Moi. Mä oon 13 v tyttö ja oisin tosi innostunu tekee jonkinlaista kesätyötä. Tiiän oon nuori mut mulle on sanottu että se saattais olla mahollista... Tietäskö kukaa jotai kioskei tai mitää semmost mist vois kysyy ja et se sijaitsis mieluiten Hyvinkäällä..?
Kesätöitä
6
113
Vastaukset
- Lapsilta kielletty..
Et sitten lue muiden lasten aloituksia tällä palstalla?
Suomen laki kieltää lapsityövoiman käytön, joten sinulla ei vielä ole mahdollisuutta saada mitään töitä.
Kysy sukulaisilta/tuttavilta vaikka koiranulkoilutusta tai vastaavaa. - Työtä_on
Kyllä töitä löytää jos haluaa. Katsot vaikka täältä noita ilmoituksia. Jos jossain on yhteystiedot kysyt suoraan voisiko saada jotain työtä. Tai sitten laitat oman ilmoituksen missä on joku yhteystieto niin aina joku voi tarjota.
Netissä on tietoa, itse kurkkasin juuri, et valiterttavasti saa alle 14.v tehdä töitä kun poikkeusluvalla ja jotain kevyttä avustaja hommaa tms..Että toi koiran hoito ym hommat hyvä ehdotus. Ihmisillä kuiteski kesälomia ni voisit hyvin saada lapsi/ koira hoitohommia
- kesäistä
Ei saa tehdä? Entä jos silti haluaa tehdä. Joku voi silti ottaa töihin. Vaikka koiran ulkoiluttamiseen tai vähäks aikaa lasten vahtimiseen. Tai vaikka kaupassa käyntiin.
Selviää kun kyselee. - kylläpääsee
Kalenterivuoden aikana 14w täyttävä pääsee jo sinä kesänä töihin et jos täytät tänä vuonna neljätoista saattaisit varmaan päästäkin.
- PÖLVÄSTI122
Kannattaisi lukea nuoren työehtolaki. Lakipykälissä lukee selvästi minkä ikäinen työtä saa tehdä ja minkä ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201