Nutrilett patukat älyttömän hyviä!

monihyväpatukka

Ajattelin jokuaika sitten aloittaa Nutrilett dietin mutta hetken pällisteltyäni näitä kaupan dietti tuotteita päätin ne jättää kuitenkin hyllyyn.
Tänään kauppareissulla tein normi ruokaostoksia mutta ajattelin ottaa yhden Nutrilett Milk Chocolate & creamy caramel makuisen patukan ihan kokeilun halusta että voisiko dietistä tulla mitään ja pitääkö nälkää koska tykkään syödä paljon, en tule täyteen pikku annoksista. Olen kuitenkin viime punnituksen / mittauksen mukaan just ihanne painoinen pituuteeni verrattuna joten dietille ei oikeasti olisi suurta tarvetta mutta 5- 10kg olisi mukava saada pois.
Tosiaan takaisin aiheeseen.. Aamulla söin ennen kauppareissua yhden annoksen verran mannapuuroa ja mustikoita, päivä kahden jälkeen söin puolet ostamastani patukasta: oli tositosi makeeta jopa mun makuun mutta tosissaan täyttöi ja mikä parasta jos en diettiä aloita niin ainakin tiedän millä poistaa herkkunälän! 1 patukka painaa siis 60g ja sisältää 218 kaloria mikä on n. 1/10 päivän suositellusta kalorimäärästä. Ja tosissaan näitä patukoita haukutaan kumisiks ja pahvin makusiks herranjumala jos tuo ei jollekkin uppoa! Mä tunnen laihutusruuat sikapahan makusena tavarana jota tuo ei kyllä mun mielestä todellakaan ollu maulta tai koostumukseltaan.
Tosissaan oon tähän saakka pärjänny aamusta yhen patukan voimin, vasta vetaisin lopun puolikkaan kun teki mieli vaikka nälkää en tunne saati heikotusta itseasiassa on aika pirtee ja jaksava olo. En todellakaan olis uskonu jonkun patukan voivan pidätellä mun nälkää näinkin pitkään, kannattaa laihuttelijat testata! Korvata yks ateria tai välipala aluksi tai jos herkkunälkä iskee niin vetasta tommonen ällömakee patukka :) Mä alan korvaileen nuilla pikkuhiljaa, sen mukaan ettei nälissään, väsyny ja kärttynen tarvitse olla. Nutrilett pirtelöitäkin tuun testaamaan ensviikolla rasvattoman maidon kanssa.

1

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monihyväpatukka

Ootteko te saanu osa nutraamalla hyviä tuloksia? :) ettei kaikkea ravintoa vaiheta pussikeittoihin ja patukoihin vaan että patukan/pussikeiton/smootien/pirtölön syö yhden ruuan tai välipalan korvaavana, onko tapahtunut mitään kuinka pitkällä aikavälillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe