Kriteereitäni vastaavia miehiä 0

Tyhjän saa pyytämätä

Treffit-palstalle tein "Tarkennettu haku".
Oman ikäistäni -5v, tupakoimatonta, raitista, vapaata ja jonkin verran liikuntaa harrastavaa etsin.
Ei löytynyt yhtään miestä.
Eipä tarvitse vaivautua.

Miten teillä?

81

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

      Kokeile laitaa liikunta kohtaan jonkin verran kohdasta rakastan liikuntaa asti niin luulisi että tulisi miehiä.

      • Tyhjän saa p...

        Minulla oli liikuntaa-kohdassa: Lähes päivittäin --> Olen elämäntapaliikkuja.
        Ja 0 miestä.
        Uskonto oli: agnostikko, ateisti, kristitty


      • ehkä
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        Minulla oli liikuntaa-kohdassa: Lähes päivittäin --> Olen elämäntapaliikkuja.
        Ja 0 miestä.
        Uskonto oli: agnostikko, ateisti, kristitty

        Okei. Ehkä kannattaa uskonto poistaa kokonaan koska kaikki eivät välttämättä laita siihen kohtaan mitään. Sitten jos se on itsellä hakukriteerinä, kone etsii vain sen kohdan täyttäneet ihmiset.


      • Tyhjän saa p...
        ehkä kirjoitti:

        Okei. Ehkä kannattaa uskonto poistaa kokonaan koska kaikki eivät välttämättä laita siihen kohtaan mitään. Sitten jos se on itsellä hakukriteerinä, kone etsii vain sen kohdan täyttäneet ihmiset.

        "ehkä"

        "hkä kannattaa uskonto poistaa kokonaan koska kaikki eivät välttämättä laita siihen kohtaan mitään"

        Olet varmaan oikeassa. Pitäisi tietää, miten hakukone on ohjelmoitu. Näyttäisi olevan aika kökkö hakukone.
        Minulle uskonto on aika tärkeä. Vaikken alkoholia käytä, niin en halua mitään hihhulia.
        Mieluiten ateisti tai agnostikko. Melko harvinainen yhdistelmä ateisti tai agnostikko ja absolutisti.


    • provo?

      minkäköhän ikäsiä ootte? 70-vuotiaita?

    • nosfpw0395u2

      oho, jos se hakujuttu on jotenkin rikki?
      Tai sitten kokeile laittaa isompi ikähaarukka, jos ne oikeasti valehtelee ikänsä siellä.
      Tai sitten kokeilla jotain muuta nettitreffipalvelua, jos sun ikäiset ei vaan käytä tuota palvelua.

    • Tyhjän saa p...

      On siellä mun ikäisiä satoja.
      Kiikarissa: Elämänkumppani tai ystävyys.
      Asuu yksin. Politiikka: maltillisesti vasemmalla.

      En edes koulutusta vaatinut enkä tuloja. En pituutta eikä painorajoituksia.

      Juoppoja kaikki vissiin. Raittius ja tupakoimattomuus - onko liikaa vaadittu...

      Jos eivät ole viitsineet mitään laittaa edes noihin mun laittamiini kohtiin, niin miten lie hakukone siihen on ohjelmoitu suhtautumaan. Sopimatonta vissiin semmonen laiskuus.

    • yksilö.

      Olen raitis, savuton ja harrastan liikuntaa. Kerros nyt se naamaraja sitten et kelpaako tavis vai haluutko hollywood komistuksen?

    • Älä valita

      Vittu mitä itkua.

      Samalla kun miehet etsivät jotain naista täällä eivätkä saa vastauksia niin joku pissis täällä monkuaa että "onko ne kaikki juoppoja"

      Mitäs läksit.

    • voi pyhä sylvi

      Tätäkin keskusteluketjua lukiessa mietin, onko suomalaiset oikeasti näin idiootti-kansaa...?

      • yeeee

        vastaus siihen että 'ON'


    • Tulipa mieleen

      Jaa-a, tulipa vaan mieleeni, että en sopisi, koska juon vuodessa n. 6-8 olutta, ravintolassa saatan joskus harvoin viinin ottaa, joten en ole raitis.

      Miksi mies ei saa muutamaa olutta juoda, tai juoda sitä yhtä viintä vuodessa? Mitä se haittaa? Olut joskus harvoin saunan jälkeen ei ole exiä haitannut koskaan...

      • Tyhjän saa p..

        "ei ole exiä haitannut koskaan"

        Et ole ensimmäinen mies, joka jossain tilanteessa vertaa exäänsä ja vaatii samaa käytöstä kuin exällä.
        Wtf mikset pysynyt sen exäs kanssa, kun se oli noin hyvä?


      • Niinpä...jos juo siiderin jouluna ja juhannuksena...onko se juhlapäivinä?
        vaikka ei ehkä vuoden vaihteessa tai pääsiäisenä sitä juokaan..tai syntymäpäivillä...
        Vähän harhaanjohtava minunkin mielestä se kohta...
        Jos taas laittaa siihen kohtaan 0 niin antaako se "väärän" kuvan jollekin joka on täysin absolutisti??


      • Tulipa mieleen
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        "ei ole exiä haitannut koskaan"

        Et ole ensimmäinen mies, joka jossain tilanteessa vertaa exäänsä ja vaatii samaa käytöstä kuin exällä.
        Wtf mikset pysynyt sen exäs kanssa, kun se oli noin hyvä?

        En minä vaadi yhtään mitään (mietipä miten olisin kirjoittanut jos vaatisin), ihmettelen vain miksei joskus sitä olutta voi kaupasta ostaa, koska olen sen kokenut että tuollainen "juominen" on käytännössä kuin ei joisi ollenkaan, ei mitään käytännön vaikutusta yhtään mihinkään.

        Jos sinulla on joku periaate, että ei saa tuon vertaakaan juoda, siitä vaan, eipä tuo ole minulta pois mitenkään. Vastauksesi perusteella kun et olisi minua varten muutenkaan, enkä viittaa ollenkaan tuohon itse raittiusasiaan.

        Surullista että pidät yhden (minusta käytännössä aivan mitättömän) "ominaisuuden" takia exiäni hyvinä. Kapeakatseisuutesi näkyy myös siinä, että oletat että kyse oli siitä, että MINUN olisi pitänyt pysyä yhdessä (vieläpä tuon satunnaisen saunaoluen siedon takia). Joskus elämä heittää kapuloita rattaisiin, ja joskus se vika voi löytyä siitä naisestakin.


      • Jaapa jaa
        minttu234 kirjoitti:

        Niinpä...jos juo siiderin jouluna ja juhannuksena...onko se juhlapäivinä?
        vaikka ei ehkä vuoden vaihteessa tai pääsiäisenä sitä juokaan..tai syntymäpäivillä...
        Vähän harhaanjohtava minunkin mielestä se kohta...
        Jos taas laittaa siihen kohtaan 0 niin antaako se "väärän" kuvan jollekin joka on täysin absolutisti??

        Niin, kai se kirjoittaen avaamalla parhaiten aukeaa se alkoholinkäyttö, ja pitää toivoa, että profiilin lukija osaa hieman ajatella ja tulkita niitä vaihtoehtoja myös jos ei asiasta mitään kirjoittanut olekaan. Joku vuosi kokonaisalkoholinkulutukseni on ollut luultavasti aika lähellä nollaa, eli KÄYTÄNNÖN KANNALTA lähin olisi ollut "raitis". Mitään käytännön vaikutustahan ei juomisella tarvitse olla, jos vaikka joisi joka toinen viikko yhden saunaoluen.


      • Tyhjän saa p...
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        En minä vaadi yhtään mitään (mietipä miten olisin kirjoittanut jos vaatisin), ihmettelen vain miksei joskus sitä olutta voi kaupasta ostaa, koska olen sen kokenut että tuollainen "juominen" on käytännössä kuin ei joisi ollenkaan, ei mitään käytännön vaikutusta yhtään mihinkään.

        Jos sinulla on joku periaate, että ei saa tuon vertaakaan juoda, siitä vaan, eipä tuo ole minulta pois mitenkään. Vastauksesi perusteella kun et olisi minua varten muutenkaan, enkä viittaa ollenkaan tuohon itse raittiusasiaan.

        Surullista että pidät yhden (minusta käytännössä aivan mitättömän) "ominaisuuden" takia exiäni hyvinä. Kapeakatseisuutesi näkyy myös siinä, että oletat että kyse oli siitä, että MINUN olisi pitänyt pysyä yhdessä (vieläpä tuon satunnaisen saunaoluen siedon takia). Joskus elämä heittää kapuloita rattaisiin, ja joskus se vika voi löytyä siitä naisestakin.

