5th Avenue,Säveltäjänkatu 13 Aivan loistava ja ennakkoluuloton parturi. . Suosittelen!
pori parturi
49
2019
Vastaukset
- hutilus
En suosittele
- nhktu
Upea ripset
- antonn
Samaa mieltä, huonoa jälkeä.
- klmn55
Siis ANTONN ei pitänyt ripsistä???
- anna22
aivan ihanat ripset
- mmmm2
Hius-Keskuksesta minulla huono kokemus, kampaaja värjäili ihan omiaan ja tukka oli hapsottava harakanpesä käsittelyn jälkeen. Samaten Fanletti, täysin ylihinnoiteltu saatuun laatuun nähden.
- niy
Profile on perseestä ei siellä mitään osata rahat vaan viedään. Suosittelen Milla Einolaa Pohjoispuistossa!
- pettynyt1
mmmm2 kirjoitti:
Hius-Keskuksesta minulla huono kokemus, kampaaja värjäili ihan omiaan ja tukka oli hapsottava harakanpesä käsittelyn jälkeen. Samaten Fanletti, täysin ylihinnoiteltu saatuun laatuun nähden.
Ihan järkyttävä amatööri. Ei onnistunut värjäys, joten leikkauksen peruin heti lennosta. Mennessä tukassa oli kahta väriä, ja piti myös olla lähtiessäkin. Sen verran riemunkirjava lopputulos oli, että en tiedä oliko värisokeus iskenyt...
- käsittänyt
Minun mielestäni Prisman hius--käyvät vain vanhat mummelit....samaa permanentti kaavaa kuin 20 vuotta sitten...
- siellä
käsittänyt kirjoitti:
Minun mielestäni Prisman hius--käyvät vain vanhat mummelit....samaa permanentti kaavaa kuin 20 vuotta sitten...
käy kaikki maalaiset juntit kiharoilla....
- jen568
tosi hyvät ja halvat ja laadukkaat
- essi33
Tykkäsin
- eurovaluuttaa
En tykänny, jo samana iltana irtosi muutama.
- elina1988
kiitos taas kerran ihanista ripsistä ,
pysyy niin kauan
- nossi569
ihanat tuuheat ripset.kiitos
- tuplavaikuitti
Saitteko kuitin?
- visaaa
en saanut, ja kortti ei käynyt.
- emm26
Kyllä kortti käy
- nikaaa
Kortti käy
- kaaaat
Tykkäsin
- emm28
Paras paikka Säveltäjän 13
- nii36
Kaikki on hyvä
- merja36
Minäkin voin suositella 5th Avenue! Hyvä palvelu ja ammattitaitoiset kampaaja. Ja ihan pakko sanoa, että samassa paikassa Milla tekee koko kaupungin parhaat ripsipidennykset. Huono puoli on se, että hänelle on erittäin vaikea saada aikoja kun on niin suosittu. Ajat pitää varata viikkoja etukäteen.
- exasiakas
Huonoa työtä! Pilaa asiakkaiden ripset! liimaa pidennykset kasoiksi ja monet asiakkaat saaneet silmäoireita ja tulehduksia liimasta ja ovat menettäneet omat ripsensä. Pitäisi joku valvonta tässäkin olla ettei kuka tahansa saa pidennyksiä tehdä.
- uusiasiakas36
Itse kävin asiakkaana pian 2 viikkoa sitten ja ripset ovat pysyneet. Muutenkaan palvelusta tai työn jäljestä ei ole valittamista. Päinvastoin, ja vieläpä edulliseen hintaan :)
- toinenexasiakas
Exasiakas puhuu totta. Paikan venäläisnainen kommentoi itse tänne positiivisia vaikka hänellä ei ammattitaitoa tai osaamista ole toimia ihmisten hiusten/ripsien kanssa tai saati sitten kouluttaa muita. Minulle kävi juuri noin ripsilleni kuin yllä kuvailtiin. Tulehdusta ei luojan kiitos (ainakaan vielä) ole tullut mutta omat ripset tuhoutuivat, eli siis katkeilivat ja repeilivät kivuliaasti irti koska pidennyskuidut liimattiin silmäluomeen kiinni.
- JohanB
Ja mites tuo "venäläisnainen" liittyy ammattitaitoon? Sais Suomi24 ylläpito poistaa tollaset kommentit et pysyis keskustelu asiallisena.
