Vinkit turhia

eisallitamerkkiä

99 % miehistä EI lue profiilia. Jotkut eivät vilkaise edes kuvaa. Tämä kävi mm. siitä että eräs tyyppi lässytti isoista rinnoista, vaikka minulla on pienet ja nekin varsin hyvin kuvassa piilossa. On kirjoittanut alkuperäisen kommenttinsa jollekin ihan toiselle naiselle, ja katsoi aiheelliseksi surutta copypasteta sen minulle (ja varmaan läjälle naisia).

Omat profiilini olen tunkenut niin täyteen tavaraa kuin suinkin itsestäni keksin mainita, ja ihannemieskin on aika hyvin kuvailtu. Ihanteen mukaiset (ikäiset) miehet vain minulle eivät vastaa, vastaavat pääasiassa ne joiden älykkyysosamäärä on kaksinumeroinen.

Se kun näet on niin että niin hyvää profiilia ei naisena kertakaikkiaan pysty laatimaan, etteivätkö idiootit pystyisi siihen vastaamaan.

17

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnollinenmies

Copypastettaa rintojenkehuviestejä kaikille? Millainenhan idiootti ikineitsyt mahtaa olla kyseessä?

• 55554444

Näihin nettinaisten ongelmiin on niinkin yksinkertainen ratkaisu kuin se, että nainen ottaa itse yhteyttä itseään kiinnostaviin miehiin eikä odota että se juuri oikeanlainen mies laittaa tarkalleen oikeanlaisen viestin täsmälleen oikeaan aikaan erottuakseen viestitulvasta.

• Vaikea kuvitella, että olisin ainoa nainen, joka nettideittailua harrastaessaan kävi systemaattisesti läpi kaikki miesten profiilit ja todellakin otti yhteyttä kaikkiin itseään kiinnostaviin (joiden kriteereihin ja vapaamuotoisen tekstin kuvaukseen sopi). Ja onhan tällä palstallakin moni muukin nainen kertonut, ettei heidän yhteydenottonsa ole johtanut mihinkään. Jos miestä kiinnostaa, niin hän ottaa yhteyttä. Jos ei kiinnosta, niin ihan turha ottaa yhteyttä häneen. Omalla kohdallani yhteydenotot johtivat pariin "hyvää-päivää-kirvesvartta" -keskusteluun, joista miehet poistuivat heti, kun kunniallisesti pystyivät.

Miehet ovat myös paljastaneet muistaakseni juuri tällä palstalla, laittavansa naisen ikäkriteerit korkeammiksi kuin mitä oikeasti hakevat, esim. 40 mies voi ilmoittaa hakevansa jopa 40-vuotiasta naista, vaikka todellisuudessa hänelle kelpaa vain alle 35-vuotiaat. Eipä se oikein kannusta naisia vastaamaan, jos on aihetta olettaa, että mies joka hakee oman ikäistään ja normaalipainoista/pyöreää, oikeasti etsii itseään nuorempaa ja hoikkaa.

Mutta pointtini oli, että ihan varmasti naisetkin tekevät hakuja ja ottavat yhteyttä mielestään kiinnostaviin miehiin. Hulluuttahan se olisi jättää niin tekemättä ja menettää mahdollisuus kenties saada vastaus niiltä kiinnostavilta.

• näinsemenee

Joo mutta jos naiset laittaa sille 10% miehistä niitä aloitteita kun miesten luku on sen 50% ja nämä harvat miehet voi pelata tätä naisten yleisesti harrastamaa peliä ja nyt tällä helkan kirjoituksella sitten yleistetään miesten toimintatavaksi.
        Ei se perus-jamppa jätä vastaamatta ja menettämättä sitä mahdollisuutta...

Kyllä se on kuule helka siitä että naisten aloitteet on yleisesti harvassa mutta ehken pelkäävät niitä pakkeja ja tojutuksi joudutuksi tulemista.
        Ja se on kauheeta naisten kohdalta toisin kuin miesten kohdalta....

Itsekkin live-maailmassa olen saanut litsareita ja haukkumisia kun olen esim. kieltäytynyt ravintolassa kun nainen on hakenut tanssiin.

Se mitä tuohon ikähommaan tulee niin itselleni 40 miehelle tulee niin dettideittaillessa tulee aika ajoin yli10v vanhemmilta naisilta aloitteita "että ikähän on vain numero..."
        Eli kyllä ne naisetkin hakee sitä nuorempaa.

Tuolla mainitsemallasi miesten ikäkriteereistä juuri yleistetään että miehet hakee nuorempaa kun omakin hakukin on realistisesti -5 mutta useammat treffit tavallisena-jamppana ja turhautuneena ja turhana katsoin parhaimmaksi poistaa koko profiilin kun tämä 10% miehistä pyörittää tätä peliä ja naiset ihan yleisesti hyväksyy tämän.

• kjlkhlhklj

En usko että prosenttiluku 99% pitää paikkaansa. Onko sinulle edes tullut satoja viestejä, jotta voitaisiin ylipäätään ajatella analyysisi koskee isompaa joukkoa? Ja vaikka olisikin tullut niin otanta olisi pitänyt tehdä vähintään erillaisilla profiileilla. Yksi profiili herättää vain tietynlaisia miehiä. Väitän että jos profiilisi on syvällinen sekä analyyttinen niin sillä löytää myös niitä jotka lukevat profiilitekstejä.

Näin miehen näkökulmasta voisin myös todeta että tehokkaammin pääsee haluamaansa lopputulokseen jos ei liiemmin panosta viesteihin. JOs vaikka joku profiili vaikuttaa mielenkiintoiselta, niin vastapuoli ei kuitenkaan välttämättä sinusta kiinnostu ja käytit turhaan aikaa yhteen viestiin sen sijaan että olisit lähestynyt useampaa naista lyhyellä viestillä vain nopean profiililukemisen pohjalta. Sitä ehtii sitten vielä miettimään että onko nainen sopiva,
      kun isoin työ on kuitenkin löytää niitä naisia jotka on kiinnostuneita sinusta.

• ikineuvoja

Veikkaisin, että noin 80% miehistä lukee sen sun profiilisi, mutta osa ei laita ollenkaan viestejä, kun eivät sovi kriteereihinm, ja suurin osa vastaajista sopii kyllä kriteereihin ja käyttää viesteihin aikaakin, mutta ovat vaan sellaisia jotka sua ei kiinnosta. Joten niitä et laske. Jäljelle jää sitten nämä urpojen viestit mistä valitat. Ei kovin hedelmällistä. Tee itse aloitteet kiinnostaville kundeille, ja tutustu hetken aikaa myös niihin jotka kriteereihisi sopivat, mutta muuten eivät tajuntaa räjäytä. Veikkaisin että homma alkaa rokkaamaan vähän paremmin. Noiden massapostien ja gigulinkuvien kohdalla painat delete.

• eisallitamerkkiä

Jokainen kriteereihini sopiva on minua sen verran kiinnostanut että olen noteerannut ja juteltukin on. Hölmöhän sitä olisi jos ei noteeraisi, kun näitä tulee niin harvoin vastaan. Suomi24:ssä ei juuri ollenkaan.

Kovat kriteerini: hoikka/normaali, suurinpiirtein nelikymppinen, mieluiten lähialueelta (tässä yksilökohtaista jos sattuisi kiinnostavampi kauempaa löytymään ja hyvät liikenneyhteydet), savuton tai vähän tupakoiva, vähän juova tai raitis, ei hiljainen.

Em. kaltaisia miehiä ilmeisesti on Suomessa tai ainakin täällä olemattoman vähän.

Ja kuten ketjussa on jo sanottu: on otettu itsekin yhteyttä miehiin, eivät vastaa tai vastaavat kohteliaasti ja katoavat heti kun voivat.

99 %:sta voi puhua hyvinkin helposti jos etsintään on mennyt jo useampi vuosi...

• ikineuvoja
        eisallitamerkkiä kirjoitti:

Jokainen kriteereihini sopiva on minua sen verran kiinnostanut että olen noteerannut ja juteltukin on. Hölmöhän sitä olisi jos ei noteeraisi, kun näitä tulee niin harvoin vastaan. Suomi24:ssä ei juuri ollenkaan.

Kovat kriteerini: hoikka/normaali, suurinpiirtein nelikymppinen, mieluiten lähialueelta (tässä yksilökohtaista jos sattuisi kiinnostavampi kauempaa löytymään ja hyvät liikenneyhteydet), savuton tai vähän tupakoiva, vähän juova tai raitis, ei hiljainen.

Em. kaltaisia miehiä ilmeisesti on Suomessa tai ainakin täällä olemattoman vähän.

Ja kuten ketjussa on jo sanottu: on otettu itsekin yhteyttä miehiin, eivät vastaa tai vastaavat kohteliaasti ja katoavat heti kun voivat.

99 %:sta voi puhua hyvinkin helposti jos etsintään on mennyt jo useampi vuosi...

Ok. Eli olitkin n 40v nainen. Silloin rupee tulee haasteita naistenkin parin löytämiseen. Omat kokemukseni pohjautuvat oman ikäluokkani naisiin. Eli olin treffeillä about kuusi vuotta pyörimässä, saamatta juurikaan vastauksia asiallisiin viesteihin, joita ennen olin jo tsekannnut mahtuvani naisen kriteereihin ja että nainen oli itseäni kiinnostava. Ikähaarukka oli siis väliltä 25-35v.

• löälöälöälö

Olet mitannut vain niitä, joilta olet saanut viestin, et niitä, jotka ovat lukeneet profiilisi ja todenneet, ettei kannata kirjoittaa. Paremmalla profiililla saa karsittua turhia viestejä.

• eisallitamerkkiä

Et nyt oikein tunnu ymmärtävän että ääliöistä ei pääse millään helkkarin ilveellä eroon. Eiväthän vähä-älyiset tyypit kirjoita sinulle siksi että sinulla on ns. huono profiili, vaan sen takia että sinulla ylipäätään on profiili eli haku päällä.

Niin hyvää profiilia ei ole olemassakaan että nelikymppinen nainen alkaa hokkuspokkus kiinnostamaan ikäisiään miehiä. Kun pääsivulla haussa näyt vain pärstäkuvana ja profiilista muutama eka rivi, siinä tapahtuu jo se ensimmäinen karsinta. Tarpeeksi epätoivoiset tietenkin klikkailevat kaikki naiset läpi ja randomina laittavat viestiä monelle naiselle, ja heitä ei tosiaankaan kiinnosta mitä profiilissa on. Jos kumppaninhaku on pelkkää lottoa, ei kukaan ala niitä yksittäisi lottopalloja tarkistamaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Jos kumppaninhaku perustuisi oikeasti sille että etsii kaltaistaan, niin sitten profiileja luettaisiin. Mutta nettideiteissä valtaosa miehistä ei etsi mitään henkisesti kaltaistaan naista, vaan panopuuta.

• ryppis

Mikä tässä nyt on pointtina? Sekä, että pitäisi olla profiili, johon idiootit eivät vastaa vai sopivan seuran löytyminen. Kaksi eri asiaa sotkeutuvat keskenään. Varmasti onkin vaikeaa tehdä sellaista profiilia, johon ei saisi huonja copypaste-vastauksia. Se on homman hinta. Ei se kuitenkaan liity mitenkään siihen, etteikö hyvällä profiililla voisi saada hyviä vastauksia.

Ei mielestäni voi vetää sellaista johtopäätöstä, että jos ihannemiehet eivät viestittele, miehet eivät lue profiilia. Oletko varma, että olet arvioinut oikein sen millainen itse olet tai ainakin millaiselta vaikutat. Jos haluat saada viestejä kaltaisiltasi miehiltä, on aika oleellista millainen se kuva on. Esim. tämän keskustelun perusteella kuva on mielestäni aika ilkeä.

• Luen aina profilin huolella. Enkä ole vielä saanut lähetettyä ensimmäistäkään viestiä, kun en sovi kenenkään kriteereihin. No yhdellä laitoin viestiä ja se johti kolmiin treffeihin, mutta siitäkin on jo kolme vuotta.

• lyhyt-mies

Luen kaikki profiilit ja katson raamit mihin sovin jos vastaan jollekkin. Yks nainen oli laittanut pituusvaatimuksen korkeintaan 168cm ja sille sitten kirjoitin ja se vastasi että olen liian lyhyt, hän tarvii 185 cm miehen. Nainen itse oli 162 cm.
      Ja oikeeastaan on ihan sama lukeeko niitä profiileja koska naisten vaatimukset vaihtuu päivittäin että ei perässä pysy joten ei miehet saa vastauksia takas.

• kws

Suomi24 chat on sata kertaa parempi paikka löytää seuraa, kuin Suomi24 treffit.

• huihaihah

Chat hyvä paikka seuranhakuun? Salli mun nauraa. Sinkku- ja kaupunkiosioissa vain muutama hassu tyyppi yleensä paikalla ja ne liian nuoria. Seksibaarissa puolestaan äijät laittelevat privoja että ovat nyt (klo 24) valmiita ajamaan toiselle puolella maata minua panemaan. Eikä mitään tietoa edes miltä se tyyppi siellä toisessa päässä näyttää.

Turvallisempaa sekaantua dildoonsa. Mutta ihan oikeasti etsin kyllä kumppania enkä mitään kyrvänjatketta.

• turhaaa

Luen ja ajatuksella kirjoitan viestit naiselle. Ei vastausta. Koskaan. Turhaa.

• ytrghyytgyy

Jos mies on ensin lähetellyt kunnollisia aloituksia lukuisille naisille jopa vuosia onnistumatta niin ajan myötä ei enää jaksa panostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2136
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1457
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      212
      1309
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1172
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1150
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1079
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      68
      996
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      64
      988
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      125
      984
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      223
      925
    Aihe