        Tulipa mieleen

        Annan sinulle hyvän neuvon vastaisuuden varalle:
        exän kehuminen on totaalinen turn-off
        Fiksu mies sen tajuaa jo ennen kuin loihee lausumaan.


      • Tyhjän saa p...
        Jaapa jaa kirjoitti:

        Niin, kai se kirjoittaen avaamalla parhaiten aukeaa se alkoholinkäyttö, ja pitää toivoa, että profiilin lukija osaa hieman ajatella ja tulkita niitä vaihtoehtoja myös jos ei asiasta mitään kirjoittanut olekaan. Joku vuosi kokonaisalkoholinkulutukseni on ollut luultavasti aika lähellä nollaa, eli KÄYTÄNNÖN KANNALTA lähin olisi ollut "raitis". Mitään käytännön vaikutustahan ei juomisella tarvitse olla, jos vaikka joisi joka toinen viikko yhden saunaoluen.

        Teillä "minttu234" ja "Jaapa jaa"
        menee niinpäin, että alkoholin käyttönne on vähäisempaa kuin "ehkä juhlapäivinä".
        Useallla on myös toisin. Ei ole mukavaa selvin päin katsoa joka ikinen joulu ja juhannus, pääsiäinen ja pyhäinpäivä, kun kaveri käyttää alkoholia "ehkä juhlapäivinä".


      • Jaapa jaa
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        Tulipa mieleen

        Annan sinulle hyvän neuvon vastaisuuden varalle:
        exän kehuminen on totaalinen turn-off
        Fiksu mies sen tajuaa jo ennen kuin loihee lausumaan.

        En ole existä puhunut mitään treffeillä, saati nyt jossain profiilissa, vielä kun sellainen taannoin täällä oli. Tässä keskustelussahan ei tarvitse ketään saadakaan "turn-on", vaan keskustella aiheesta.

        Kiitos vinkistä kuitenkin, sinänsä olen kyllä samaa mieltä että sen exän voisi jättää exäksi, eikä ajatuksen tasolla alati mukana juoksevaksi verrokiksi - hyvässä tai pahassa. Myös fiksu nainen tekee näin, enkä muista muunlaisia koskaan treffanneenikaan.


      • Tulipa mieleen
        Jaapa jaa kirjoitti:

        En ole existä puhunut mitään treffeillä, saati nyt jossain profiilissa, vielä kun sellainen taannoin täällä oli. Tässä keskustelussahan ei tarvitse ketään saadakaan "turn-on", vaan keskustella aiheesta.

        Kiitos vinkistä kuitenkin, sinänsä olen kyllä samaa mieltä että sen exän voisi jättää exäksi, eikä ajatuksen tasolla alati mukana juoksevaksi verrokiksi - hyvässä tai pahassa. Myös fiksu nainen tekee näin, enkä muista muunlaisia koskaan treffanneenikaan.

        Hups.. näköjään kirjoitin vahingossa kahdella eri nimimerkillä :/
        No ei kai vahinko suuri ollut...

        Jaapa jaa = tulipa mieleen


      • Hippå
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        Tulipa mieleen

        Annan sinulle hyvän neuvon vastaisuuden varalle:
        exän kehuminen on totaalinen turn-off
        Fiksu mies sen tajuaa jo ennen kuin loihee lausumaan.

        Ehkäpä on parempi, että tuokin mies käyttäytyy ja sanoo varomatta mielipiteensä omalla tyylillään jatkossakin.
        Sillähän välttää liian herkkähipiäiset naiset :D

        En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista? Itse olen vältellyt aina miehiä, jotka vain haukkuvat exiään. Se kertoo taas ihmisestä paljon.. onhan sen kanssa yhteenkin mennyt joskus ja toivottavasti jopa rakastanutkin.
        Fiksut eivät yritä esittää tai käyttäytyä vastakkaisen sukupuolen toiveiden mukaisesti vaan toimivat omina itsenään tilanteessa kuin tilanteessa, kunhan se ei sodi perinteisiä käytöstapoja vastaan.

        Mutta jokainen näkee ja kuulee asiat omalla tavallaan. Parempi aina jos samanhenkiset päätyy yhteen tai ystävystyy.
        Muuten tulee kauheasti konflikteja ihmissuhteissa, joissa toinen lukee kuin piru raamattua toisen ilmaisuja.


      • Tyhjän saa p...
        Hippå kirjoitti:

        Ehkäpä on parempi, että tuokin mies käyttäytyy ja sanoo varomatta mielipiteensä omalla tyylillään jatkossakin.
        Sillähän välttää liian herkkähipiäiset naiset :D

        En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista? Itse olen vältellyt aina miehiä, jotka vain haukkuvat exiään. Se kertoo taas ihmisestä paljon.. onhan sen kanssa yhteenkin mennyt joskus ja toivottavasti jopa rakastanutkin.
        Fiksut eivät yritä esittää tai käyttäytyä vastakkaisen sukupuolen toiveiden mukaisesti vaan toimivat omina itsenään tilanteessa kuin tilanteessa, kunhan se ei sodi perinteisiä käytöstapoja vastaan.

        Mutta jokainen näkee ja kuulee asiat omalla tavallaan. Parempi aina jos samanhenkiset päätyy yhteen tai ystävystyy.
        Muuten tulee kauheasti konflikteja ihmissuhteissa, joissa toinen lukee kuin piru raamattua toisen ilmaisuja.

        @Hippå
        "En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista?"

        Tekisi mieleni sanoa, (että miehet ovat jämähtäjiä, jotka jatkavat uutta parisuhdetta siitä, mihin edellisessä jäätiin) mutten sano.
        Kyllä minusta tokaisu "ei ole exiä haitannut koskaan" vihjaa, että normaaleille naisille se on ok. Joten, jos ei sinulle sovi, niin sinussa on vikaa ja sinun on muututtava sietämään saunakalja. Maanitellaan ja painostetaan ottamaan seuraksi ainakin siideri, jos ei kaljan mausta tykkää. Ei tule kuuloonkaan, että tämä Normaali saunakaljoittelija alkaisi absolutistiksi.
        Sama pätee rakastelutottumuksiin, kun exän kanssa tehtiin näin, niin painosteltaan samaan asentoon, vaikkei seuraava juuri siitä nauti.
        Varsinkin leskimies haluaa naisen juuri samanlaisen kuin edesmennyt vaimo - käydään kesäteattereissa, kun vaimonkin kanssa sitä harrastettiin.

        Onhan se luonnollista, että jokainen kuljettaa mukanaan entisiä kokemuksiaan, mutta olisi hyvä löytää se meidän kahden tapa elää ja toimia. Jos ja kun joustetaan, niin molemmat niin teemme, eikä vain toinen.


      • Tulipa mieleen
        Hippå kirjoitti:

        Ehkäpä on parempi, että tuokin mies käyttäytyy ja sanoo varomatta mielipiteensä omalla tyylillään jatkossakin.
        Sillähän välttää liian herkkähipiäiset naiset :D

        En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista? Itse olen vältellyt aina miehiä, jotka vain haukkuvat exiään. Se kertoo taas ihmisestä paljon.. onhan sen kanssa yhteenkin mennyt joskus ja toivottavasti jopa rakastanutkin.
        Fiksut eivät yritä esittää tai käyttäytyä vastakkaisen sukupuolen toiveiden mukaisesti vaan toimivat omina itsenään tilanteessa kuin tilanteessa, kunhan se ei sodi perinteisiä käytöstapoja vastaan.

        Mutta jokainen näkee ja kuulee asiat omalla tavallaan. Parempi aina jos samanhenkiset päätyy yhteen tai ystävystyy.
        Muuten tulee kauheasti konflikteja ihmissuhteissa, joissa toinen lukee kuin piru raamattua toisen ilmaisuja.

        Minusta tuntuu että sinä näit ja ymmärsit minua oikein :)


      • Tulipa mieleen
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        @Hippå
        "En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista?"

        Tekisi mieleni sanoa, (että miehet ovat jämähtäjiä, jotka jatkavat uutta parisuhdetta siitä, mihin edellisessä jäätiin) mutten sano.
        Kyllä minusta tokaisu "ei ole exiä haitannut koskaan" vihjaa, että normaaleille naisille se on ok. Joten, jos ei sinulle sovi, niin sinussa on vikaa ja sinun on muututtava sietämään saunakalja. Maanitellaan ja painostetaan ottamaan seuraksi ainakin siideri, jos ei kaljan mausta tykkää. Ei tule kuuloonkaan, että tämä Normaali saunakaljoittelija alkaisi absolutistiksi.
        Sama pätee rakastelutottumuksiin, kun exän kanssa tehtiin näin, niin painosteltaan samaan asentoon, vaikkei seuraava juuri siitä nauti.
        Varsinkin leskimies haluaa naisen juuri samanlaisen kuin edesmennyt vaimo - käydään kesäteattereissa, kun vaimonkin kanssa sitä harrastettiin.

        Onhan se luonnollista, että jokainen kuljettaa mukanaan entisiä kokemuksiaan, mutta olisi hyvä löytää se meidän kahden tapa elää ja toimia. Jos ja kun joustetaan, niin molemmat niin teemme, eikä vain toinen.

        Tekisi mieleni sanoa, että olipahan melkoista yleistystä käytännössä kuitenkin (minusta et ainakaan tuossa puhunut, koska ei ns. osunut kohdalleen), mutta en sano... Taitaa siellä katkeruus paistaa kauas...

        Edelleenkään en käske kenenkään muuttua, ihmettelin vain mitä pahaa siinä 6-8 saunaolutta vuodessa on, exäni eivät siitä mitään pahaa löytäneet, enkä löydä minäkään, joten en usko siinä mitään pahaa olevan, tämä siis oli perusteeni. Mutta ehkäpä tuo millaisina ilmeisesti meitä miehiä (jotka omien sanojensa mukaan juovat vähän) pidät, onkin vastaus kaikkeen tähän.


      • Tyhjän saa p..
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        Tekisi mieleni sanoa, että olipahan melkoista yleistystä käytännössä kuitenkin (minusta et ainakaan tuossa puhunut, koska ei ns. osunut kohdalleen), mutta en sano... Taitaa siellä katkeruus paistaa kauas...

        Edelleenkään en käske kenenkään muuttua, ihmettelin vain mitä pahaa siinä 6-8 saunaolutta vuodessa on, exäni eivät siitä mitään pahaa löytäneet, enkä löydä minäkään, joten en usko siinä mitään pahaa olevan, tämä siis oli perusteeni. Mutta ehkäpä tuo millaisina ilmeisesti meitä miehiä (jotka omien sanojensa mukaan juovat vähän) pidät, onkin vastaus kaikkeen tähän.

        "Tulipa mieleen"

        Kommenttini ei kohdistunut sinuun vaan oli yleisiä huomioitani.

        Nuo ovat aiempia omakohtaisia kokemuksiani joten faktaa ainakin sillä tavalla.

        "hmettelin vain mitä pahaa siinä 6-8 saunaolutta vuodessa on, exäni eivät siitä mitään pahaa löytäneet, enkä löydä minäkään, joten en usko siinä mitään pahaa olevan, tämä siis oli perusteeni"

        En ole väittänyt siinä olevan jotain pahaa. Jos minä haluan absolutistin, niin ei siinäkään ole mitään pahaa.
        Me emme sovi toisillemme, se tästä keskustelusta selviää :) ja eihän tämä mikään deittipaikka olekaan joten se siitä.
        Huvittavana vaan olen kokenut sen aina alkavan kasvatuksen alkoholia käyttäväksi, kun vastapuoli huomaa, etten halua ollenkaan viinaksia. Ei ole tullut kellekään mieleenkään itse luopua alkosta saadakseen minut :D


      • Nan00
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        @Hippå
        "En naisena oikein näe tuossa aiemmassa toteamuksessa mitään kehumista ja hei, miksi ihminen ei voi sanoa exästään mitään positiivista?"

        Tekisi mieleni sanoa, (että miehet ovat jämähtäjiä, jotka jatkavat uutta parisuhdetta siitä, mihin edellisessä jäätiin) mutten sano.
        Kyllä minusta tokaisu "ei ole exiä haitannut koskaan" vihjaa, että normaaleille naisille se on ok. Joten, jos ei sinulle sovi, niin sinussa on vikaa ja sinun on muututtava sietämään saunakalja. Maanitellaan ja painostetaan ottamaan seuraksi ainakin siideri, jos ei kaljan mausta tykkää. Ei tule kuuloonkaan, että tämä Normaali saunakaljoittelija alkaisi absolutistiksi.
        Sama pätee rakastelutottumuksiin, kun exän kanssa tehtiin näin, niin painosteltaan samaan asentoon, vaikkei seuraava juuri siitä nauti.
        Varsinkin leskimies haluaa naisen juuri samanlaisen kuin edesmennyt vaimo - käydään kesäteattereissa, kun vaimonkin kanssa sitä harrastettiin.

        Onhan se luonnollista, että jokainen kuljettaa mukanaan entisiä kokemuksiaan, mutta olisi hyvä löytää se meidän kahden tapa elää ja toimia. Jos ja kun joustetaan, niin molemmat niin teemme, eikä vain toinen.

        "Onhan se luonnollista, että jokainen kuljettaa mukanaan entisiä kokemuksiaan"

        Olisi ehkä sinunkin aika dumpata matkasta omat kokemuksesi. Katkeruus romukoppaan, niin lopputulos on parempi. Syyllinen kunnes toisin todistetaan ei toimi edes leffoissa.


      • Tyhjän saa p..
        Nan00 kirjoitti:

        "Onhan se luonnollista, että jokainen kuljettaa mukanaan entisiä kokemuksiaan"

        Olisi ehkä sinunkin aika dumpata matkasta omat kokemuksesi. Katkeruus romukoppaan, niin lopputulos on parempi. Syyllinen kunnes toisin todistetaan ei toimi edes leffoissa.

        "Nan00"

        "Syyllinen kunnes toisin todistetaan"

        Ketä olen syyllistänyt?

        "Katkeruus"

        Mistä tuon repäisit?

        "dumpata matkasta omat kokemuksesi"

        Miksi? Ei minulta ole muisti mennyt?
        Vaikka muistan, niin uuden rakkaani opettelen tuntemaan sellaisena kuin hän on.


      • Nan00
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        "Nan00"

        "Syyllinen kunnes toisin todistetaan"

        Ketä olen syyllistänyt?

        "Katkeruus"

        Mistä tuon repäisit?

        "dumpata matkasta omat kokemuksesi"

        Miksi? Ei minulta ole muisti mennyt?
        Vaikka muistan, niin uuden rakkaani opettelen tuntemaan sellaisena kuin hän on.

        Kyllä se katkeruus vaan on aika ilmeistä, vaikka vänkäämään alkaisit. Onneksi mulla on se juhlapyhinä valittuna. Lähdenkin tästä vissiin ostamaan sen mäyräköiran siis


      • Tyhjän saa p.
        Nan00 kirjoitti:

        Kyllä se katkeruus vaan on aika ilmeistä, vaikka vänkäämään alkaisit. Onneksi mulla on se juhlapyhinä valittuna. Lähdenkin tästä vissiin ostamaan sen mäyräköiran siis

        "Nan00"

        "Onneksi mulla on se juhlapyhinä valittuna. Lähdenkin tästä vissiin ostamaan sen mäyräköiran siis"

        Miten tuo liittyy tähän ketjuun?
        Mulle on yks hailee, mitä sä ostat tai et osta.


    • Kannattaa siihen tarkennettuun hakuun laittaa vaan vaikka pituus/paino
      noi muut kriteerit on tosi hankalia...itsekin mietin pitkään mitä niihin vastaa...mutta samapa tuo...
      ei kannata liian tarkkoja kriteereitä laittaa, noi liikuntajututkin selviää jos mies sattuu vastaamaan :-)

      • niin ja löytyi siis kymmeniä profiileita...mutta asun pääkaupunkiseudulla.


      • Tyhjän saa p..
        minttu234 kirjoitti:

        niin ja löytyi siis kymmeniä profiileita...mutta asun pääkaupunkiseudulla.

        Minulla on hakualueena koko maa.
        Alle 3-5 miestä löytyi, kun poistin joitain kriteereitä - omasta maakunnasta ei löytynyt yhtäkään. Minulla on entinen profiili hengissä, kun puoli vuotta sitten kokeilin hetken nettideittiä. Samoja miehiä siellä näkyy kuin silloin, pari uutta vain jäi hakuhaaviini.
        Joku kriteereissäni on kova.
        Raittiudesta ja tupakoimattomuudesta en kriteerinä luovu.
        Koulutus, raha, asuinpaikkakaan ei merkkaa minulle.
        Pituus ja paino eivät ole tärkeitä, jos liikuntaa harrastaa säännöllisesti. Mutta se liikunnan harrastaminen on tärkeää.
        Se myös, että saamme luottamuksellisen kontaktin toisiimme, mutta sitä ei voi kriteeriksi laittaa. Sen näkee, kuulee, tuntee parhaiten livenä.


    • No itse oikeastaan ajattelin niin että pituuden ja painon suhteesta voi myös päätellä sitä liikunnallisuutta...
      aika harva mies on noita kohtia profiilissaan täyttänyt ja silloin haku ei luultavasti profiilia "poimi"
      Samaten toi alkoholin käyttö...itse juon siiderin ehkä kerran kaksi vuodessa ja joskus hyvässä seurassa...laitoin siihen kohtaan omalle kohdalle ruksin "juhlapäivinä"...kun en kuitenkaan ole mikään absolutisti
      Mutta eipä noista profiileista koskaan tiedä...
      minullakin profiili joskus n vuosi sitten ja samoja herroja nytkin liikkeellä...

      mutta mulla on kyllä pääasiassa ihan positiivisia kokemuksia...kun ei tätä hommaa ota turhan vakavasti :-)

      • salilla käyvä

        Meinaatko että en liiku jos painan 86 kg ja olen 170cm pitkä?


      • salilla käyvä kirjoitti:

        Meinaatko että en liiku jos painan 86 kg ja olen 170cm pitkä?

        Ap.lle vaan vastasin esimerkkinä ettei kannata sitä liikkumista välttämättä ainoana kriteerinä pitää!
        Moni liikkuu... sen kummemmin sitä mainostamatta...
        itselleni herättää epäilyksiä jos toinen on vaikkapa 180 cm pitkä ja painaa 110kg...
        joo ja tiedän että lihas painaa enemmän ja varsinkin ahkerat puntin nostajat ovat painavampia...
        Itsekin liikun paljon mutta silti painoa vähän yli "normaalin"...

        mutta nää asiat selviää viestitellessä...hakuja tehdessä ei ehkä kannata kovin tiukkoja kriteereitä pistää...

        se itseäni harmitti ettei hakuun voi laittaa ihannekjumppanin mittoja...turhaa selailla profiileja jossa miehen ihannenaisen mitat on 170/65 kun itse ei niihin mittoihin mahdu :-)


    • olet nirso.

      Sinul on liian vähän kriteereejä. Siks et löydä miestä. Ei nainen ole rehellinen jos vain tuollaiset pari vaatimusta on. Varmaan ulkonäkö, pituus, paino, työtilanne, raha vaikuttaa paljon että pitää ne asiat olla kunnossa.

      • Tyhjän saa p..

        Liian vähänkö kriteereitä?
        Saat lisää: tykkää minusta, oikeasti. Spontaanisti alamme nauramaan yhtä aikaa. Yhdessänauraminen on supersiistiä.


    • itte pillu pillu pil

      teille tän suoli24deitin luuuskille mikään riitä niin että ostakaa vaan dildo tulee halvemmaksi eikä tule pettymys

      • nainen 48

        Naisena voin ottaa tai olla ottamatta. Viime viikon loppuna otin 2 pitkää olutta. Yritin kerran seurustella absolutistin kanssa, mut ei tullut mitään. Herra sai hirveän hepulin kun näki mun jääkaapissa 6 purkkia lonkeroa :). Itse en tykkää miehestä, joka kerkiää kaataa kurkkuunsa tunnin aikana 6-8 purkkia olutta.


      • Tyhjän saa p..
        nainen 48 kirjoitti:

        Naisena voin ottaa tai olla ottamatta. Viime viikon loppuna otin 2 pitkää olutta. Yritin kerran seurustella absolutistin kanssa, mut ei tullut mitään. Herra sai hirveän hepulin kun näki mun jääkaapissa 6 purkkia lonkeroa :). Itse en tykkää miehestä, joka kerkiää kaataa kurkkuunsa tunnin aikana 6-8 purkkia olutta.

        "nainen 48"

        "Yritin kerran seurustella absolutistin kanssa, mut ei tullut mitään. Herra sai hirveän hepulin kun näki mun jääkaapissa 6 purkkia lonkeroa"

        Noo, yhden perusteella ei voine yleistää. En minä saa hepuleita. Muut saavat hepuleita, jos haluan miehen, joka ei alkoa käytä.


    • oikean löytänyt

      Mulle kävi aikoinaan noin 5 vuotta sittenaika hassu juttu tällä palstalla. Nainen halusi pitää yhteyttä ja minä en mutta lopulta päädyttiin puhelinnumeroiden vaihtoon noin kahden kuukauden viestittelyn jälkeen. Tavattiin mutta ihminen lähti heti pois kun olin tilannut itselle yhden valkovenäläisen. Ei kuulemma halua juoppoa. Ois pitänyt puhua absolutismista mutta ei aikaisemmin tullut puheeksi. siihen loppui meidän stoori. Yli 60 vuotta on elämää elettty mutta ei ole vieläkään alkoholin kanssa ole ongelmaa ollut.

      • Tyhjän saa p..

        "oikean löytänyt"

        Sinäkin demonisoit sitä, jos ei alkoholia nauti.


    • kohtuus kaikessa

      Olen itsekin päihteiden käyttöön selvästi keskimääräistä kriittisemmin suhtautuva ihminen, mutta absolutistit ehdottomuudessaan vaikuttavat yhtä hankalilta, kun kasvissyöjät. Minulle kun kompromissi ei tarkoita sitä, että vain toinen taipuu ja näiltä ihmisitä näyttäisi puuttuvan kyky joustaa missään asiassa.

      Jos mies olisi täysraitis lukuun ottamatta viittä ennalta sovittua päivää vuodessa, kelpaisiko se sinulle? Onko sinulla siis jokin rationaalinen syy tuohon kriteeriin, vai onko se vain pakkomielteen sanelema dogmi?

      • Tyhjän saa p..

        "kohtuus kaikessa"

        Ei minulla mitään pakkomiellettä ole :)
        Muillahan se on pakkomielle, että jokaisen pitää alkoa nauttia tai ainakin haluta parikseen alkoa nauttiva.

        Minun puolestani muut saavat nautiskella viinaksista niin paljon kuin haluavat. Kunhan eivät minua häiritse, jos niin paljon nautiskelevat, että juopuvat.
        Minulle vaan ei maistu. Ei ole koskaan maistunut. Pahaa. Enkä todellakaan minkään sosiaalisen paineen takia ota.
        Ei maistu tupakkakaan minulle. Hajuki kammottava, paitsi jossain piipputupakassa.

        "Jos mies olisi täysraitis lukuun ottamatta viittä ennalta sovittua päivää vuodessa, kelpaisiko se sinulle?"

        En tajua, mihin se mies viitenä päivänä viinaa tarvitsisi? Etenkään, kun miehellä olisi minut ;) Meillähän olisi mukavaa muutenkin.

        Olen varsin rento tyyppi. En ole raittiudessani mikään kiihkoilija - paitsi jos minua aletaan haukkua ja painostaa, niin silloin ärähdän. En pidä kiihkouskovaisista, en myöskään kiihkoateisteista - en kenestäkään käännyttäjästä.
        Kiihkouskovaisissa on raittiita kyllä mutta nope.


      • kohtuus kaikessa
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        "kohtuus kaikessa"

        Ei minulla mitään pakkomiellettä ole :)
        Muillahan se on pakkomielle, että jokaisen pitää alkoa nauttia tai ainakin haluta parikseen alkoa nauttiva.

        Minun puolestani muut saavat nautiskella viinaksista niin paljon kuin haluavat. Kunhan eivät minua häiritse, jos niin paljon nautiskelevat, että juopuvat.
        Minulle vaan ei maistu. Ei ole koskaan maistunut. Pahaa. Enkä todellakaan minkään sosiaalisen paineen takia ota.
        Ei maistu tupakkakaan minulle. Hajuki kammottava, paitsi jossain piipputupakassa.

        "Jos mies olisi täysraitis lukuun ottamatta viittä ennalta sovittua päivää vuodessa, kelpaisiko se sinulle?"

        En tajua, mihin se mies viitenä päivänä viinaa tarvitsisi? Etenkään, kun miehellä olisi minut ;) Meillähän olisi mukavaa muutenkin.

        Olen varsin rento tyyppi. En ole raittiudessani mikään kiihkoilija - paitsi jos minua aletaan haukkua ja painostaa, niin silloin ärähdän. En pidä kiihkouskovaisista, en myöskään kiihkoateisteista - en kenestäkään käännyttäjästä.
        Kiihkouskovaisissa on raittiita kyllä mutta nope.

        "Ei minulla mitään pakkomiellettä ole :)"

        Pointtini oli, ettei sinulla ole mitään perusteltavissa olevaa syytä, mutta olet ehdoton vaatimuksessasi, joten pakkomielle on mielestäni oikea sana.

        "En tajua, mihin se mies viitenä päivänä viinaa tarvitsisi? Etenkään, kun miehellä olisi minut ;) Meillähän olisi mukavaa muutenkin."

        Luopuisitko itse esim. täysin sokerin käyttämisestä, jos se olisi toiselle samalla tapaa ehdoton vaatimus? Ei siis ikinä suklaata, tai muuta makeaa. Olisihan sinulla se mies ja mukavaa muutenkin. :)


      • :):)

        Itseänikin hieman ihmetyttää tuollainen ehdoton suhtautuminen mahdollisen kumppanin alkoholinkäyttöön. Mielestäni ehdottomalle absolutismivaatimukselle on vain kolme hyvin ymmärrettävää, tavallaan "hyvää" syytä:

        - on itse raitistunut alkoholisti eikä siksi halua lähelleen alkoholia käyttävää ihmistä
        - tiukka uskonto tai siihen verrattavissa oleva ideologia, joka kieltää alkoholin
        - todella pahoja traumoja jonkun alkoholinkäytön seurauksena

        Muuten pistää miettimään.... Jos nyt joku ottaa vaikka lasillisen tai kaksi muutaman kerran vuodessa, niin eihän sillä ole käytännössä mitään merkitystä mihinkään. Tuollaisesta määrästä ei tule oikeasti edes humalaan eikä ihmisen käyttäytyminen todennäköisesti muutu juuri mitenkään. Se on melkein sama kuin edellyttäisi, että kumppani ei koskaan syö esim. perunoita tai salmiakkia.


      • Tyhjän saa p.
        kohtuus kaikessa kirjoitti:

        "Ei minulla mitään pakkomiellettä ole :)"

        Pointtini oli, ettei sinulla ole mitään perusteltavissa olevaa syytä, mutta olet ehdoton vaatimuksessasi, joten pakkomielle on mielestäni oikea sana.

        "En tajua, mihin se mies viitenä päivänä viinaa tarvitsisi? Etenkään, kun miehellä olisi minut ;) Meillähän olisi mukavaa muutenkin."

        Luopuisitko itse esim. täysin sokerin käyttämisestä, jos se olisi toiselle samalla tapaa ehdoton vaatimus? Ei siis ikinä suklaata, tai muuta makeaa. Olisihan sinulla se mies ja mukavaa muutenkin. :)

        "kohtuus kaikessa"

        "Pointtini oli, ettei sinulla ole mitään perusteltavissa olevaa syytä"

        Onko jokin perusteltavissa oleva syy vaatia minua nauttimaan alkoholia tai halumaan kumppanin, joka nauttii alkoholia?
        Pitääkö todellakin perustella, jos ei alkoholia halua?

        "Luopuisitko itse esim. täysin sokerin käyttämisestä, jos se olisi toiselle samalla tapaa ehdoton vaatimus?"

        Enhän minä vaadi ketään luopumaan mistään!
        Haluan miehen, joka on valmiiksi raitis, ja jonka ei tarvitse siis mistään luopua!
        Tai jos luopuu, niin tekee sen aivan omasta vapaasta tahdostaan, oma-aloitteisesti ja ilomielin.


      • Tyhjän saa p..
        :):) kirjoitti:

        Itseänikin hieman ihmetyttää tuollainen ehdoton suhtautuminen mahdollisen kumppanin alkoholinkäyttöön. Mielestäni ehdottomalle absolutismivaatimukselle on vain kolme hyvin ymmärrettävää, tavallaan "hyvää" syytä:

        - on itse raitistunut alkoholisti eikä siksi halua lähelleen alkoholia käyttävää ihmistä
        - tiukka uskonto tai siihen verrattavissa oleva ideologia, joka kieltää alkoholin
        - todella pahoja traumoja jonkun alkoholinkäytön seurauksena

        Muuten pistää miettimään.... Jos nyt joku ottaa vaikka lasillisen tai kaksi muutaman kerran vuodessa, niin eihän sillä ole käytännössä mitään merkitystä mihinkään. Tuollaisesta määrästä ei tule oikeasti edes humalaan eikä ihmisen käyttäytyminen todennäköisesti muutu juuri mitenkään. Se on melkein sama kuin edellyttäisi, että kumppani ei koskaan syö esim. perunoita tai salmiakkia.

        ":):)"

        "Mielestäni ehdottomalle absolutismivaatimukselle on vain kolme hyvin ymmärrettävää, tavallaan "hyvää" syytä"

        Ensiksikin, minä en vaadi.
        Mutta jokainen saa haluta kumppaniltaan ihan mitä haluaa - joku haluaa komeutta, joku rikkautta, joku haluaa 10 vuotta nuoremman jne.
        Toiseksi, miksi minulla pitää olla hyvä syy olla nauttimatta alkoholia ja siihen, että haluan kumppanin, joka ei ota alkoa?
        Ei koskaan tai äärimmäisen harvoin pyydetään kertomaan hyvä syy ennenkuin lähdetään alkoholia nauttimaan!


      • rautalanka loppuu
        Tyhjän saa p. kirjoitti:

        "kohtuus kaikessa"

        "Pointtini oli, ettei sinulla ole mitään perusteltavissa olevaa syytä"

        Onko jokin perusteltavissa oleva syy vaatia minua nauttimaan alkoholia tai halumaan kumppanin, joka nauttii alkoholia?
        Pitääkö todellakin perustella, jos ei alkoholia halua?

        "Luopuisitko itse esim. täysin sokerin käyttämisestä, jos se olisi toiselle samalla tapaa ehdoton vaatimus?"

        Enhän minä vaadi ketään luopumaan mistään!
        Haluan miehen, joka on valmiiksi raitis, ja jonka ei tarvitse siis mistään luopua!
        Tai jos luopuu, niin tekee sen aivan omasta vapaasta tahdostaan, oma-aloitteisesti ja ilomielin.

        Jos sinulla on kriteeri, joka rajaa kaikki miehet ulos, olisi loogista harkita joustavansa siitä, ellei ole jotain todellista syytä pitää siitä ehdottomasti kiinni.

        Onko siis jotain sellaista syytä, mikä tekee alkoholia vähänkin - edes käyneen puolukan verran - nauttivan miehen sinulle konkreettisella tavalla sopimattomaksi? Jos ei, kyseessä on pakkomielle, jota ei voi, eikä tarvitse perustella.

        Pitääkö sinulle laatia totuusarvotaulukko, jotta kykenisit tämän sisäistämään?


      • Tyhjän saa p...
        rautalanka loppuu kirjoitti:

        Jos sinulla on kriteeri, joka rajaa kaikki miehet ulos, olisi loogista harkita joustavansa siitä, ellei ole jotain todellista syytä pitää siitä ehdottomasti kiinni.

        Onko siis jotain sellaista syytä, mikä tekee alkoholia vähänkin - edes käyneen puolukan verran - nauttivan miehen sinulle konkreettisella tavalla sopimattomaksi? Jos ei, kyseessä on pakkomielle, jota ei voi, eikä tarvitse perustella.

        Pitääkö sinulle laatia totuusarvotaulukko, jotta kykenisit tämän sisäistämään?

        "rautalanka loppuu"

        "Jos sinulla on kriteeri, joka rajaa kaikki miehet ulos"

        Näin ei ole asia. Olen kohdannutkin Treffeissä absolutistimiehen, joka oli vielä sopivasti ateisti. Eikä minulla mitään ajolähtöä ole miehen löytämisessä. Eikä ole pakko Treffit-palstan tarjonnasta löytyä.

        No, kun se ei ole mikään pakkomielle, jos viihdyn raittiissa seurassa puuhaillen, jutellen, pohtien, harrastaen, luonnossa liikkuen, autoillen, matkustellen.


      • :):)
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        ":):)"

        "Mielestäni ehdottomalle absolutismivaatimukselle on vain kolme hyvin ymmärrettävää, tavallaan "hyvää" syytä"

        Ensiksikin, minä en vaadi.
        Mutta jokainen saa haluta kumppaniltaan ihan mitä haluaa - joku haluaa komeutta, joku rikkautta, joku haluaa 10 vuotta nuoremman jne.
        Toiseksi, miksi minulla pitää olla hyvä syy olla nauttimatta alkoholia ja siihen, että haluan kumppanin, joka ei ota alkoa?
        Ei koskaan tai äärimmäisen harvoin pyydetään kertomaan hyvä syy ennenkuin lähdetään alkoholia nauttimaan!

        No kyllähän sinä vaadit, koska se on sinulle kynnyskysymys, jossa et jousta. Et ehkä vaadi ketään yksittäistä miestä olemaan juomatta, siis hänet mahdollisesti tavattuasi, mutta jos juomattomuus on ennakkoedellytys suhteelle sinun kanssasi, niin silloin kyseessä on etukäteisvaatimus.

        Kaikille haluille ja tarpeille on olemassa jokin syy. Eri asia on, miten tietoinen ihminen niistä on.


      • rautalanka loppuu
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        "rautalanka loppuu"

        "Jos sinulla on kriteeri, joka rajaa kaikki miehet ulos"

        Näin ei ole asia. Olen kohdannutkin Treffeissä absolutistimiehen, joka oli vielä sopivasti ateisti. Eikä minulla mitään ajolähtöä ole miehen löytämisessä. Eikä ole pakko Treffit-palstan tarjonnasta löytyä.

        No, kun se ei ole mikään pakkomielle, jos viihdyn raittiissa seurassa puuhaillen, jutellen, pohtien, harrastaen, luonnossa liikkuen, autoillen, matkustellen.

        "Näin ei ole asia. Olen kohdannutkin Treffeissä absolutistimiehen, joka oli vielä sopivasti ateisti."

        Eli otsikointisi oli vain huomionhakuinen valhe? Sen jo toki arvasinkin, kun haku palautti lähes kaksisataa säännöllisesti liikkuvaa, täysraitista ja uskonnotonta miestä. Jos siis et ole yli satavuotias joku heistä varmaan sopisi aloitusviestisi kriteereihin.

        "No, kun se ei ole mikään pakkomielle, jos viihdyn raittiissa seurassa puuhaillen, jutellen, pohtien, harrastaen, luonnossa liikkuen, autoillen, matkustellen."

        Kyllä se vain on pakkomielle, jos miehen pitää ehdottomasti ja vain sen takia olla 365 päivää vuodessa ja 24/7 täysraitis. Et siis viihtyisi saman ihmisen seurassa, jos hän joisi pullon olutta viikonloppuisin? Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.


      • Tyhjän saa p...
        :):) kirjoitti:

        No kyllähän sinä vaadit, koska se on sinulle kynnyskysymys, jossa et jousta. Et ehkä vaadi ketään yksittäistä miestä olemaan juomatta, siis hänet mahdollisesti tavattuasi, mutta jos juomattomuus on ennakkoedellytys suhteelle sinun kanssasi, niin silloin kyseessä on etukäteisvaatimus.

        Kaikille haluille ja tarpeille on olemassa jokin syy. Eri asia on, miten tietoinen ihminen niistä on.

        ":):)"

        "kyseessä on etukäteisvaatimus"

        Treffit-palstalla kaikki merkitsevät profiiliinsa joitain kriteereitä ihannekumppanilleen - useat täyttävät joka kohdan. Laiskimmat eivät ainuttakaan eikä sitäkään pidetä hyvänä, että kuka vaan kelpaa.

        "Kaikille haluille ja tarpeille on olemassa jokin syy"

        Minä tykkään raittiista miehestä, jolla on sitten muitakin minua miellyttäviä ominaisuuksia :)
        Olen avoin ja vapautunut ja juttelevainen ilman viinaakin.
        Joidenkin olen kuullut sanovan, että uskaltavat lähestyä vastakkaista sukupuolta vasta rohkaisuryypyn jälkeen - he ovat tietoisia syystä, jonka vuoksi alkoholia nauttivat ;)

        Vakava alkoholiongelma minulla on!


      • Tyhjän saa p...
        rautalanka loppuu kirjoitti:

        "Näin ei ole asia. Olen kohdannutkin Treffeissä absolutistimiehen, joka oli vielä sopivasti ateisti."

        Eli otsikointisi oli vain huomionhakuinen valhe? Sen jo toki arvasinkin, kun haku palautti lähes kaksisataa säännöllisesti liikkuvaa, täysraitista ja uskonnotonta miestä. Jos siis et ole yli satavuotias joku heistä varmaan sopisi aloitusviestisi kriteereihin.

        "No, kun se ei ole mikään pakkomielle, jos viihdyn raittiissa seurassa puuhaillen, jutellen, pohtien, harrastaen, luonnossa liikkuen, autoillen, matkustellen."

        Kyllä se vain on pakkomielle, jos miehen pitää ehdottomasti ja vain sen takia olla 365 päivää vuodessa ja 24/7 täysraitis. Et siis viihtyisi saman ihmisen seurassa, jos hän joisi pullon olutta viikonloppuisin? Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.

        "rautalanka loppuu"

        "Eli otsikointisi oli vain huomionhakuinen valhe?"

        No, kun ei ollut. Vaan olin aikeissa avata vajaa puoli vuotta sitten piilotetun profiilini. Pettynyt olin, kun saalis oli 0.
        Tämän absolutistimiehen kohtasin silloin puoli vuotta sitten ja muista syistä juttumme ei edennyt - mukava mies, ystäviksi jäimme.

        Tein just nyt uuden haun ja yksi jäi haaviin.

        Nämä kriteerit:

        Suhde alkoholiinX ei pisaraakaan
        Vasemmisto vai oikeistoX maltillisesti vasemmalla
        Uskonnon merkitysX aika vähäinen
        LiikuntaX lähes päivittäin->olen elämäntapaliikkuja
        TupakointiX savuton
        MatkailuX kerran-pari vuoteen->rakastan reissaamista
        Lapset: 2 valintaaX ei lapsia, lapset eivät asu kanssani
        Uskonto: 2 valintaaX agnostikko, ateisti
        Suhdestatus: 3 valintaaX sinkku, eronnut, leski
        Asumismuoto: Asun yksinX
        Sukupuoli: mies
        Kiikarissa: Elämänkumppani, Ystävyys
        Hakualue: hae kaikista maista


      • lasiisylkija
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        ":):)"

        "kyseessä on etukäteisvaatimus"

        Treffit-palstalla kaikki merkitsevät profiiliinsa joitain kriteereitä ihannekumppanilleen - useat täyttävät joka kohdan. Laiskimmat eivät ainuttakaan eikä sitäkään pidetä hyvänä, että kuka vaan kelpaa.

        "Kaikille haluille ja tarpeille on olemassa jokin syy"

        Minä tykkään raittiista miehestä, jolla on sitten muitakin minua miellyttäviä ominaisuuksia :)
        Olen avoin ja vapautunut ja juttelevainen ilman viinaakin.
        Joidenkin olen kuullut sanovan, että uskaltavat lähestyä vastakkaista sukupuolta vasta rohkaisuryypyn jälkeen - he ovat tietoisia syystä, jonka vuoksi alkoholia nauttivat ;)

        Vakava alkoholiongelma minulla on!

        Aivan vapaasti voi vaatia täysraittiutta mutta pitää myös ymmärtää, että suurimmalle osalle se on ns.pahempi kuin uskis. Nekin ottaa naukun vähintään ehtoollisella, tämähän rajaa siis heidätkin hyvästä syystä pois. :D

        Onnea tarvitset!
        Jää moni hyvä mies tuolla ehdottomuudella katsomatta ja sehän on hiukan vapaamielisempien raittiiden naisten onni.
        Itse en ota aina sitä yhtäkään vuodessa mutta mieluiten olen kohtuukäyttäjien seurassa kuin näiden täysalkovastaisten. Elämä on hirveän ehdotonta ja mistään ei jousteta. - ei kukaan ystävistäni tyrkytä edes mulle alkoa, ihme oletus sekin.. Jos toinen ottaa nii ei itse tarvitse. Siitä tunnistaa sen kohtuukäyttäjän seurajuoposta :)

        Eli onhan niitä totaalisen tiukkapipoisia miehiä olemassa, he vaan harvemmin tulevat itsekään toimeen vastaavanlaisen naisen kanssa.
        Mitä ehdottomampi, nii sitä vapautuneempi ja mukava tyyppi on omasta mielestään.. Kunhan muut tekevät ja pitävät samoista asioista. Näinhä se menee.
        AA-kerhosta voisi löytyä sopivia raittiita.


      • Tyhjän saa p..
        lasiisylkija kirjoitti:

        Aivan vapaasti voi vaatia täysraittiutta mutta pitää myös ymmärtää, että suurimmalle osalle se on ns.pahempi kuin uskis. Nekin ottaa naukun vähintään ehtoollisella, tämähän rajaa siis heidätkin hyvästä syystä pois. :D

        Onnea tarvitset!
        Jää moni hyvä mies tuolla ehdottomuudella katsomatta ja sehän on hiukan vapaamielisempien raittiiden naisten onni.
        Itse en ota aina sitä yhtäkään vuodessa mutta mieluiten olen kohtuukäyttäjien seurassa kuin näiden täysalkovastaisten. Elämä on hirveän ehdotonta ja mistään ei jousteta. - ei kukaan ystävistäni tyrkytä edes mulle alkoa, ihme oletus sekin.. Jos toinen ottaa nii ei itse tarvitse. Siitä tunnistaa sen kohtuukäyttäjän seurajuoposta :)

        Eli onhan niitä totaalisen tiukkapipoisia miehiä olemassa, he vaan harvemmin tulevat itsekään toimeen vastaavanlaisen naisen kanssa.
        Mitä ehdottomampi, nii sitä vapautuneempi ja mukava tyyppi on omasta mielestään.. Kunhan muut tekevät ja pitävät samoista asioista. Näinhä se menee.
        AA-kerhosta voisi löytyä sopivia raittiita.

        @lasiisylkija:

        Raittius on kyl varsin pieni toive ihannekumppanille!
        Kuka vaan voi raittiiksi ruveta halutessaan (tosissaan minut).

        Pituus kriteerinä on paaaaljon julmempi. Aikuinen mies ei kasva pituutta.


      • kiltti mies.
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        ":):)"

        "Mielestäni ehdottomalle absolutismivaatimukselle on vain kolme hyvin ymmärrettävää, tavallaan "hyvää" syytä"

        Ensiksikin, minä en vaadi.
        Mutta jokainen saa haluta kumppaniltaan ihan mitä haluaa - joku haluaa komeutta, joku rikkautta, joku haluaa 10 vuotta nuoremman jne.
        Toiseksi, miksi minulla pitää olla hyvä syy olla nauttimatta alkoholia ja siihen, että haluan kumppanin, joka ei ota alkoa?
        Ei koskaan tai äärimmäisen harvoin pyydetään kertomaan hyvä syy ennenkuin lähdetään alkoholia nauttimaan!

        Oikea otsikko olisi ollut että pas.kan saa pyytämättakin. Naiset ottaa niitä pas.koja miehiä jotka juovat joka viikko ja pettävät mielummin kuin liikkuvia ja savuttomia rehellisiä miehiä.


      • tiukka linjako...
        Tyhjän saa p... kirjoitti:

        "rautalanka loppuu"

        "Eli otsikointisi oli vain huomionhakuinen valhe?"

        No, kun ei ollut. Vaan olin aikeissa avata vajaa puoli vuotta sitten piilotetun profiilini. Pettynyt olin, kun saalis oli 0.
        Tämän absolutistimiehen kohtasin silloin puoli vuotta sitten ja muista syistä juttumme ei edennyt - mukava mies, ystäviksi jäimme.

        Tein just nyt uuden haun ja yksi jäi haaviin.

        Nämä kriteerit:

        Suhde alkoholiinX ei pisaraakaan
        Vasemmisto vai oikeistoX maltillisesti vasemmalla
        Uskonnon merkitysX aika vähäinen
        LiikuntaX lähes päivittäin->olen elämäntapaliikkuja
        TupakointiX savuton
        MatkailuX kerran-pari vuoteen->rakastan reissaamista
        Lapset: 2 valintaaX ei lapsia, lapset eivät asu kanssani
        Uskonto: 2 valintaaX agnostikko, ateisti
        Suhdestatus: 3 valintaaX sinkku, eronnut, leski
        Asumismuoto: Asun yksinX
        Sukupuoli: mies
        Kiikarissa: Elämänkumppani, Ystävyys
        Hakualue: hae kaikista maista

        itse olen kristitty mutta en mitenkään uskonnollinen...kirkossa käyny viimeeksi tyttären rippijuhlissa 8v sitten :-)

        kannattaisko se uskonto juttu jättää pois???


      • Tyhjän saa p...
        tiukka linjako... kirjoitti:

        itse olen kristitty mutta en mitenkään uskonnollinen...kirkossa käyny viimeeksi tyttären rippijuhlissa 8v sitten :-)

        kannattaisko se uskonto juttu jättää pois???

        "tiukka linjako.."

        "kannattaisko se uskonto juttu jättää pois???"

        Jos minulta kysyt, niin minulle on ok, jos on kristitty. Jos ei ole kiihkouskis. Onhan siellä mahdollista tarkentaa, mikä on itselle "Uskonnon merkitys"


      • Just näin
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        @lasiisylkija:

        Raittius on kyl varsin pieni toive ihannekumppanille!
        Kuka vaan voi raittiiksi ruveta halutessaan (tosissaan minut).

        Pituus kriteerinä on paaaaljon julmempi. Aikuinen mies ei kasva pituutta.

        Miks miehen pitäisi ruveta raittiiks vaan saadakseen sut? Kyl se syy pitää ollu joku muu tai muuten tulee ongelmia.


      • Tyhjän saa p..
        Just näin kirjoitti:

        Miks miehen pitäisi ruveta raittiiks vaan saadakseen sut? Kyl se syy pitää ollu joku muu tai muuten tulee ongelmia.

        "Just näin"

        "ruveta raittiiks"

        Pieni toivehan tuo :)
        Eikä miehen pidä ruveta raittiiks, jos ei taho.
        Ajatteles, jos haluaisin yli 180-senttiä pitkän miehen ja treffikumppani olisi 170 cm. Pitäis kasvaa 10 senttiä.
        Se olisi jo aikas julma vaatimus! Tuo mun raittiustoive on hyvin inhimillinen.


      • Just näin
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        "Just näin"

        "ruveta raittiiks"

        Pieni toivehan tuo :)
        Eikä miehen pidä ruveta raittiiks, jos ei taho.
        Ajatteles, jos haluaisin yli 180-senttiä pitkän miehen ja treffikumppani olisi 170 cm. Pitäis kasvaa 10 senttiä.
        Se olisi jo aikas julma vaatimus! Tuo mun raittiustoive on hyvin inhimillinen.

        Joo kyllä kun sen noin esität niin ymmärrän. Mutta edelleenkin jos mies alkaa raittiiks niin se syy pitäisi olla joku muu kuin sä.

        Kysytäänpä näin: Jos joku mies josta sä olisit kiinnostunut suostuu alkaa seurustelemaan sun kanssa vasta kun sä oot muuttanut jotain itsessäsi niin suostuisitko muuttamaan itseäsi/toimintatapojasi vain miehen takia?


      • Tyhjän saa p..
        Just näin kirjoitti:

        Joo kyllä kun sen noin esität niin ymmärrän. Mutta edelleenkin jos mies alkaa raittiiks niin se syy pitäisi olla joku muu kuin sä.

        Kysytäänpä näin: Jos joku mies josta sä olisit kiinnostunut suostuu alkaa seurustelemaan sun kanssa vasta kun sä oot muuttanut jotain itsessäsi niin suostuisitko muuttamaan itseäsi/toimintatapojasi vain miehen takia?

        "Just näin"

        "Mutta edelleenkin jos mies alkaa raittiiks niin se syy pitäisi olla joku muu kuin sä. "
        "mies josta sä olisit kiinnostunut suostuu alkaa seurustelemaan sun kanssa vasta kun sä oot muuttanut jotain itsessäsi niin suostuisitko muuttamaan itseäsi/toimintatapojasi vain miehen takia?"

        "vain miehen takia"
        VAIN :D kovin vähäarvoinen on mielestäsi, kun on VAIN.

        Tämä vääntö on aiheen vierestä eikä aloituksen aiheesta.
        Ei ole mikään muuntumisleikki kyseessä.
        Haluan raittiin miehen.


    • aikuinen nainen

      Minäkin etsin ikäistäni raitista ja savutonta, liikuntaa harrastavaa, lapsista ja eläimistä pitävää miestä. Ei tunnu löytyvän....

      Viestiä pukkaa yli-ikäisiltä, hörhöiltä sekä kaikenmaailman seksinvonkaajilta, FWB - tyypeiltä ja nuorilta jotka hakevat "kokemuksia". Onko todellakin niin, ettei löydy yhtään kunnollista, normaalia ja vapaata nelikymppistä miestä.

      Raivostuttavaa... Poistan pian koko profiilin.

      • Tyhjän saa p..

        "aikuinen nainen"

        "Viestiä pukkaa yli-ikäisiltä, hörhöiltä sekä kaikenmaailman seksinvonkaajilta, FWB - tyypeiltä ja nuorilta jotka hakevat "kokemuksia"."

        Niinpä. Sitten on myös hiipien tuttavuutta tekemään pyrkiviä varattuja miehiä: kirjoittavat niitä näitä mutta eivät mainitse olevansa aviossa. Sitte, kun suoraan kysyn, myöntävät asian, mutta kun on kylmä vaimo ja kun lämpöä kaipaa mies ja kun erota ei ole aikomustakaan. Katoavat, kun en helly hellyyttä antamaan. Jotain vinoiluviestiä voi tulla vielä viikkojen päästä.
        Vapaata miestä haen profiilissani siis.

        Ikänsä satuilevia kameleontteja on myös. Ikä muuntuu naisen kriteereihin sopivaksi.
        Yksikin kirjoitti kilometrien pituisia lurituksia Lapista murteella ja eri ikä oli Treffit-palstalla kuin suomi24 yhteisöprofiilissaan. Huomautin asiasta ja häipyi muualle satuineen.

        (väärinkäsitysten ja moitteiden välttämiseksi kerrottakoon, että nämä tapahtuivat minulle puoli vuotta sitten, kun hetken kokeilin nettideittailua)


    • Naiset on feikkeja

      Naisille on varmasti muitakin vaatimuksia kuin nuo aloittajan muutamat vaatimukset. Muuten pääsisi helposti treffeille kun on monia tuhansia jotka ei polta ja liikkuvat säännöllisesti. Ulkonäkö vaikuttaa ekana, raha. työ, onko autoa. Turha alkaa lässyttää että miehiä ei ole sun vaatimuksilles kun valehtelet jo heti ekassa lauseessas itse.

      • Tyhjän saa p..

        "Naiset on feikkeja"

        Ei oo.
        Olen aikuinen nainen, en parikymppinen. Minulla on jo itselläni rahaa. Ja ulkonäköä ;D
        Tässä vaiheessa hakee sielunkumppania.
        "pääsisi helposti treffeille" tapaaminen ei auta, jos ei ole mitään yhteistä.


    • kyllä löytyy...

      Edelleen ehdotan ap.lle että vähennä hausta kriteereitä!!!
      noi uskonnot ja poliittiset jutut voi myös karsia porukkaa...

      minäkin ymmärsin ettei ap ollut ketään löytänyt...mutta paljastui sekin

      Olen pitänyt profiilia esillä pieniä pätkiä silloin tällöin jaaina löytynyt mukavia treffikumppaneita...paikkakunta, pituus ja paino-kriteereillä (paino siksi että olen melko aktiivinen liikkuja, pituus siksi että olen pitkä)

    • Tyhjän saa p..

      "kyllä löytyy..."

      "vähennä hausta kriteereitä!!!"

      Niin, varmaan. Yhteydenotoista päätellen (silloin puoli vuotta sitten) kovin harva mies profiilia lukee.
      Toisaalta ajattelen, että olisi hyvä jonkinlaista esittelyä olla itsestä ja minkätyylistä haluaa.

      "minäkin ymmärsin ettei ap ollut ketään löytänyt...mutta paljastui sekin"

      Mitähän väärää siinä oli, jos puoli vuotta sitten löysin ja tapasinkin ateisti-absolutistin, jonka kanssa olimme muuten liian erilaisia ja hänelle tuli sitten muutakin estettä.
      Tässä aloituksessa kerroin, että nyt kun uudelleen aioin avata profiilini sain kriteereilläni nollan.

      "pituus siksi että olen pitkä" Miksi? Joku lyhyt mies voisi olla sulle napakymppi. Leena Harkimolla on ja Arvo Ylpöllä oli.

    • kiltti mies.

      Pelasin 20 vuotta salibändyäkin sarjatasolla ja muuten. Ei kukaan voi sanoa että en olis liikkuvainen. Nuorena pelasin pesistä sarjatasolla, jalista, yleisurheilua ja vähän kaikkea tuli kokeiltua. Nykyään käyn salilla ja pyöräilen.

      • Tyhjän saa p..

        "kiltti mies."

        Jossain on varmaankin kiltti nainen, joka myös surullisena kaipaa ja ihmettelee, miksei löydä omaa kultaa.
        Ette vain ole vielä kohdanneet, törmänneet :)


      • kiltti mies.
        Tyhjän saa p.. kirjoitti:

        "kiltti mies."

        Jossain on varmaankin kiltti nainen, joka myös surullisena kaipaa ja ihmettelee, miksei löydä omaa kultaa.
        Ette vain ole vielä kohdanneet, törmänneet :)

        Niinhän kaikki sanoo mutta emme varmaan törmää. Ei kukaan halua törmätä tälläseen rumilukseen.


    • Tyhjän saa p..

      Taitaa olla lelu suomi24 Treffit hakukone!
      Aivan outoja tyyppejä tarjoaa.
      Hakee kai niin, että jos on ruksattu ko. kohta niin ottaa mukaan.

      Esim. Kiikarissa:
      Minä laitan hakuun: Elämänkumppani ja Ystävyys.
      Miehellä on: Elämänkumppani, Jokin muu, Seksi, Treffiseura, Ystävyys
      Hakukone innokkaana tarjoaa minulle sopivana miehenä.
      Ei minua innosta itseäni tuollainen kaikkea kivaa hakeva mies.

      Sellaisen miehen löysin, jolla oli molemmissa ruksit "Lapset eivät asu kanssani" ja "Lapset asuvat kanssani".

      Mutta ei se mies eikä nainen ole noin vaan otettavissa, vaikka sopiva löytyisikin haulla tai viestittelemällä ja oikein treffaamallakin :D

    • Aika krantuksi naise

      Ei Kyse ole siitä että ei yhtään löytynyt. Et vaan pitänyt heidän valokuvista :D

      • Tyhjän saa p..

        "Aika krantuksi naise"

        "Et vaan pitänyt heidän valokuvista :D "

        Uskotko, jos sanon, että ei ole ulkonäöstä kiinni?


    • pure kyrpä

      Haistakaa vittunne vitun suoli24lehmät. muhikaa hikisenä deitissä vaikka koko vuosi. mä Etin seurani livestä. Surkeita luuserivosuja ei voimuutakun nauraa teille hyi saatana

    • Tyhjää on täynnä.

      Eipä se hakukone kohtuu raittiille, miehilläkään montaa vastausta anna, kai vaadin sitten liikaa, sillä 25-38 vuotiaista naisista suurin osa karsiutuu hakukoneesta jo kolmella lisä kriteerillä. Raitis-Ehkä juhlapäivinä, savuton, ja haluaa lapsia.

      Ne muutamat jäljelle jääneet naiset, jotka asuisivat järkevän matkan päässä, taas etsivät jo profiiliensa perusteella jotakuta muuta, tai eivät vastaa viesteihin, joten aika toivottomalta touhu miehenäkin tuntuu, mutta eihän sitä tarvitse löytääkkään kuin se yksi oikea :)

      Uusimaa tosin tekee hakutuloksissa poikkeuksen, mutta heille treffailuraja kulkee kehä-kolmosella, eikä itsellä ole varaa sinneppäin muuttaa.

      • Tyhjää on täynnä.

        Ja tosiaan ei pisaraakaan vaihtoehdolla löytyy vain muutama nainen koko suomesta.


      • Tyhjää on täynnä.
        Tyhjää on täynnä. kirjoitti:

        Ja tosiaan ei pisaraakaan vaihtoehdolla löytyy vain muutama nainen koko suomesta.

        "Tyhjää on täynnä."

        Aivan kohtuullisiahan ovat toiveesi. On hyvä olla tupakoimaton ja kykenevä raittiuteen naisen, joka äidiksi aikoo.
        Noissa Raitis-Ehkä juhlapäivinä valinneissa voi olla alkoholin käyttöään vähätteleviä - puhelu raittiiksi itseään väittävälle ja tämä on soperrellut umpihumalassa.
        Mutta on siellä rehellisiäkin ja moni on oman kullan löytänyt netistä. Hyvää onnea ja onnistumista sinulle toivotan.


      • Tyhjän saa p..
        Tyhjää on täynnä. kirjoitti:

        "Tyhjää on täynnä."

        Aivan kohtuullisiahan ovat toiveesi. On hyvä olla tupakoimaton ja kykenevä raittiuteen naisen, joka äidiksi aikoo.
        Noissa Raitis-Ehkä juhlapäivinä valinneissa voi olla alkoholin käyttöään vähätteleviä - puhelu raittiiksi itseään väittävälle ja tämä on soperrellut umpihumalassa.
        Mutta on siellä rehellisiäkin ja moni on oman kullan löytänyt netistä. Hyvää onnea ja onnistumista sinulle toivotan.

        Sori, oli hiireen jäänyt kopioitavaksi nimimerkkisi ja tuli kommentin kirjoittajaksikin, vaikka piti olla ap. Tyhjän saa p..


    • haluu kyrpää

      olen läskimaha ja isoperse siideriyh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe