Hairburst vitamiinit

nopeaakasvua

Onko kukaan kuullut näistä? / tilannut?
Kyseessä on siis vitamiinivalmiste jonka pitäisi lisätä hiustenkasvua. Tuotetta saa tilattua ulkomailta ja sillä on aika suolainen hinta. Tällä on myös tili instagramissa missä on paljon OIKEITA ennen ja jälkeen kuvia joista huomaa aika huikeat tulokset.
Olen itse ajatellut hankkia 3kk setin näin alkuun hiustenkasvatus projektin nopeuttamiseksi, uskaltaisiko kukaan muu kokeilla?

http://www.hairburst.com/

26

2281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeaakasvua

anyone?

• ihegdf

Otapa aineen sisällysluettelo johonkin välilehteen esille ja mene iherbin sivuille katsomaan jos löytyisi vastaavaa valmistetta paljon halvemmalla.

• nopeaakasvua

Luulen et loppujen lopuks tulee halvemmaks tilata tommonen hairburst purnukka jossa vitskuja ym on just sen verran et ne kasvattaa hiusta kuin monta eri purkkia et sais koko hairburst purkin sisällön niistä :) kuitenkin eka tilaus laitettu eilen menemään. Hintaa tuli euroissa posteineen n. 35e purkilta kun otti kestotilauksen 1prk per kuukausi eikä tarvitse sitoutua eli tilauksen voi lopettaa milloin vain :) kun otti näin niin säästi 5e purkilta jos tuotetta haluaa jatkossakin niin tulee säännöllisesti ja edullisemmin toimitus luvattu suomeen 2-5 arkipäivässä, en malta odottaa!! Ja kertoa mahdollisista tuloksista.. ;)

• ihegdf
        nopeaakasvua kirjoitti:

Luulen et loppujen lopuks tulee halvemmaks tilata tommonen hairburst purnukka jossa vitskuja ym on just sen verran et ne kasvattaa hiusta kuin monta eri purkkia et sais koko hairburst purkin sisällön niistä :) kuitenkin eka tilaus laitettu eilen menemään. Hintaa tuli euroissa posteineen n. 35e purkilta kun otti kestotilauksen 1prk per kuukausi eikä tarvitse sitoutua eli tilauksen voi lopettaa milloin vain :) kun otti näin niin säästi 5e purkilta jos tuotetta haluaa jatkossakin niin tulee säännöllisesti ja edullisemmin toimitus luvattu suomeen 2-5 arkipäivässä, en malta odottaa!! Ja kertoa mahdollisista tuloksista.. ;)

Kävin penkomassa pikaisesti, eihän tuolla edes kerrota pitoisuuksia. Kyllä minä epäilen että esim tämä on ihan vastaava tuote http://www.iherb.com/Country-Life-Gluten-Free-Maxi-Hair-90-Tablets/1714 tai tämä http://www.iherb.com/21st-Century-Health-Care-Hair-Skin-Nails-Advanced-Formula-50-Caplets/14605 ja paljon halvemmalla.

• nopeaakasvua

On kyllä niin pelottavan näkönen sivu että purkki etteihän tuolta edes uskalla tilata :D haluan nyt testata tota ihan itse hairburstia kauneudesta pitää välillä pulittaa ;)
        Esimerkiksi oon syöny aiemmin n. Puol v evoniaa jolla luvattiin hiusten kasvun nopeutumista, vahvempia kynsiä sekä parempaa ihoa mutta mitään muutosta normista ei ollu.

• nopeaakasvua

Tolla viittaan siihen ettei kaikki tehoa missä niin lupaillaan ja evoniakin maksoi kuiten 20e paketilta. Eikä netistäkään löytynyt ennen/jälkeen kuvia tai isompia blogi kirjotuksia itse tuotteen toimivuudesta että ois vaikuttanut jotain toisin kuin hairburstin instagram sivuilla on pullollaan tuotteen kuluttajien kuvia sekä huikeita kasvutuloksia. Negatiivista palautetta on myöskin todella vähän löytynyt.

• ihegdf
        nopeaakasvua kirjoitti:

On kyllä niin pelottavan näkönen sivu että purkki etteihän tuolta edes uskalla tilata :D haluan nyt testata tota ihan itse hairburstia kauneudesta pitää välillä pulittaa ;)
        Esimerkiksi oon syöny aiemmin n. Puol v evoniaa jolla luvattiin hiusten kasvun nopeutumista, vahvempia kynsiä sekä parempaa ihoa mutta mitään muutosta normista ei ollu.

Niin siis sillä linkitin nuo kun olen itse käyttänyt kumpaakin ja ollut tyytyväinen :) tällä hetkellä syön tuota Hair skin nails-purkkia. Maxi-Haireja söin aiemmin, mutta niissä on ihan tolkuttomasti biotiinia (667% päivän saannista) ja halusin säädellä sen määrän itse, joten ostin noita toisia missä sitä on vähemmän (8% päivän saannista) ja lisäksi erikseen biotiinia (ihan apteekista, Suomesta). Liika biotiini voi aiheuttaa muissa vitamiineissa katoa, en muista miksi näin on mutta jostain joskus luin.

Mutta nämäkin toimii vain jos jossain vitamiinissa/hivenaineessa on vajetta, muuten ei.

• Sinisilmäisyyttäkö
        nopeaakasvua kirjoitti:

Luuletko tosiaan että saat tilauksen poikki silloin kun haluat. Liian paljon löytyy kokemuksia eri firmoista jotka lupaavat että tilauksen voi katkaista koska tahansa, mutta ei onnistukaan.

• Aika vahvasti tulee sellainen olo, että otetaan tyhmiltä (tai laiskoilta) rahat pois. Aina kannattaa suhtautua kriittisesti, jos tuotteen sisältö on noin epämääräisesti ilmoitettu (ei kerrota yhtään, minkä verran mitäkin vitamiinia/hivenainetta tuotteessa on). Siihen kun on aina jokin syy, miksei pitoisuuksia ilmoiteta. Varmasti auttaa hiusten kasvatuksessa, jos kärsit jonkn totteen sisältämän vitamiinin/hivenaineen puutoksesta (ja kyseistä vitamiinia/hivenainetta on tuotteessa riittävästi korjaamaan puutoksen).

• nopeaakasvua

Luuletko että tässä maassa saa hyvää halvalla? kauneuteen liittyvää varsinkaan. Tottakai jos joku keksii tuotteen mikä kasvattaa hiusta niin on päivän selvää millanen huuto tuotteella tulee olemaan niin sitäkö ilmaseks pitäs myydä? itse en ainakaan myis.
        Sekö on laiskuutta että ei halua kärvistellä epämiellyttävien hiusten/ hiusten mitan kanssa monta vuotta? luopuu kaikesta pienestäkin hiusten käsittelystä (ja näyttää karseelta) saadakseen sen sentin pituutta kokoon kuukauden aikana vaikka ois helpompiki tapa vaikka siitä saa vähän pulittaa. Nii´i, jokaisen omia elämän valintoja mihin aikansa haluaa kuluttaa ;)

• huuhaataon

Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään aineella.

Ihan oikeesti, EI voi.

Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

Älä laita rahojasi humpuukiin.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin 0. Ne joille ne ovat auttaneet vain pitävät niistä niin kovaa meteliä että kaikki luulevat että niillä on hyväkin teho.

• nopeaakasvua

Tääkin maailma menee nykyaikaan kaikessa, ei voi nykyään sanoa et on mahdotonta. Mun parturikampaaja ystävä hokee samaa mutta eipä ollut kuulemma asiaa sen kummemmin alalla tutkittu, sanottu vain ettei hiusta voi kasvattaa nopeammin millään; ulkoisella tai sisäisellä käytöllä. Mä oon kumonnu tän väitteen jo pelkän risiiniöljyn avulla hiuksiin hierottuna, eläinbiotiinillä sekä hairbell shampoolla sekä hoitiksella joten kannattasko testata ennenkuin väittää muuta? Vaikka tää ois kuinka sun mielestä kiveen hakattu juttu niin oletko itse kokeillut? Ootko katsonu tuon hairburst sivun ennen ja jälkeen tulokset? ->http://www.hairburst.com/pages/testimonials
        Miksi ihmiset valehtelisivat kasvutuloksista jostain tuotteesta josta maksaa suht paljon turhan takia?
        Ainiin kyllä sanotaan että jos nää humpuukit toimisi niin kaikilla olis pitkä, vahva, kiiltävä hiuskruunu päässään mutta niinhän se on että liian moni olettaa testaamatta ettei mikään toimi, sillä ei ainakaan hiukset kasva yhtään sen nopeemmin ;)

• ottakaaasioistaselvää

Ja tuolla sivulla kerrotaan vaihe vaiheelta kuin tuo tuote alkaa vaikuttaa hiuksissa! Videot ja kaikki löytyy kyllä.

• turhakkeita

Lisää hiusta saa vain pidennyksillä, lisäkkeillä, peruukeilla tai viime kädessä hiustensiirrolla, jossa siinäkin otetaan toisesta paikasta ja laitetaan kaljuun paikkaan. Normaali ruokavalio riittää. Hiuksia voi lähteä väliaikaisesti jonkin puutostilan takia, kuten sairastuttaessa.

• nopeaakasvua

Ruokavalio on kunnossa. Sen lisäksi joka päivä otan kalanmaksaöljy, biotiini, moivitamiini sekä magnesium pillerit. Syön 60kpl eläinbiotiinia kuurina joskus kaksi kuukautta; 1pilleri päivässä jos haluaa kuukauden kuurin niin 2pilleriä päivässä. Sitten pidän ainakin saman mittaisen tauon. Siten hiukset kasvavat pienen pyrähdyksen aiempaa nopeammin eikä ehdi tottua niiden vaikutukseen ja normalisoittaa kasvua.
        Tilasin hairburstia näkyvien sekä nopeiden tuloksien toivossa. Syön ekan kuukauden näitä normaalisti muiden nykyisten lisäravinteiden kanssa ja enskuussa otan mukaan myös eläinbiot kuukauden kuurina.
        Tilauksen pitäisi saapua tänään ja tottakai kuvaan että mittaan mahdolliset tulokset ;)

• 9867543

Miksi ihmeessä syöt eläimille tarkoitettua biotiinia, kun vastaavan vahvuista saa ihan ihmisillekin tarkoitettuna ja halvemmalla? älyhoi...

• pieruniemi
        9867543 kirjoitti:

Miksi ihmeessä syöt eläimille tarkoitettua biotiinia, kun vastaavan vahvuista saa ihan ihmisillekin tarkoitettuna ja halvemmalla? älyhoi...

Osa älykääpiöistä ei vaan tajua,että apteekista saa jo useita eri biotiinivalmisteita jotka ovat yhtä vahvoja kuin se "eläinten" biotiini. Joillekkin ei vaan mene jakeluun vaan se eläimille tarkoitettu on kuin joku taikasana.

• nopeaakasvua

Miksi en? Syön piimax biotiiniä normaalisti 3tablettia päivässä (suositus): saa marketista, maksaa n.7e iso purkki ja nää eläinbiot saman hintasia yks tabletti vastaa kolmea piimaxin. Syön siis näitäkin piimaxeja eläinbio kuurin kanssa yhtäaikaa.
        Mielenkiinnolla kysynkin minkä merkkistä vahvaa biotiinia saa apteekista halvemmalla? katos kun ei ole omaan silmään iskenyt koskaan käydessä siinä vitsku hyllyllä ;)

• nopeaakasvus
      • dcfvgbhjnmk

No tuota vilkaisemalla selviääkin syy, miksi incia ei valmistajan sivuilta löydy. Aika hintavia monivitamiinipillereiksi :D noita hiustenkasvuun eniten vaikuttavia aineita on ihan naurettavan pieniä määriä tuotteen nimeä ajatellen.

• nopeaakasvua

Lukeeko sun shampoonki inci listassa kuinka paljon on mitäki siinä käytettyä ainesosaa? eipä taida lukea. Tai lukeeko edes sivustolla missä myydään? Todellisuudessa sielläkin kerrotaan sanallisesti mitä sisältää (niinkuin hairburstin sivuillakin) mutta koskaan ei tiedetä monta milliä on mitäkin mutta tästähän tuotteesta kyseinen lista kuitenkin löytyy.

Noh eipä mun biotiini purkissakaan lue että päiväsaanti ois läheskään 2000% tai edes 500%.. ja sen eteen saisin niitä syyäkkin yli 10 tabua et mielummin näin että tilaan tuotteen joka on todettu sisältävän hiusta kasvattavia ainesosia eikä tarvitse itse päätä vaivata paljon pitää ottaa mitäkin.. kuin ostaa sitten 10 eri purkkia kaappiin notkumaan ja laskeskella paljon tarvii mitäkin.. et sekö tulee sitten halvemmaksi?

Ja joo kriittisesti aina suhtaudunkin mutta todella vähän negatiivista palautetta tuotteesta löytyi ja kun katsoi sivuston kasvutuloksia niin ei ole valittamista tai mulla syytä olla testaamatta.

• nopeaakasvua

Oliko muita testaajia/testanneita/ halukkaita testimään?
      Itsellä on siis vasta eka viikko burstejen popsimista takana. Vielä ei ainakaan mitään silmin huomattavaa eroa pituudessa/ laadussa, enkä usko että voi vaikuttaakkaan enään JO aiemmin kasvaneeseen hiukseen muta pitää katsoa sitten miltä tuntuu uus hius mitä pukkaa pihalle pääkopasta ;)

• beautyproffs

Swiss Clinic on ainakin luotettava (ruotsalainen) firma joka tarjoaa myös hiusten kuntoa ja kasvua parantavaa ravintolisää: Swiss Beauty Pearls. Plussana että samalla tabletilla saa myös ihoa ja kynsiä parempaan kuntoon. Tuoteselosteen mukaan sisältää kaikki omegat, sinkkiä seleeniä ym. En juuri tätä tuotetta ole heiltä kokeillut, mutta oon tilannut ripsi-ja kulmaseerumeita ja saanut tosi upeita tuloksia. Näyttää olevan myös kuukausitilauksena myytävä tuote, mutta luottaisin kyllä tällä firmaan, pelkästään hyvää sanottavaa omista kokemuksista. Myös suomenkielinen asiakaspalvelu.
      Katsopa täältä: http://www.swissclinic.fi/fi/artiklar/kauneusravinto/swiss-beauty-pearls-2.html

• rdtfhyujikol

Ihanko oikeesti ihmiset pistää tuollasia määriä rahaa tällaseen tuotteeseen:D kaikista laiskimmille ihan sellanen pikku vinkki, kun iherb. Ihan vähän jos jaksaa nähdä vaivaa niin sieltä löytyy vastaavia tuotteita vahvemmilla pitoisuuksilla ja aika hemmetin paljon halvemmalla:)

• drtfhyujnimk

niin ja sieltä tosiaan saa myös tuota ihan ihmisille tarkoitettua 5mg:n biotiiniakin, 110 kapselia maksoi öbaut 4 euroa:) ei tarvii koiranruokaa makustella. Niitä löytyy 10 milligrammasinakin, kun tällä tuntu näitä mega-annosten nauttijiakin olevan

• mkesp

hei oisin kans kiinnostunut kokeilee haurburstia eli jos kerran tilasit suoraan jo useamman purkin nii haluisitko myydä mulle yhden ? :) eli tää viesti siis aloittajalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe