Meikattuna uiminen sallittava!

Sirpa-Liisa

Viime aikoina on keskusteltu siitä, että meikeissä ei saisi mennä uimaan. Meikit uimahalleissa on kuitenkin sallittava jatkossakin. Eihän moni vähän hienompi ja itsestään välittävä nainen tietenkään kasta päätään likaiseen uimahalliveteen, saati kastele tarkasti hoidettuja hiuksiaan suihkussa turhaan. Eihän frisyyriä saa sen jälkeen enää muotoon ilman asianmukaisia välineitä. Meikitkin valuvat suihkussa pois. On toki vedenkestäviä meikkejä, mutta ne ovat terveydelle vaarallisia eikä niitä tule käyttää. Monet meistä olemme eläneet pitkän elämän ja veroja maksamalla lunastaneet itsellemme oikeuden käyttää uimahalleja. Ne ovat eläkeläisten halleja ja jos ei kelpaa, muut menköön pois!

6

726

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillin haju

Loppuu se meikin vääntäminen joka paikkaan. Turha meikillä ja dödöllä on peitellä vanhan sillin hajua!

Pesulle kunnolla ja meikit muualle naamaan kuin uimahalliin.

Mua ainakin ketuttaa uida näiden maalipurkkien sotkemissa vesissä. Unohtuu myös kunnolla suihkussa käynti, kun pitää sitä kuontaloa suojella joka paikassa. Menkää sillit järveen uimaan vaikka sentin pakkelissa!

• Sirpa-Liisa

Kuinka törkeää! Hyh!

• 5645justkoo8967

Juoksin vedessä ja edessäni käveli blondi 6femma muija.Oli heitettävä vilkku päälle ja oikeelta ohi mahd.nop. sillä alko nenäkarvat kuumottaa.Muija alko valittaa et vedän kaks rinnan eikä hän saa rauhassa juosta ku noi allot kastelle hänen kasvot.Piti vetää ukäännös ja vaihtaa hallia.

• kastelen_hiukset

Minä roiskutan vettä tuollaisten kuivahiuksisten rouvien pään päälle!
      Joko niin, että näyttää vahingolta tai sitten tahalliselta. Siitähän valittavat, jos voivat! :-)

• Metsäpeikko

Sirpaliisa taitaa nyt trollata. Hahhahhaaa.

• homo1ä0ymgufedrfgvdx

Mulkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe