Olisi kiva käydä joskus laulamassa jotain karaokessa, mutta kun sitä on vain ja ainoastaan baareissa. Itse en käytä ollenkaan alkoholia - erittäin hyvästä syystä - joten en myöskään käy yhdessäkään baarissa, en enää ikinä.
Selvinpäin laulaminen sujuis paremmin kuin pienessä simassa.
Himassakaan ei viittis käydä laulamaan, kun ei tiedä mitä naapurit siitä meinais. Paperiseinät kun on. Hima olis kyllä loistava mesta laulaa ja harjoitella laulamista, mutta ei kehtaa aloittaa, kun lähtötaso on sitä nuotin vierestä. Omakotitalossa pitäis asua, niin ei laulutunnit alkais v***ttaa naapureita.
Harmi ettei karaokea oo missään muualla kuin baareissa, ravintoloissa yms. kuppiloissa.
Karaoke vain osana baarikulttuuria
4
335
Vastaukset
- eekinen
Kyllähän se järjestyy. pääsymaksu 20 €/ nuppi max 15 henkee 5 tuntia laulamista eli jokainen ehtii noin 5 laulaa. Jos 10 tulee pääsymaksu 30€. Vesikanisteri ja mukit tulee paikalle ja sitä saa juoda kuinkapaljon haluaa. Jos kiinnostaa niin järjestetään.
- nykyään
No onhan kansalaisopistoissakin karaokepiirejä
- Åkenviemä
No onhan eri festivaalitapahtumia, joissa karaokea tarjolla, jopa lapsia paikalla. Myös ns. toritapahtumia, missä myös karaoke, säännöllisesti tai epäsäännöllisesti, ainakin kesäisin: mm. Hamina ja Kouvola.
Jos haluaa karaoken kotiin, maksaa 5 tunnin keikka juontajineen, laitteineen päivineen 170€ ja kappaleitakin löytyy semmonen 20-30 tuhatta...
Tosin et maininnut missä haluaisit karaokea laulaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988