- Wilma00
Sain kyllä pettyä profileen kun siellä ensimmäisen - ja viimesen kerran kävin. Pyysin rikotun leikkauksen ja sanoin vielä kampaajalle että saat melko vapaat kädet, niin kampaaja vain kauhisteli ääneen kuinka huonossa kunnossa mun hiusten latvat olivat ja saksilla leikka n 3 cm pois. loppu tulos oli tosi "tönkkö", eikä alkuunkaan rikottu... Lopuksi vielä meinas tulla kiire ku seuraava asiakas jo odotti...
- asiakas38
toinenexasiakas kirjoitti:
Exasiakas puhuu totta. Paikan venäläisnainen kommentoi itse tänne positiivisia vaikka hänellä ei ammattitaitoa tai osaamista ole toimia ihmisten hiusten/ripsien kanssa tai saati sitten kouluttaa muita. Minulle kävi juuri noin ripsilleni kuin yllä kuvailtiin. Tulehdusta ei luojan kiitos (ainakaan vielä) ole tullut mutta omat ripset tuhoutuivat, eli siis katkeilivat ja repeilivät kivuliaasti irti koska pidennyskuidut liimattiin silmäluomeen kiinni.
Minä menen mieluimmin vähän kokeneemmalle kampaajalle, kun ihan nuorelle jolta puuttuu vielä se kokemus ja tietääkseni kampaajat kurssittaa ja kouluttaa iteensä jatkuvasti, koska muoti muuttuu kokoajan.
- kamalia
Huonoin porissa on Dallas pink, muijat vain kyylää itseään peileistä ihaillen siis kampaajat ja sakset sohii mistä sattuu ohohhoi..väitetään muodiksi kun tukka kuin kananperse ja erivärejä siellä täällä.... "enpäs huomannut kun katsoin että eihän mun 5cm pakkeli oo rapissut"
- tuli00
Wilma00 kirjoitti:
Sain kyllä pettyä profileen kun siellä ensimmäisen - ja viimesen kerran kävin. Pyysin rikotun leikkauksen ja sanoin vielä kampaajalle että saat melko vapaat kädet, niin kampaaja vain kauhisteli ääneen kuinka huonossa kunnossa mun hiusten latvat olivat ja saksilla leikka n 3 cm pois. loppu tulos oli tosi "tönkkö", eikä alkuunkaan rikottu... Lopuksi vielä meinas tulla kiire ku seuraava asiakas jo odotti...
tänään n.5tuntia kestäneeltä hiustenleikkuulta nimeltä mainitsemattomasta parturista.....ovesta astuessaan luulin jonkun rupisen pirihuoran tulleen vierailulle.
- Tiitti22
Suositteln Blackberrya!!!!!!!!!
- samasta22
kamalia kirjoitti:
Huonoin porissa on Dallas pink, muijat vain kyylää itseään peileistä ihaillen siis kampaajat ja sakset sohii mistä sattuu ohohhoi..väitetään muodiksi kun tukka kuin kananperse ja erivärejä siellä täällä.... "enpäs huomannut kun katsoin että eihän mun 5cm pakkeli oo rapissut"
Parhaimmasta en tiedä, mutta maailman kamalimpaa palvelua sain dallas pinkissä . Leikkaus värjäys kesti vajaan tunnin ja oli ihan päinvastanen kuin olin toivonut. Jouduin lopputuloksesta pulittamaan kovan summan. Meninkin Rubyyn korjauttamaan leikkauksen ja siellä kovasti ihmeteltiin kuka harjoittelija päähäni oli käynyt.
- huitsuke32
samasta22 kirjoitti:
Parhaimmasta en tiedä, mutta maailman kamalimpaa palvelua sain dallas pinkissä . Leikkaus värjäys kesti vajaan tunnin ja oli ihan päinvastanen kuin olin toivonut. Jouduin lopputuloksesta pulittamaan kovan summan. Meninkin Rubyyn korjauttamaan leikkauksen ja siellä kovasti ihmeteltiin kuka harjoittelija päähäni oli käynyt.
Dallas pinkiin ei todellakaan kannata mennä meikattavaksi eikä kampauksen tekoon, kumpaakaan siinä puljussa ei osata ja silti hinnat on todella törkeät. Kaikki joille olen puhunut tämän paikan huonosta palvelusta ja ammattitaidottomuudesta ovat sanoneet, että eivät ole koskaan kuulleet mitään hyvää paikasta. Valitettavasti kuulin tämän vasta kun olin siellä jo käynyt ja pulittanut törkeän summan sellaisesta meikistä etten olisi kehdannut ulos ovesta mennä.
- Minna-MR
Tiitti22 kirjoitti:
Suositteln Blackberrya!!!!!!!!!
En voi suositella Blackberryä. Eilen kävin ja pyysin leikkaamaan 10 senttiä ja vähän revitty malli. Nyt sitten yli tissien melkein napaan asti pitkät hiukset hädin tuskin ylettyy olkapäille. Pari vuotta siis menee ennen ku hiukset kasvaa ennalleen, jos ei tarvi leikkaamassa käydä ja kyllähän kerran vuodessa täytyy melkein aina käydä. Harmittaa tosi paljon. Malli on ihan kiva, mutta se ei ole yhtään mua. Tyttö ei sanonu oikeestaan mitään sen jälkeen kun alko leikkaan eikä kysyny mitään sen jälkeen ku sanoin moi ja mitä haluan. Kysyin jossain vaiheessa vaan, että kuinka lyhyen se oikein aikoo hiuksista tehdä ja sano vaan, ettei enää ota pois pituutta vaan keventää vain. Siinä ei kauheestti nähny paljon tukkaa lähti kun oli se lappu ympärillä
- tyytyväinen42
Minulla vain pelkkää hyvää sanottavaa paikasta! En ole koskaan pettynyt, myös mieheni käy ja on todella tyytyväinen!
- Hellu29
Käynyt 5.8. Sain oikein upeat ripset. Suuri kiitos ihanalle tekijälle :)
- jana1968
Kiitos Milalle värjäyksestä ja leikkuusta, olen todella tyytyväinen ! Hinta ja laatu kohdillansa. Sisustuksestakin tykkäsin.
- nnnnnnnnn
Mielestäni paras Parturi-Kampaamo Milla Einolan Sandra. Kiva likka joka todella osaa laittaa hiuksia.
- Kvick31
Yrittämällä pärjää:) onnea vaan kaikille hiusalan yrittäjille.
- vikt38
Asiantuntevaa ja ammattitaitoista palvelua! Joustava ajanvaraus. Täältä lähtee kotiin tyytyväisenä ja uudistuneena. Hyvä sijainti, ei parkkiongelmia!
- eva18
Aina todella ystävällistä palvelua. Hyvä sijainti, ajan saa yleensä melko nopeasti. Lopputulos on aina miellyttänyt ja hintakin on kohdillaan.
- lissu556
todella paskaa palvelua, mieli maassa saa lähteä.
- Koff34
lissu556 kirjoitti:
todella paskaa palvelua, mieli maassa saa lähteä.
Vähennä ryyppäämistä, niin helpottaa...
- noormarkkulainen
Mites tää koulutus? osaako oikeasti? saako kuka vaan kampaaja kouluttaa vai onko tällä oikeasti mitään ammattitaitoa?
Kävin liikkeessä kyselemässä aikoja sitten, lupaa volyymiripsiä. mutta saa diplomin kun katselee videoita??? En saanut selvää mutta sekava nainen.. tyrkytti heti aikaa samalle viikolle... Halvan hinnan takia ajoin sinne mutta halusin katsoa paikkaa kun epäilytti ja epäilykset heräsi enemmän kun kyselin missä hän itse on kouluttautunut.
Mihin tälläiset pitää ilmoittaa että tutkii asiaa? Hänhän on 'kouluttanut' paljon ihmisiä joilla tuskin on riittävät ammattitaidot tälläiseen.- exkampaajanytlähihoitaja
Tukkurit järjestää koulutusta ripsipidennyksiin ja rakennekynsiin, kurssit ovat viikonloppukursseja, ei kampaajatkaan ole Winnovassa ammattikoulutuksessa, saaneet mitään koulutusta ripsiin ja kynsiin siksi hekin, jos alkavat niitä tekeen, käyvät nuo kurssit.
Ammattikouluissa ei ole ripsi ja kynsi linjaa siis niitä taitoja ei ole ammattikouluissa, ehkä kosmetologi puolella on jotain , en tiedä niin tarkkaan.
- uutta.tulossa
Voi olla että muoit aika piankin muuttuu, nämä päättävät niin
http://mvlehti.net/2015/11/11/videokooste-euroopan-matuinvaasiosta-suomenkielinen-tekstitys/ - Säälittävää
Haha naurattaa nää tekijän omat kommentit täällä, paistaa nii läpi että huhhu.. 0/5 laatu erittäin huonoa,monille tullut silmätulehdukset ja jopa reikiä silmiin...
- EiVoiYmmärtää
Musta tuntuu, että aloittaja on kyseisen paikan omistaja ja suurinosa positiivisista kommentoijista, nimimerkitkin usein joku nimi/sama ja pari numeroa. Hahaha, aika noloa kyllä itseään tulla tänne mainostamaan ja kehumaan un on huono itsetunto kuinka huonona paikkaa pidetään :|
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358