Karaoke vain osana baarikulttuuria

entinen elämä

Olisi kiva käydä joskus laulamassa jotain karaokessa, mutta kun sitä on vain ja ainoastaan baareissa. Itse en käytä ollenkaan alkoholia - erittäin hyvästä syystä - joten en myöskään käy yhdessäkään baarissa, en enää ikinä.
Selvinpäin laulaminen sujuis paremmin kuin pienessä simassa.
Himassakaan ei viittis käydä laulamaan, kun ei tiedä mitä naapurit siitä meinais. Paperiseinät kun on. Hima olis kyllä loistava mesta laulaa ja harjoitella laulamista, mutta ei kehtaa aloittaa, kun lähtötaso on sitä nuotin vierestä. Omakotitalossa pitäis asua, niin ei laulutunnit alkais v***ttaa naapureita.
Harmi ettei karaokea oo missään muualla kuin baareissa, ravintoloissa yms. kuppiloissa.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eekinen

Kyllähän se järjestyy. pääsymaksu 20 €/ nuppi max 15 henkee 5 tuntia laulamista eli jokainen ehtii noin 5 laulaa. Jos 10 tulee pääsymaksu 30€. Vesikanisteri ja mukit tulee paikalle ja sitä saa juoda kuinkapaljon haluaa. Jos kiinnostaa niin järjestetään.

• nykyään

No onhan kansalaisopistoissakin karaokepiirejä

• Åkenviemä

No onhan eri festivaalitapahtumia, joissa karaokea tarjolla, jopa lapsia paikalla. Myös ns. toritapahtumia, missä myös karaoke, säännöllisesti tai epäsäännöllisesti, ainakin kesäisin: mm. Hamina ja Kouvola.

• Jos haluaa karaoken kotiin, maksaa 5 tunnin keikka juontajineen, laitteineen päivineen 170€ ja kappaleitakin löytyy semmonen 20-30 tuhatta...

Tosin et maininnut missä haluaisit karaokea laulaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe