessa" vs. "tyhjän saa pyyttämättäkin" -osuus, niin ymmärrät tarkalleen, miksi absolutistille käy vain toinen absolutisti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12377933


      • "Misukka"
        ikuisuusaihe kirjoitti:

        "Entäpä, miksi alkoton nainen ei kelpaa?"

        Luepa tuolta tuo "kohtuu kaikessa" vs. "tyhjän saa pyyttämättäkin" -osuus, niin ymmärrät tarkalleen, miksi absolutistille käy vain toinen absolutisti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12377933

        Moi "ikuisuusaihe". Luin ketjun kyllä. En ole ehdoton, enkä lähde ketään muuttamaan mun takia.
        Mun seurassa saa ottaa ja juoda itsensä vaikka pöydän alle. Mä vaan en aikuista ihmistä sieltä ylös nosta. Itse jokaisen olisi hyvä rajansa tietää.
        Kunhan on oikeasti mukavaa humalassa mutta örvellys ja sekoilu, ei kiitos..
        Jos joku tuntee olonsa epämukavaksi seurassani juodessaan, en ole oikeasti se ongelma..
        Moni pyytelee anteeksi humalatilaansa, miksi? Tuskin vahingossa tullut.
        Pitäisikö mun pyytää anteeksi humalattomuuttani, miksi? Tilasinko vahingossa alkottomia juomia?

        Tietty saunaoluet mies voi ottaa ja sen viinilasin/ pullon. Baari-iltakin, silloin tällöin ok.


    • terve-elämä

      Tupakointi todellakin on eri asia kuin muutama saunakalja tai viinilasillinen. Sitten tietysti joo, jos sen kaljan juo tunnin välein, kuten useimmat röökaa, ni näitä vois verrata. Ja kyllä: rumia ja selkärangattomia ihmisiä on myös ei tupakoivissa. Mutta heissä on myös yksi hyvä puoli enemmän verrattuna tupakoiviin - tupakoimattomuus. Ja kyllä: kaikki tupakoivat eivät ole rumia, mutta tupakointi vaikuttaa vääjäämättä ulkoiseen olemukseen ja ulkonäköön ennemmin tai myöhemmin ja radikaalimmin juuri naisilla. Jos kykenee ajattelemaan tulevia vuosiaan, tämän kyllä ymmärtää. En siis halua deittiä, joka turmelee itseään tietoisesti ja näkyvällä tavalla ja näin osoittaa piittaamattomuutta myös tulevista päivistään.

      • Tuleva"sankarivainaa

        Minä olen aloittanut tänävuonna yli kolmekymppisenä tupakoinnin. Kun suomi ajautuu sotaan venäjän kanssa tulevan vuoden aikana en tee enään terveillä keuhkoilla mitään koska olen sellaisella aselajilla että minut pommitetaan tykistötulella ensimmäisenä hengiltä. Joten ei vittujakaan kiinnosta kuka tupakoi tai kuka ei. Onpahan jotain tekemistä viime minuuteilla kun kuorma auton lavalla odotan naapurin täsmäiskua meidän patterin ryhmään.


      • ha ha..

        olen polttanut viisitoista vuotta, alkon tuotteita otan pari kolme kertaa vuodessa, viime vuonna kaksi kertaa, muut juhlat olin kuskin virassa.
        ennemmin sunnuntai aamuna menen lenkille, päättäen sen kiireettömälle aamukahvi tupakka hetkelle kahvilaan kun makaan kädet täristen sängyn pohjalla iltapäivään.

        pahoittelen "terve-elämä" mutta kyllä se alkon käyttökin ulkonäössä alkaa näkymään jos se on "pari saunakaljaa" kaksi kolme kertaa viikossa. todisteena voisin laittaa saman ikäisen serkkuni kuvan ja oman kuvani rinnakkain jos olisi sallittua. olen varma että arvaisit väärin tuolla periaatteella sen tupruttajan...


    • Tupakoitsijan henki haisee pahalle ja tupakoitsija haisee muutenkin tupakalle.

      Tupakansavu aiheuttaa päänsärkyä tupakoimattomalle, joten polttajan lähistöllä ei voi olla.

      Minulle on kyllä se alkoholikin vastenmielinen asia, kun en itse käytä kumpaakaan myrkkyä.

    • Tupakoimaton

      Tupakka maistuu kuulemma myös suuseksissä, siis naisella. Näin olen kuulllut kerrottavan.

    • hra huu

      Kyllä tupakointi on ällöttävä tapa. Tupakoitsijat haisevat todella pahalta. Haluan tuntea oman naiseni tuoksun, en haistella tupakanlemua iholta ja hiuksilta. Lisäksi tupakka vanhentaa ja iho haurastuu, harmaantuu. Sit se riippuvuus... pakko vetää aamurööki, ruokarööki, kahvirööki ja auta armas, jos kyseenalaistat tavan. Hyppivät silmille.
      Lisäksi tietysti terveys-ja talousvaikutukset... eiköhän tossa jo suytä tarpeeksi.
      En missään nimessä huoli tupakoivaa naista.

    • tupakoimaton mies

      Omasta mielestäni tupakka haisee / maistuu pahalle. Se on myös terveydelle haitallista ja aiheuttaa riippuvuutta. Kumpaakaan en toivoisi sille omalle kullalleni. Ja tupakkakoukussa kärvistely on monella stressaavaa mitä olen seurannut sivusta. Pitää päästä aina silloin tällöin tupakalle. Tuo häiritsee esim. jos olisi kiire johonkin tai oltaisiin menossa autolla johonkin. En halua että autossa poltetaan / olla autossa jossa poltetaan. Sitten kökötetään jossain räntäsateessa odottelemassa, että se kumppani saa sen röökinsä vedettyä. Sama juttu toistuu vaikka leffaan / baariin mennessä, kun nykyään ei saa enää polttaa missään.

      Mutta suurin syy itselläni tupakoinnin miinus merkkiin on se, että en halua itselleni tärkeän ihmisen olevan koukussa epäterveelliseen tapaan. Olen kyllä seurustellut tupakoijankin kanssa, mutta nuo edellä mainitut piirteet siinä itseäni häritsivät. Ja useimmiten tupakoijat haluavat jossain vaiheessa eroon tavastaan, mutta vaikeaa se on. Ärsyttää seurata sellaista vierestä, kun vähän huono siihen on mitenkään itse vaikuttaa.

    • ....................

      Itse lopetin tupakan polton. Ja vasta kehon toipuessa oikeasti tajusi miten sillä tupakalla itseään vioittaa. Mä en halua määräillä ja painostaa ihmisiä. Mutta olisi todella vaikea kestää, jos pitäisi vierestä seurata kun rakastamani henkilö tupakoisi. Ja sillä ei ole väliä onko ketjupolttaja vai silloin tällöin tupakoitsija, koska kummassakin se riippuvaisuus on yhtä lailla olemassa.

      Silloin tällöin juominen ei aiheuta vastaavanlaista riippuvaisuutta kuin tupakointi. Silloin tällöin viinilasillinen voi tehdä jopa hyvää sydämelle. Sitten jos verrataan alkoholismiin, huumeriippuvaisuuteen, niin alkoholismilla on huomattavasti pahempi stigma kuin tupakoinnilla. Ja huumeiden käyttö laitonta. Kaikissa näissä kyseessä riippuvaisuus - siihen nähden tupakointiin suhtaudutaan mielestäni todella pehmosesti.

      • Tup Akka Lakko

        Tupakka mitään riippuvuutta aiheuta se on paska puhetta. Ei se sentään mitään kannabista ole. Itse olen poltellut aikani kuluksi noin parikymmentä vuotta sillointällöin vaan seurustelu/sosiaalisten tilanteiden takia. Omalla ajalla en koskaan. En tykkää tupakan mausta mutta se sosiaalisuus tupakoidessa on se tekijä miksi sillointällöin tupruttelen. Varsinaisesti koskaan ei edes tee mieli tupakkaa vaikka esim juhla päivinä jolloin useampia tuttavia tai ihmisiä kokoontuu saattaa toistakin askia mennä illassa. Sosiaalisuus on se juttu ei mikään muu.


      • "Misukka"
        Tup Akka Lakko kirjoitti:

        Tupakka mitään riippuvuutta aiheuta se on paska puhetta. Ei se sentään mitään kannabista ole. Itse olen poltellut aikani kuluksi noin parikymmentä vuotta sillointällöin vaan seurustelu/sosiaalisten tilanteiden takia. Omalla ajalla en koskaan. En tykkää tupakan mausta mutta se sosiaalisuus tupakoidessa on se tekijä miksi sillointällöin tupruttelen. Varsinaisesti koskaan ei edes tee mieli tupakkaa vaikka esim juhla päivinä jolloin useampia tuttavia tai ihmisiä kokoontuu saattaa toistakin askia mennä illassa. Sosiaalisuus on se juttu ei mikään muu.

        "Tup Akka Lakko" Anteeksi.. eikös tuo ole silloin sosiaalista riippuvuutta?
        Tupakka riippuvuutta verrataan, heroiinin tasoiseksi..

        Olipa hyvä, kun kirjoitin tänne. Asiallisia, tupakkakielteisiä vastauksia sain ja siitä kiitoksia.
        Näin, itse kysellen ja lukien, olen vain enemmän lopetuksen puolella.

        Mutta mitä käykään silloin, kun olen savuton ja myös alkoton?
        Olenko ns kiinnostavampi misukka, kun ajattelen terveyttäni ja rahan käyttöäni? Hmmm..
        En edelleenkään mene asettamaan ehtoja, jos mahdollinen kumppaniehdokas polttaisi tai oluen ottaisi.


      • ....................
        Tup Akka Lakko kirjoitti:

        Tupakka mitään riippuvuutta aiheuta se on paska puhetta. Ei se sentään mitään kannabista ole. Itse olen poltellut aikani kuluksi noin parikymmentä vuotta sillointällöin vaan seurustelu/sosiaalisten tilanteiden takia. Omalla ajalla en koskaan. En tykkää tupakan mausta mutta se sosiaalisuus tupakoidessa on se tekijä miksi sillointällöin tupruttelen. Varsinaisesti koskaan ei edes tee mieli tupakkaa vaikka esim juhla päivinä jolloin useampia tuttavia tai ihmisiä kokoontuu saattaa toistakin askia mennä illassa. Sosiaalisuus on se juttu ei mikään muu.

        Sosiaalisten tilanteiden vuoksi siis olet valmis tupakoimaan vaikka tiedät tasan tarkkaan terveysriskit ja kehosi viestii selkeästi, että kyseessä on myrkky? Tietenkin, ethän sinä voi millään olla siellä baarin terassilla keskustelemassa ystäviesi kanssa ilman, että vedät sitä sinun mielestäsi pahan makuista tupakkaa. Mitä nyt ikinä haluatkaan itsellesi selittää, että voit asian kanssa elää. Ja se musta etenkin kertoo riippuvaisuudesta, jos aivoissa järkeistää itselleen asiat noin. Nimm. Ihan samaa seliseliä itselleen aikoinaan tuputtanut, vaikka kokenut että olen looginen ja omilla aivoilla ajatteleva ihminen. Noh, minä olin sentään selkeästi joko tiukasti hirttosilmukassa tai pois sellaisesta. Sinä jatkuvasti löysässä sellaisessa.


      • 11+5
        Tup Akka Lakko kirjoitti:

        Tupakka mitään riippuvuutta aiheuta se on paska puhetta. Ei se sentään mitään kannabista ole. Itse olen poltellut aikani kuluksi noin parikymmentä vuotta sillointällöin vaan seurustelu/sosiaalisten tilanteiden takia. Omalla ajalla en koskaan. En tykkää tupakan mausta mutta se sosiaalisuus tupakoidessa on se tekijä miksi sillointällöin tupruttelen. Varsinaisesti koskaan ei edes tee mieli tupakkaa vaikka esim juhla päivinä jolloin useampia tuttavia tai ihmisiä kokoontuu saattaa toistakin askia mennä illassa. Sosiaalisuus on se juttu ei mikään muu.

        "Ei se sentään mitään kannabista ole"

        Kannabiksen riippuvuuden aiheutus on aika heikkoa verrattuna tupakkiin. Ja siitä tulee sentää erirento fiilis. :D Tosin joillekkin sitten jää se eri rento fiilis päälle, ja silloin puhutaan päihdeonglemasta.


      • Tup Akka Lakko
        .................... kirjoitti:

        Sosiaalisten tilanteiden vuoksi siis olet valmis tupakoimaan vaikka tiedät tasan tarkkaan terveysriskit ja kehosi viestii selkeästi, että kyseessä on myrkky? Tietenkin, ethän sinä voi millään olla siellä baarin terassilla keskustelemassa ystäviesi kanssa ilman, että vedät sitä sinun mielestäsi pahan makuista tupakkaa. Mitä nyt ikinä haluatkaan itsellesi selittää, että voit asian kanssa elää. Ja se musta etenkin kertoo riippuvaisuudesta, jos aivoissa järkeistää itselleen asiat noin. Nimm. Ihan samaa seliseliä itselleen aikoinaan tuputtanut, vaikka kokenut että olen looginen ja omilla aivoilla ajatteleva ihminen. Noh, minä olin sentään selkeästi joko tiukasti hirttosilmukassa tai pois sellaisesta. Sinä jatkuvasti löysässä sellaisessa.

        Jos polttaa askin tai kaksi puolessavuodessa vain juhla/sosiaali tilanteissa esim baarissa niin en näe siinä terveysriskiä siihen nähden että normaali tupakoitsija vetää askin päivässä. Miksi sinun pitää kielteisyydelläsi stressata sitä asiaa kun se ei tuo stressiä mullekaan? En roiku löysässä hirressä koska en kaipaa tupakkaa ollenkaan. Tällaisen juhla illan jälkeen jäänyt aski yleensä kuivuu kaappiin. Eli ammatti tupakoivat sanovat että se menee pilalle. Itse en niissä mitään eroja näe olkoon sitten olleet vuoden auki tai vasta avattu.


      • Ei huumeille!
        11+5 kirjoitti:

        "Ei se sentään mitään kannabista ole"

        Kannabiksen riippuvuuden aiheutus on aika heikkoa verrattuna tupakkiin. Ja siitä tulee sentää erirento fiilis. :D Tosin joillekkin sitten jää se eri rento fiilis päälle, ja silloin puhutaan päihdeonglemasta.

        "11 5". Ei tupakkaan liitetä puhjennutta psykoosia, vaan mainitsemaasi kannabikseen..moni psykoosin saanut, ei parane.
        Erirento olo on vain hetken. Todelliset vaikutukset tulevat viiveellä.
        En ikuna pössyttelijää katselisi.


    • hyi hyi

      Se on vaan niin rumaa, yht rumaa kuin kiroilu ja syljeskely, röyhtäily. Pätee myös miehiin.

      • 69+69

        Aika "kaunista" se näkyy katukuvassa olevan kun jokatoisella on säpäkkä huulessa ja naisilla monasti enemmistössä. Nuoretkin esittelevät kovista bussipysäkillä ja vetävät poskareita että kyllä todellisuudessa täällä vähemmistö huutelee "hyihyi kun on rumaa" väitteitä. Epäilisin että tässäkin keskustelussa yksi ja sama henkilö.
        Ja itsekään en tupakoi mutta en myöskään karsasta tupakoitsijoita. Se on heidän asiansa ei minun enkä stressaa muutenkaan siitä mitä muut touhuavat.


      • tonde.
        69+69 kirjoitti:

        Aika "kaunista" se näkyy katukuvassa olevan kun jokatoisella on säpäkkä huulessa ja naisilla monasti enemmistössä. Nuoretkin esittelevät kovista bussipysäkillä ja vetävät poskareita että kyllä todellisuudessa täällä vähemmistö huutelee "hyihyi kun on rumaa" väitteitä. Epäilisin että tässäkin keskustelussa yksi ja sama henkilö.
        Ja itsekään en tupakoi mutta en myöskään karsasta tupakoitsijoita. Se on heidän asiansa ei minun enkä stressaa muutenkaan siitä mitä muut touhuavat.

        Kyse olikin parisuhteesta tupakoitsijan kanssa urpå. Ei mistään katutupakoinnista. Vissi ero sillä, et mitä vieraat tekee tai jos oma perheenjäsen tekee. Taidat olla alemman koulutuksen omaava mies?


    • Kunnon mies

      Ei kiinnosta nuolla tuhkakuppia.

      • Joooopooooooooo

        Älä sitten nuole..... Ei se sen kummempaa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe