Au Pair valmiina seikkailuun

NN1995

Hei!

Olen kohtapuoliin 20-vuotias lastenhoitajaksi valmistunut nuori nainen Suomesta. Olen iloinen, rauhallinen ja vastuuntuntoinen persoona, joka kaipaa uusia haasteita.
Olisin kiinnostunut au pairin tehtävistä suomalaisissa/englannin kielisissä perheissä ulkomailla. Tulen toimeen englannilla ja jotenkuten myös ruotsillakin. Minun olisi mahdollista olla perheessä korkeimmillaan kuusi kuukautta. Omaan ajokortin. Olen eläinrakas, joten lemmikit eivät ole ongelma minulle. Olen myös suorittanut ensiapukursseja ja rikosrekisterini on puhdas.

Kommentoi tähän, jos kiinnostuit, annan mieluusti lisää informaatiota itsestäni ja yhteystietoni. :)

17

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweetneglect

Hei!

Etsimme osaavaa lastenhoitajaa suomalaiseen perheeseemme Etelä-Saksaan ja kuulisimme mielellämme Sinusta lisää! Meillä on aiemmin ollut au pair auttamassa kahden iloisen poikamme iltapäivähoidossa ja siitä jäi erittäin hyvät kokemukset. Asumme idyllisessä kylässä lähellä Stuttgartia. Väestö on täällä kansainvälistä joten englannilla pärjää hyvin. Jos kiinnostuit, spostini on enni.harjunmaaMIUKUMAUKUgmail.com

• aupair

Hei! Kiinnostaisko sua tosi lyhyellä parin viikon varotusajalla lähtä aupairiksi Espanjaan? :) jos kiinnostaa kerron mielelläni lisää! Ota yhteyttä [email protected]

• NN1995

Kiitos molemmille kiinnostuksesta, laitoin viestiä! :)

• finntenerife
    • piippolanvaari

:--)

• estepona

Jos et ole vielä löytänyt mitään ja espanja kiinnostaa niin laita meiliä [email protected]. Täälläkin olisi vapaa paikka

• shanasanna

Moikka moi!
        Onko vielä aur pairille tarvetta ?

• Estepona

• Ninske

Ootko löytänyt paikan? Oon itse Tukholmassa aupairina ja mun naapurissa on ihana perhe, joka tarvitsisi kuukaudeksi tai pidempään.

• NN1995

Itse asiassa sain ''oikeita'' töitä jo... Että syksyllä olisin taas vapaana au pairin hommiin!

• NN1995

Vielä kiinnostaa! (:

• kiitod.ei

Muuten olisi tarvetta, mutta seikkailuun ei.

• NN1995
        kiitod.ei kirjoitti:

Muuten olisi tarvetta, mutta seikkailuun ei.

Nyt en ihan ymmärtänyt... Olen kyllä ihan valmis työntekoon, otsikon oli vain tarkoitus houkutella ihmisiä keskusteluun. Eli en niin kirjaimellisesti etsi ''seikkailua''.

• Kariw

Hei.
      Katsotko myös ilmoitukseni, jossa etsimme au pairia Kreikan saarelle.
      Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected]

T. Kari

• estepona

Hei! Meillä vapautuu au pair paikka elo/syyskuun vaihteessa Etelä-espanjassa. Jos kiinnostaa vielä niin laita meiliä [email protected]

• Aveliini

Hei. Meillä vapautuu au pair paikka elo-syyskuussa Espanjassa, Fuengirolassa.
        Täällä olisi kiva perhe jossa viettää auppari aika :)
        [email protected]

• NN1995

Tämänhetkinen työni loppuu vasta luultavimmin syys-lokakuun vaihteilla...Olisiko aloitusajankohdasta/työn pituudessa jouston varaa? Laittelen molemmille viestiä kunhan kerkeän! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2592
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1262
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1002
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      44
      871
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      844
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      829
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44