Moi :) oon 12 vuotias tyttö tampereelta ja käyn 7 luokkaa. täytän kesäkuussa 13 ja harrastan joukkuevoimistelua ryhmässä Rubiinit. Aloitin voimistelun 6 vuotiaana ja niin edespäin harrastin 3 vuotiaasta 5 vuotiaiseen asti tanssin samalla 3-5 vuotiaana opin walkoverin spagaatin spiraalin käsilläkävelyn ja käsilläseisonnan perhosen risti vaa'an ja erillaisia voimisteluun liittyviä hyppyjä sekä sillan. Musta on kiva oppia uusia juttuja treeneissä , meidän ryhmässä on 17 voimisteliaa ♥ meillä on ollut 4 kisat ja monta asemaa ja 6 leiriä. treenaan joka päivä ja ens viikon torstaina on asemat (: kirjoittakaa tonne alas mikä teistä on kivaa ja mitä temppuja/liikkeitä osaatte :))
Voimistelu
4
102
Vastaukset
- hejiiiiiiii
Mä oon 11 vuotias tyttö, en harrasta voimistelua mutta kaveri harrastaa ja opettaa välillä hyppyjä sun muuta. Mä osaan spagaatin, siltakaadon, ristariheiton, rullan, rintaseisonnan, skorpioonin, ja erilaisia hyppyjä, mm. kauris, kissa, kasakka yms. Ne on suunnilleen kaikki kivoja, meinaan ehkä alottaa akrobatiavoimistelun! :)
- itekseenvoimistelija
Oon 10v tyttö osaan ristarin spagaatit voikka hyppyi ja kaato sillan jotenkin
- itsekseenvoimistelija
Ja sitten lumppari skorppari rulla ei muitay
- itsekseenvoimistelija
Oonko mä ihan huono??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775