missäs ovat kaikki 18-30 vuotiaat kemiläis -sinkku miehet ? ei teitä baarista löydä eikä mistään muualtakaan. onko sinkku miehet kuollu puuttoon kun ei tunnu löytyvän ei sitten millään :=) ja varsinkin sellaiset kemiläiset jokka ei eti sitä yhen illan huumaa.. miehet antaa kuulua itestänne. kemissä on vielä monia kauniita sinkku naisia odottamassa teitä jopa myös mie ;) heh !
Kemiläiset Miehet Esiin
63
8537
Vastaukset
- kukakuka
Onhan täällä meitä, tai ainakin minä...
- Sasbe
kerro mullekki mistä teitä löytää
- mie
Sasbe kirjoitti:
kerro mullekki mistä teitä löytää
minä kans ja paarista löytyypi, jos kelpaa??
- Leena1
mie kirjoitti:
minä kans ja paarista löytyypi, jos kelpaa??
Kuntosalilta löytyy upeita miehiä isolla M:llä, paras paikka pongata ja tulee vähän kuntoiltua itsekkin siinä sivussa.
- Mikael
Olemme niin erillaisia, kaikkia ei baarit kiinnosta. Kokeile teatteria, erillaisia harrastus kerhoja, kirjastoa, jne
Tv, Tumma ja pitkä gentleman Kemistä- nainen
Sinulla näyttää olevan samanlaiset harrastukset kuin minullakin, mutta miten ihmeessä teatterissa voisin kanssasi alkaa jutteleen?
Ja miten tiedän että se olet sinä? - Mikael
nainen kirjoitti:
Sinulla näyttää olevan samanlaiset harrastukset kuin minullakin, mutta miten ihmeessä teatterissa voisin kanssasi alkaa jutteleen?
Ja miten tiedän että se olet sinä?Teatterissa ollessani itse ainakin seurailen ympärilleni onko mukana yksintulleita kivoja naisia. Silmäpeliä mukaan ja tauolla voi vaihtaa vaikka pari sanaa. Näinhän se toimii kirjastossakin ei sinne varsinaisesti iskeen mennä, seuraillaan vain ympärille ja haetaan katseelle vastiketta, pienistä asioistahan se yleensä lähtee eikä tarvitse välttämättä odottaa, että mies sen aloitteen tekee ;)
Sinua katsella hakien, Gentleman
- jape
Pitäisköhän meidän aluksi vaikka vaihtaa mailiosoitteita? ;)
- Sasbe
annappa sie mailis tai no mese oso ois parempi :)
- Löytöjä tehnyt
Mene uimahalliin, kuntosalille tai ota sukset allesi, Et usko kuinka salskeita, raittiita ja komeita miehiä liikkuu urheilun parissa. Baareissa istuu kaljalle haisevat elämäänsä kyllästyneet juntit.
- M28Vee
silläköhän toi baari "elämä" ei jaksa enää oikeen kiinnostaa? ;)
en kylläkää urheile tms. en käy oikeen misään
- 191/96 24v
onhan meitä... perjantaina voit bongata mut Night Lifestä...
- Sasbe
muuten hyvä mut ikäni ei riitä naikkariin .pohjolaan kylläkin :P
- 191/96 24v
Sasbe kirjoitti:
muuten hyvä mut ikäni ei riitä naikkariin .pohjolaan kylläkin :P
ikä? pituus? tumma/vaalea? ...sitä vaan et kannattaako sinne pohjolaan tulla sun takia.. :)
- Sasbe
191/96 24v kirjoitti:
ikä? pituus? tumma/vaalea? ...sitä vaan et kannattaako sinne pohjolaan tulla sun takia.. :)
164/54 tämmönen timma ,vihreet simmut
- 191/96 24v
Sasbe kirjoitti:
164/54 tämmönen timma ,vihreet simmut
kuulosta lainkaan pahalta, ehkä törmäillään... ;)
- Sasbe
191/96 24v kirjoitti:
kuulosta lainkaan pahalta, ehkä törmäillään... ;)
missäs muualla suhun voi törmätä en välttis pohjolassa käy nii usei :D tähän asti vkl:T on menny kuskina :D
- 191/96 24v
Sasbe kirjoitti:
missäs muualla suhun voi törmätä en välttis pohjolassa käy nii usei :D tähän asti vkl:T on menny kuskina :D
useimmat viikonloput menee töissä.. mut vapaa viikonloppuina juuri pohjolasta tahi Lifestä voit bongailla.. alkuillat menee monesti panimolla, kuten varmaan huomennaki.. ;)
- Sasbe
191/96 24v kirjoitti:
useimmat viikonloput menee töissä.. mut vapaa viikonloppuina juuri pohjolasta tahi Lifestä voit bongailla.. alkuillat menee monesti panimolla, kuten varmaan huomennaki.. ;)
hmm.. mistähä mie siut tunnistaisin huomena jos pohjolaan eksyn :P ei siula koneella ois messingerii jos on ni ois aika jees :) otas tämä ylös ja mailaa miule siu osote :) [email protected]
- 191/96 24v
Sasbe kirjoitti:
hmm.. mistähä mie siut tunnistaisin huomena jos pohjolaan eksyn :P ei siula koneella ois messingerii jos on ni ois aika jees :) otas tämä ylös ja mailaa miule siu osote :) [email protected]
pitkä, tumma, komeeksikin haukuttu... Etsivä löytää... ;) täs ois osote: [email protected]
sinne voi kirjotella... :D - Sasbe
191/96 24v kirjoitti:
pitkä, tumma, komeeksikin haukuttu... Etsivä löytää... ;) täs ois osote: [email protected]
sinne voi kirjotella... :Dnäyttäs silt' etten juopottelemaan pääse tänään :( mutta kirjoittelen siule mailia
- Katri
Eikös se näin mene että parhaat viedään ensin ,jäljelle jää sitten mitä jää.
- Sasbe
ei se aina mene noin.oon huomannu :P
- kkk
Semmostahan se on vähän toisinkin päin ;)
No ei sentään. On meitä mukavia miehiä "pohjolassakin". Kukaan uusi tuttavuus ei vaan uskalla oikein tulla puhumaan, koska monesti naispuolisia kavereita mukana. Luullaan että tuokin varattu. - Minä
Mutta parhaatkin vapautuvat kun suhteet kaatuvat ;)
- sanvitalia
Tätä samaa olen ihmetellyt että missä ne luuraa... Varattuja kyllä löytyy mutta laadukkaita vapaita ei sitten millään.
- gfd
Kyllä kemissä on sinkkumiehiä vaikka kuin paljon. Itsekin siellä pohjolassa saanu seisoskella ja katsella hauskanpitoa jo monen vuoden ajan. Tylsää hommaa. Ei kannata kokeilla.
Pitäis tosiaan alkaa etsiä muualta mutta kun tuo alotteen tekeminen on vain niin vaikeaa - Kemin Costner
Tösöksen tösös....!!!
Molen 28 poitsu ja sinkku.Mul o vähä sama roblem,ku ei taho sopivaa Siippaa löytyä mistään,vaikka olenkin Baarimikko poke ja AmmattiJuontaja.Ja kaiken lisäks LauluBaarissa Duunissa,ni luulis et jotain äksöniä ois......mut kilin kellit.
HILIJASTA ON MULLA............................- Hani
No on se kumma kun noin mahtava ammatti ja korkeasti koulutettu,eikä ole vielä natsannut.
- fgfd
Hani kirjoitti:
No on se kumma kun noin mahtava ammatti ja korkeasti koulutettu,eikä ole vielä natsannut.
Ei naiset minkään fiksun miehen perässä ole enää. Riittää että osaa kiroilla ja huudella äänekkäästi että on "miehekäs". Tällaista hissukkaa kukaan edes katso, saati että viitsisi baarissa alkaa juttelemaan. Mitä enemmän rikoksia tilillä, sen parempi.
- Kata
fgfd kirjoitti:
Ei naiset minkään fiksun miehen perässä ole enää. Riittää että osaa kiroilla ja huudella äänekkäästi että on "miehekäs". Tällaista hissukkaa kukaan edes katso, saati että viitsisi baarissa alkaa juttelemaan. Mitä enemmän rikoksia tilillä, sen parempi.
No sellaiset naiset jotka tuollaisten miesten perään haikailevat eivät ole kypsyneet vielä aikuisiksi,ovat jääneet jonnekkin 15-vuotiaan tasolle.Aikuinen ihminen ymmärtää ettei tuollaisen ihmisen kanssa voi rakentaa tulevaisuutta ja ne hiljaisimmat miehet ovat parhaita aviomiehiä,älykkäitä.
- Sasbe
mie kyllä nyt kiinnostuin aivan mahottomasti :) ootko missä töissä :) mie oon kyl sua nuorempi mut mitä tuo haittaa :=)
- hfd
Kata kirjoitti:
No sellaiset naiset jotka tuollaisten miesten perään haikailevat eivät ole kypsyneet vielä aikuisiksi,ovat jääneet jonnekkin 15-vuotiaan tasolle.Aikuinen ihminen ymmärtää ettei tuollaisen ihmisen kanssa voi rakentaa tulevaisuutta ja ne hiljaisimmat miehet ovat parhaita aviomiehiä,älykkäitä.
Niin..hiljaiset on aina parhaita ja älykkäitä jne..mutta kuitenkaan koskaan ei kukaan ole osoittanu minkäänlaista kiinnostusta. Ei se ole niin hauskaa vaikka ois kuin kiva kun saa aina yksin katsella muiden hauskanpitoa baarissakin. Tekisi mieli olla joku muu.
- nittaN
hfd kirjoitti:
Niin..hiljaiset on aina parhaita ja älykkäitä jne..mutta kuitenkaan koskaan ei kukaan ole osoittanu minkäänlaista kiinnostusta. Ei se ole niin hauskaa vaikka ois kuin kiva kun saa aina yksin katsella muiden hauskanpitoa baarissakin. Tekisi mieli olla joku muu.
Ehkä siinä vaiheessa olisi aika alkaa katsomaan peiliin jos ei kukaan ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ehkäpä siinä omassa ihanassa itsessä on silloin jotain vialla. Tai sitten sinulle on vaan annettu se kaikkein huonoin elämä.
- Sasbe
nittaN kirjoitti:
Ehkä siinä vaiheessa olisi aika alkaa katsomaan peiliin jos ei kukaan ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ehkäpä siinä omassa ihanassa itsessä on silloin jotain vialla. Tai sitten sinulle on vaan annettu se kaikkein huonoin elämä.
taidat olla aika itserakas tyyppi. kukaan ei Huom!ei kukaan ole täydellinen. joten noin ei voi sanoa. jokainen on mitä on . yrittäähän voi muuuttua mutta ei se helppoa .ole! sinäkään tuskin mikään missi olet :S en ainakaa usko niin.
- nittaN
Sasbe kirjoitti:
taidat olla aika itserakas tyyppi. kukaan ei Huom!ei kukaan ole täydellinen. joten noin ei voi sanoa. jokainen on mitä on . yrittäähän voi muuuttua mutta ei se helppoa .ole! sinäkään tuskin mikään missi olet :S en ainakaa usko niin.
En nyt tarkoittanut peiliin katsomisella sitä että naamassa olisi jotain vikaa. Ehkäpä siinä sisimmässä jokin mättää jos ei ala kiinnostusta esiintymään mistään suunnasta. Missään vaiheessa en ole väittänyt että kukaan olisi täydellinen tai että kenenkään täytyisi ollakaan täydellinen jotta sitä kiinnostusta saisi osakseen. Mutta ainahan sitä voi ns. mennä itseensä ja miettiä mitä oikein on.
- gdsf
nittaN kirjoitti:
En nyt tarkoittanut peiliin katsomisella sitä että naamassa olisi jotain vikaa. Ehkäpä siinä sisimmässä jokin mättää jos ei ala kiinnostusta esiintymään mistään suunnasta. Missään vaiheessa en ole väittänyt että kukaan olisi täydellinen tai että kenenkään täytyisi ollakaan täydellinen jotta sitä kiinnostusta saisi osakseen. Mutta ainahan sitä voi ns. mennä itseensä ja miettiä mitä oikein on.
"Mutta ainahan sitä voi ns. mennä itseensä ja miettiä mitä oikein on."
Totta, mutta vaikka itsestä löytäisikin paljonkin vikaa niin sille/niille ei välttämättä voi itse mitään. Esim. jokin vamma voi monelle olle este. (itsellä ei ole).
Ehkä minulle on tosiaan sattunut vain se paskin elämä. - yksinäinen
gdsf kirjoitti:
"Mutta ainahan sitä voi ns. mennä itseensä ja miettiä mitä oikein on."
Totta, mutta vaikka itsestä löytäisikin paljonkin vikaa niin sille/niille ei välttämättä voi itse mitään. Esim. jokin vamma voi monelle olle este. (itsellä ei ole).
Ehkä minulle on tosiaan sattunut vain se paskin elämä.niin, mitä on tehtävissä, jos kukaan ei tule juttelemaan, ja itse on niin ujo, ettei kehtaa mennä? rohkeutta en ainakaan itse ole mitenkään saanut lisää hommattua...
- kemi-girl
aijaa... taidanki tietää et kuka oot ja mistä... heh.. kylhän noit naisii löytyy;)
- kemiläinen
Siis kyllä täällä sinkkuja löytyy, itseni mukaan lukien. Naikkoset sais olla vaan vähän enemmän aloitteen tekeviä. Mitä on muissa kaupungeissa tullut biletettyä nii melkein aina on joku gimma tullut porisemaan. Jotenki nää kemiläiset on "kylmiä". Että silleen...
- Sasbe
kerroppas itestäs :):)
- kolli
Sasbe kirjoitti:
kerroppas itestäs :):)
monenko kans oot treffannu tän kautta??
- Sasbe
kolli kirjoitti:
monenko kans oot treffannu tän kautta??
en kenenkään vielä :D en noin vain treffaile.tutustun eka ihmiseen
- heppu
Tuli mieleen ihan sama asia. Siis aivan tuntemattomat ovat juuri tuollaisia. Tai tulee porisemaan, ne on vain sitten.......mitä on?!?!?
Taitaa se olla tietenki sama vähän muuallakin. Ne "kunnon" tytöt vaan katselee sivusta, koska ovat ehkä hieman ujompia. Tunnistapa ne sitten tuolla liikenteessä.
- Ihaite
Hehe, löysin sun kuvas IG:sta...
- Sasbe
kenen kuvan :)
- luottokamu
Kyllä meitä fiksuja sinkkuja on paljonkin mut osa meistä tosiaan viikonloppu duunissa eikä halua töistä (esim. baarista) bongailla ketään työaikana!
Osa meistä voi olla vasta eronnutkin...
ystävääkin voi olla vailla...- sanvitalia
Mistä sitä sitten voi fiksuja sinkkuja löytää? Ystävääkin tarvii itse kukin vasta eronnut mutta mistä löytää kohtalotovereita. Sinkkujen illat ois hyvä juttu. Kysyntää varmasti ois..
- Max
sanvitalia kirjoitti:
Mistä sitä sitten voi fiksuja sinkkuja löytää? Ystävääkin tarvii itse kukin vasta eronnut mutta mistä löytää kohtalotovereita. Sinkkujen illat ois hyvä juttu. Kysyntää varmasti ois..
No meitähän löytää...öö..no vaikka baarista. Me ollaan vaan huomaamattomia. Joskus jutellaan vaikka sille ainoalle naisystävälle(joka voi olla vaikka koulukaveri) koko illan kun ei muita tuttuja siellä baarissa ole.
Muutenki ollaan sivummalla koko illan..Tuskin tullaan kauheasti juttelemaan...Saati sitten lääppimään tanssilattialla.
Kannattaa tulla juttelemaan. Siitä tuskin kukaan mies pahastuu. (tuntuu joskus että naiset kyllä. Siksi olen jo päättäny lopettaa sen että niille menis vapaaehtoisesti jutteleen.)
Jokohan tuossa oli pääasiat..jotain unohtu kuitenki. Hauskaa iltaa *poistuu baariin* :) - Max
Max kirjoitti:
No meitähän löytää...öö..no vaikka baarista. Me ollaan vaan huomaamattomia. Joskus jutellaan vaikka sille ainoalle naisystävälle(joka voi olla vaikka koulukaveri) koko illan kun ei muita tuttuja siellä baarissa ole.
Muutenki ollaan sivummalla koko illan..Tuskin tullaan kauheasti juttelemaan...Saati sitten lääppimään tanssilattialla.
Kannattaa tulla juttelemaan. Siitä tuskin kukaan mies pahastuu. (tuntuu joskus että naiset kyllä. Siksi olen jo päättäny lopettaa sen että niille menis vapaaehtoisesti jutteleen.)
Jokohan tuossa oli pääasiat..jotain unohtu kuitenki. Hauskaa iltaa *poistuu baariin* :)No niin..Tuli kotiuduttua baarista. Tuli taas juteltua lähinnä entisille koulukavereille. Sekä parille kaverin kaverille..Eli ei taaskaan mitään sen ihmeempää. Tuli jopa kokeiltua mennä juttelemaan yhdelle..Se tosin "yllättäen" katseli mielummin kun kaveri lääppi jotain toista miestä kuin jutteli mulle. (onpas erikoista).
Eli kaikenkaikkiaan hyvin normaali ilta. Rahaa meni. Mitä sain? No ainakin opetuksen jälleenkerran ettei baariin kannata mennä. Koskahan sitä oppisi. Parempi alkaa vain virittelemään sitä köyttä itseä varten... - niiin
Max kirjoitti:
No niin..Tuli kotiuduttua baarista. Tuli taas juteltua lähinnä entisille koulukavereille. Sekä parille kaverin kaverille..Eli ei taaskaan mitään sen ihmeempää. Tuli jopa kokeiltua mennä juttelemaan yhdelle..Se tosin "yllättäen" katseli mielummin kun kaveri lääppi jotain toista miestä kuin jutteli mulle. (onpas erikoista).
Eli kaikenkaikkiaan hyvin normaali ilta. Rahaa meni. Mitä sain? No ainakin opetuksen jälleenkerran ettei baariin kannata mennä. Koskahan sitä oppisi. Parempi alkaa vain virittelemään sitä köyttä itseä varten...siitä sitte vaan!!
- härkäset
Max kirjoitti:
No niin..Tuli kotiuduttua baarista. Tuli taas juteltua lähinnä entisille koulukavereille. Sekä parille kaverin kaverille..Eli ei taaskaan mitään sen ihmeempää. Tuli jopa kokeiltua mennä juttelemaan yhdelle..Se tosin "yllättäen" katseli mielummin kun kaveri lääppi jotain toista miestä kuin jutteli mulle. (onpas erikoista).
Eli kaikenkaikkiaan hyvin normaali ilta. Rahaa meni. Mitä sain? No ainakin opetuksen jälleenkerran ettei baariin kannata mennä. Koskahan sitä oppisi. Parempi alkaa vain virittelemään sitä köyttä itseä varten...Siis baari ei todellakaan ole paras mahdollinen paikka etsiä naista/miestä ainakaan täyspäistä, kunnollista ja luotettavaa. Itse olen kerran kaks käyny baarissa ja lähdin vilkkaasti pois eihän siellä ole yhtään järkevää kunnollsita henkilöä, pelkkää rakäsakkia ja huoria. Paikkoja on satoja muita joista mahdollisen kumppani vois etsiä, vaikkakaan ei ehkä Kemissä niinkää. Tosi on että yleensä parhaimmat on jo varattu, varsinku jos etsii kumppania yli 30 vuotiaana nii haku kestää kauemmin ja on vaivalloisempaa se edllyttää työtä ankarammin sekä rohkeutta esim. lähteä muuallekkin suomea.
- Sasbe
juu-u eipä tainnu niitä miehiä löytyä :(:( no pitää koittaa onneani kun lähen kuskin hommiin tänä vkl :):)
- Nimetön
maanantaina panimolle... menossa kuulemma ihan kivasti jengiä...
joku kantis-ilta tai jotain. - Sasbe
Nimetön kirjoitti:
maanantaina panimolle... menossa kuulemma ihan kivasti jengiä...
joku kantis-ilta tai jotain.joo ei tullut mitään seuraa baaristakaa vkl
- p.asi
Sasbe kirjoitti:
joo ei tullut mitään seuraa baaristakaa vkl
vaikutat todella epätoivoiselta!!!! sääli.
- Sasbe
p.asi kirjoitti:
vaikutat todella epätoivoiselta!!!! sääli.
mie en mikhää epä toivone oo ,mut ei mulle mikä tahansa äijä kelpaa. ensinnäkää en halua äidin pikku poikia enkmitn tossun alla olijaa.. vaan ittenäisen miehen isolla M:llä :):)
- On tiukka
Sasbe kirjoitti:
mie en mikhää epä toivone oo ,mut ei mulle mikä tahansa äijä kelpaa. ensinnäkää en halua äidin pikku poikia enkmitn tossun alla olijaa.. vaan ittenäisen miehen isolla M:llä :):)
Esinahka jota eivät voi venyttää eivätkä näin ollen uskalla ottaa tyttöihin yhteyttä!
- saalis
Sasbe kirjoitti:
jokos on tärpänny?? onhan meitä vapaita vaikka muillekkin jakaa..
saalis kirjoitti:
eipä ole tärpännyt ei :) mutta vaihtoehtoja on nyt muutama :P
saalis kirjoitti:
eipä ole tärpännyt ei :) mutta vaihtoehtoja on nyt muutama :P
- kokemusta
kemistä en ite ikinä oo kunnon miestä löytäny. heti kun käänsin nokan paremmille apajille nii rupes löytymään, ja oulussahan ne parhaat miehet asuu. Nyt asun oulussa itsekkin ja ihanan miehen kanssa. En tyytyisi kemin juntteihin.
Niin, Kyllähän se sivistää ihmistä aika paljon kun ajaa 100km etelään. Mahtaa tuolla inarissa asuvat vasta ollakin todella juntteja kun niiiiin pohjoseen ovat joutuneet. Kannattaisiko sinunkin käydä vaikka Hangossa asti katsomassa kuinka fiksuja miehiä siellä onkaan, saati sitten jos uskaltautuisit peräti etelä-eurooppaan tai afrikkaan asti. Todellisia herrasmiehiä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830