Uusi suhde pistää elämän uusiksi?

huh huuuuuuuu

Olen ihmetyksellä seurannut ystäväni elämää sivusta. Tapasi miehen ja heti alusta heittäytyi suhteeseen ihan täysillä. Jo parin kuukauden tuntemisen jälkeen käytännössä alkoi asua yhdessä miehen kanssa, vaikka muodollisesti molemmillla omat asunnot. Ja siis niin, että ystäväni "asuu" miehen luona. Samoin kaikki muut harrastukset, tekemiset ja velvoitteet jääneet, kaikki pyörii vain miehen ympärillä. Onko tuo kovinkin tavanomaista, että suhteeseen heittäydytään noin täysillä? Huuli pyöreänä (ja tymppääntyneenäkin) asiaa sivusta katson, silloin harvoi kun enää törmätään.

13

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????!!?!!!

      Alkuhuumaa, kyllä se jossain vaiheessa tasaantuu... Oletko itse ollut koskaan täysillä rakastunut? Oletko kateellinen ystäväsi onnesta vai mustasukkainen hänestä, kun aikaa sinulle jää vähemmän?

      • huh huuuuuuuuuuu

        No en niin täysillä, että kaikki muu jäisi enkä edes sellaista haluaisi. Tietysti olen pettynyt ystävääni ja jos hänellä olisi aikaa muullekin, luultavasti osaisin iloita myös hänen puolestaan. Nyt en suuremmin iloitse. No onneksi on muita ystäviä. Toivotaan, että "ystävällänikin" on sitten joskus, kun alkuhuuma haihtuu.


    • gladbird

      Kyllä se on menoa, eikä meininkiä. Rakkaus täyttää mielen, eikä sinne silloin mitään muuta mahdu vähään aikaan. Näin alkoi mieheni ja minun suhde, jota kesti loppuun saakka, kunnes kuolema meidät erotti. Ole vaan onnellinen ystäväsi puolesta.

      • muutakinelämää

        Ap. lle vinkiksi, ettei tuollainen ystävä ole minkään arvoinen, anna olla ja etsi parempaa seuraa.


    • jdjdjdjjdjdjdjjdjd

      Ihmisiä on karkeasti kahta tyyppiä. Niitä, joille parisuhde ja perhe menee ohi kaiken muun ja niitä, joille tärkeiden ihmisten joukko on laajempi. Molempien ryhmien ihmisten kannattaa ystävystyä keskenään, ekan tyyppisille ystävyys on satunnaista seuranpitoa kun ei ole parempaa tekemistä, jälkimmäisille elämän tärkeimpiä suhteita.

    • cvbdfgh

      Kyllä jättäisin tasan kaiken jos saisin elämäni naisen. Maksoin kerran treffeistä yli 5000 €, eikä nainen edes tiedä siitä vieläkään. Rahan käyttö kun ei näkynyt yhtään missään. Joimme ehkä kupin kahvia. Mutta on vähän monimutkaista selittää mihin raha sitten meni... Eikä suhde päässyt alkuunkaan joten hukkaanhan se meni.

      • huhhuhhuhh

        Epätoivoisen puhetta.


    • 112233

      Itselleni kävi, ikävä kyllä, juuri noin edellisessä suhteessani. Omat kaverit jäivät taakse,vaikka heitä tuolloin vielä koulussa näinkin. SIlloinkin huomasin jääväni ulkopuolelle tutusta porukasta, koska en ollut heidän kanssaan viikonloppujakaan enää viettänyt. Kun koulu loppui, vähäinenkin yhteyden pito kuihtui. Osasin tätä harmitella pitkän suhteen aikana jo monesti ja kun ero poikaystävästä sitten tuli, huomasin olevani aika yksin. Onneksi selvisin siitä ja nyt ympärilläni on enemmän kuin tarpeeksi ystäviä ja kavereita.
      Tosin tämän kämmin myötä pelkään enää aloittaa uutta suhdetta, koska en halua enää menettää suhteen takia kavereitani. Olen juuri sellainen omistuvainen ihminen, mutta toivottavasti ensi suhteessa viisaampi..

    • dfhdfn

      "Oletko kateellinen", totta munassa itse olen ainakin kateellinen kaikille jotka alkaa hehkuttamaan miten deittaillaan jotain ihanaa tyyppiä, kun itse en ole koko elämäni aikana saanut kokea mitään vastaavaa ja tuskin tulen edes kokemaan. Mitä luulette, onko nälkäänäkevä afrikkalainen kateellinen kun jossain muut kiskoo jotain burgeria naamaan, hitto mikä surkea ihminen.

    • Ihanittekseen

      Yli 25 vuoden avioliiton jälkee nautin vapaudesta , ystävistä, harrastuksista , lapsenlapsista ja on niiiiin ihana kärpertyä illalla ihan ihan yksin nukkumaan ..en todellakaan ketään enää kaipaa viereeni. Kuulun siihen pieneen vähemmistöön , jotka ovat oivaltaneet että itsenäinen elämä ilman ainaisia parisuhdeongelmia on ihanaa ja täyttä elämää. Suosittelen!

    • Pienenähyljätty

      Niin.Jotkut haluaa helpon elämän ilman vastuuta.Toiset taasen ovat taipuvaisia hoivaviettiin.Kukin taaplakkoon tyylillään.Toisille paras aika elämässä on lapset ja rakas puoliso,luonnevikaiset ovat asia erikseen,hylkäävät jopa pienet lapsensa ja valitsevat vapauden ja vaihtopesät.

    • eikatkeruutta

      Meitä on moneen junaan.Jokainen taplatkoon tyylillään.Pitäkää ystäviinne yhteys vaikka alkasittekin seurustelemaan.Ei siinä rakkauden huumasssa kannata ystäviään unohtaa.Sinä taas joka tunnet "jääväsi syrjään"ota itse yhteys ystäävääsi,Muistuta olemassa olostasi..Kato rakkaus joskus sekoittaa pään eikä sitä itse aina huomaa.

    • parisuhteenihanuusko

      Oletko takertunut vain tuohon yhteen ystävään? Nyt tilaisuutesi viettää laatuaikaa muiden ystävien kanssa. Ja yrittää ymmärtää rakastunuttta ystävääsi ja odotella kun hänen elämänsä tasaantuu, niin ottaa yhteyttä, mikäli katsoo että ystävä hänelle edes oletkaan.
      Jo se kun täällä kyseenalaistat ystävääsi ihmettelmällä, kertonee jo sen että oliko tuo edes aitoa ystävyyttä välillänne? Luulitko pystyväsi omistaa ystäväsi? Ketään ei voi todellisuudessa omistaa-voi vain rakastaa.
      Kateellinenkin taidat olla? Katsele ympärillesi, ehkä sinäkin löydät sen rakkaan, jonka jälkeen arjen oravanpyörät ym. velvoitteet, joissa itse vaikutat olevan niin kovasti kiinni, unohtuisivat sinultakin hetkeksi.
      (kaikkea sitä saakin lukea täältä)
      Lopuksi, mitä se oikeastaan sinulle tai meille toisillekaan edes kuuluu? Rakkautta on niin harvassa tässä yhteiskunnassa. Olkaamme iloisia heidän puolestaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe