Ups, se olikin kestoväri...

Tyyppijotaettunne

Eli mitä voisin tehdä, olen 12vuotias. Kamuni panosti värjäämään minulle punaiset hiukset, kävimme ostamassa värin mutta se olikin kestoväri! Olin kerran aikaisemmin värjännyt sävytteellä tai sillä... Ja nyt vihaan tätä! Moni alle 16-vuotias värjää hiuksensa. Joten saisinko värjätä hiukseni normaalimmaksi??

4

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex_kotivärjäri

      Kestoväri lähtee pois kasvamalla.
      Punavärissä se pieni onni nyt ehkä, se haalistuu.
      Omaa väriäsi tuskin tulee muuten kuin kasvattamalla nyt laitettu väri pois. Kotikonstein itse tilannetta korjaamalla, voi mennä vielä pahemmaksi.
      Kampaajat kylläkin aikas taikureita mutta rahaa palaa ja värjäyskierre tulee.
      Mulle tuli kerran kestoväristä hopean sininen. Ei ollutkaan sävy vaan kestoväri.. Hain kaupasta tummanruskean värin, että aamulla pääsin töihin.
      Mokia sattuu..

    • 183

      Ns. 'C-vitamiinivaalennuksella' voi koittaa haalistaa varsinkin tuoretta väriä. Se siis kuluttaa värjättyä väriä ja itellä on toiminu myös vanhempaan väriin. Apteekista saa pusseissa askorbiinihappoa eli sitä c-vitamiinia, joka sekoitetaan syväpuhdistavaan shampooseen ja laitetaan päähän vaikuttamaan. Kuivattaa tukkaa, joten kannattaa käyttää sen jälkeen kosteuttavia tuotteita. Muutaman kerran kun tekee niin voi lähtee ihan kiitettävästi väriä, varsinkin sitä punasta. Kannattaa vaikka googlata c-vitamiinivaalennus niin löytyy lisätietoa :)

    • poskisuudelma

      Värinpurkupesu kampaajalla on myös yksi ratkaisu jos aijemmin saamasi neuvot eivät autakkaan tarpeeksi :) älä kumminkaan ala värjäämään/värjäyttämään päälle yhtään mitään vaan yritä nimen omaan saada tätä väriä pois hiljalleen

    • lovehair

      ups, koko kysymys vaikuttaa provolta? (ikään viitaten) Ei muutakuin kauppaan hakemaan ikärajatomasti uusia purkkeja, sillä laki (suosittelee) ammattilaisten kieltäytymään pentujen hiustenvärjäyksistä ( ja näinollen myös kotivärjäyksien korjauksista) Ikärjahan on suositus, ei laki...siksi ei henkkareita kysytä, kuten viinaa ostaessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe