mistä johtuu väsymys...

on tää outoo

Olen tässä jonkun aikaa syönyt säännöllisesti ja monipuolisesti herkut jättänyt pois mutta väsymys on ihan älytön jatkuvasti väsyttää silloin kun söin mitä sattuu ja miten sattuu niin olo oli pirteempi siis häh??eikö olon pitäis koventua kun kattoo mitä suuhunsa pistää

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä johtuu väsymys

Siis kohentua tarkoitin

• 9+4

Väsymys voi johtua monesta asiasta. Nukutko? Liikutko? Juotko tarpeeksi vettä? Syötkö liian vähän? Syötkö liikaa hiilareita? Stressaatko?

• jatkuva väsymys

Vettä juon pari litraa syön 4-5.kertaa päivässä leipää pari palaa sekin täysjyväruista aina on rehuja ja kasviksia ruualla teen smoothieta joskus aamulla keitän puuroa jne...hedelmiä syön 1-2.omenaa tai mandariineja

• 15+18
        jatkuva väsymys kirjoitti:

Vettä juon pari litraa syön 4-5.kertaa päivässä leipää pari palaa sekin täysjyväruista aina on rehuja ja kasviksia ruualla teen smoothieta joskus aamulla keitän puuroa jne...hedelmiä syön 1-2.omenaa tai mandariineja

Kokeile vähentää hedelmien määrää ja siirrä hiilarit, kuten leivät ja puurot ja tärkkelykset, enemmän iltaan.

Millaset liikuntatottumukset sulla on? Tai millaiset nukkumistottumukset? Onko stressiä?

• EiIhmeJosVäsy
        jatkuva väsymys kirjoitti:

Entäs proteiinit ja rasvat. Niillä ylläpidetään lihaksisto ja rasvata tehdään hormonit. Rasva myös hidastaa proteiinien ja hiilihydraattien imeytymistä.
        Jos minulta kysytään niin aika ravintoköyhältä kuulolstaa toi sun ruokavaliosi.

• laihis

Ota lisäksi Deetä 100µg ja C-vitamiinia, niin piristyt. Ei sovi myöskään unohtaa magneesiumsitraatti lihaksille.

• AbC12355

Mittauta hemoklobiini, väsymys voi johtua raudanpuutteesta. B-vitamiinin puute aiheuttaa myös väsymystä.

• hyvänäinon

Jos labraan menet, niin mittauta samalla kilpirauhasarvot, kun hb:tä tarkistat. Mä olin karseen väsynyt vuoden verran ja multa löytyi molemmat, alhanen hemoglobiini ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Nyt oon syönyt Thyroxiinia ja rautalääkettä kaksi kuukautta ja väsymys on tipotiessään ja laihtunut olen viisi kiloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe