Moi :) oon 12 vuotias tyttö tampereelta ja käyn 7 luokkaa. täytän kesäkuussa 13 ja harrastan joukkuevoimistelua ryhmässä Rubiinit. Aloitin voimistelun 6 vuotiaana ja niin edespäin harrastin 3 vuotiaasta 5 vuotiaiseen asti tanssin samalla 3-5 vuotiaana opin walkoverin spagaatin spiraalin käsilläkävelyn ja käsilläseisonnan perhosen risti vaa'an ja erillaisia voimisteluun liittyviä hyppyjä sekä sillan. Musta on kiva oppia uusia juttuja treeneissä , meidän ryhmässä on 17 voimisteliaa ♥ meillä on ollut 4 kisat ja monta asemaa ja 6 leiriä. treenaan joka päivä ja ens viikon torstaina on asemat (: kirjoittakaa tonne alas mikä teistä on kivaa ja mitä temppuja/liikkeitä osaatte :))
Voimistelu
gumgum0
4
113
Vastaukset
- hejiiiiiiii
Mä oon 11 vuotias tyttö, en harrasta voimistelua mutta kaveri harrastaa ja opettaa välillä hyppyjä sun muuta. Mä osaan spagaatin, siltakaadon, ristariheiton, rullan, rintaseisonnan, skorpioonin, ja erilaisia hyppyjä, mm. kauris, kissa, kasakka yms. Ne on suunnilleen kaikki kivoja, meinaan ehkä alottaa akrobatiavoimistelun! :)
- itekseenvoimistelija
Oon 10v tyttö osaan ristarin spagaatit voikka hyppyi ja kaato sillan jotenkin
- itsekseenvoimistelija
Ja sitten lumppari skorppari rulla ei muitay
- itsekseenvoimistelija
Oonko mä ihan huono??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780