tuntuuko teistä...

gothicboy

tuntuuko teistä että gootteja, hevareita yms. vainotaa? aina kun mäkin kävelen kadulla ihmiset katsoo muo siihen malliin et "mitä helvettiä tuollainen saatananpalvoja täällä tekee?" ..
onko teistä se väärin?

25

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • croww

      Saa katsoa miten haluaa. Sanat ovatkin sitten toinen juttu. Ihmiset ovat vain niin typeriä etteivät hyväksy vähänkään erilaisuutta. Niin se vain on.

    • silverTear

      En itse välitä P*sk*n vertaa, vaikka aluksi se tuntui huonolta, mutta se johtuun huonosta itsetunnosta. Yritä ottaa renností ja josnjoku kattoo sillee "vitun paska" asenteella ni näytä keskisormea ja tai mee sanomaan et etkö ole ihmistä ennen nähnyt? :) älkää antako toisten lannistaa!! (pätee KAIKKIIN!!)

    • FloathingDarkness

      se on ihan kauheeta kun ihmiset töllää koko ajan kadulla ja mun tekis mieli huutaa jotain niille... "vanhat" ystäväni kans aina sanoo et yritätkö sä olla jotenki kova jos oot gootti ja et kuuluuko saatananpalvonta sun arkipäivään? miks gootit yhistetään saatanan palvojiin? me ollaan ihan normaaleja ihmisi paitsi tyyli on vaan oman lainen jne... tyhmää... vainoominen... ikävä juttu...

      • ihminen

        katson gootteja lähinnä huvittuneesti. goottius on pelkkä ulkonäkö kysymys, johon ei sisälly mitään syvällisempää.


      • kekk

        "miks gootit yhistetään saatanan palvojiin? me ollaan ihan normaaleja ihmisi paitsi tyyli on vaan oman lainen jne... tyhmää... vainoominen... ikävä juttu..."

        Kai olet huomannut, että useimmat saatananpalvojat pukeutuvat melko samalla tavalla kuin gootit. Toiseksi, gooteillahan on aina välillä pentagrammeja. Pentagrammit liitetään satanismiin (siitä välittämättä miten päin niitä käytetään), joka taas liitetään saatananpalvontaan. Lisäksi on ankheja, väärinpäin olevia ristejä (no näitä gooteilla harvemmin) yms. kummallisia symboleja, jotka epäilyttävät ihmisiä.


    • kekk

      "tuntuuko teistä että gootteja, hevareita yms. vainotaa? aina kun mäkin kävelen kadulla ihmiset katsoo muo siihen malliin et "mitä helvettiä tuollainen saatananpalvoja täällä tekee?" ..
      onko teistä se väärin?"

      Tietysti teitä tuijotetaan, kun olette erilaisia. Jos näet kymmenen ihmistä, joista yhdeksän on pukeutunut normaalisti ja yksi pelkkään punaiseen. Tietysti katsot sitä punaiseen pukeutunutta ja mietit "mitä ihmettä". Sama juttu kun joku näkee yhdeksän normaalisti pukeutunutta ja yhden pelkkään mustaan pukeutuneen.

      Se "mitä helvettiä tuollainen saatananpalvoja täällä tekee?" -reaktio varmaan johtuu siitä, että ihmiset eivät oikein ymmärrä miksi jotkut pukeutuvat gootisti. Ymmärtämättömyys aiheuttaa pelkoa ja pelko muuttuu helposti vihaksi.

    • nykyajan puskajaakko

      .. tuntuu kyllä nykyään (ainakin pk-seudulla) ettei erotu enää massasta kun gotiikasta on tullut niin arkipäivää..
      Pissikset ostavat hm-kaupoista mustia goottityylisiä vaatteita ja ovat innoissaan uudesta draamakuningatar-lookistaan.

      Jumalauta!

    • elmeri

      Taitaa olla niin, että moni vain kuvittelee itseänsä tuijotettavan. Ei ketään oikeasti kiinnosta paskan vertaa minkä näköisenä kuljet kadulla. Monella on tärkeämpääkin mietittävää kuin että mitä joku teini pukee päällensä.

    • Dethroned

      Itsetunto on siinä mielessä hauska asia, että se saa ihmisen luulemaan itsestään sekä liikoja, että liian pieniä. Tuskin kukaan sua se filthin paita päällä tuijottaa heti kun halpaa makkaraa. Itseä ei ainakaan ole päässyt vaivaamaan tuijotus, mutta toisaalta taas siihen ei tule kiinnitettyä huomiota koska en pukeudu jollain tietyllä tavalla sen takia, että saisin ihmiset tuijottamaan minua ja että voisin sitten itkeä kun kaikki vahtaa.

      Jos se sinua ja mielenrauhaasi niin kovasti häiritsee niin kukaan ei käske pukeutua sillä tavalla miten ikinä nyt pukeudutkaan (jos pukeudut?) mikäli se aiheuttaa noin paljon mielipahaa. Ja mielipahan määrästä on melkolailla havaittavissa, että et ole ihan sujut itsesi kanssa jos pelkkä katse saa raivon partaalle.

      • gothicboy

        se on kyllä totta.. itse pukeudun joka päivä mustaan,, niitti korut kaulassa käsissä yms, musta pitkä keesi pystyssä.. jne... ei muo silleen nuoriso häiritte kun ne tuijottaa mutta vanhukset kyllä, sillä mummot ja papat osaa kyllä olla vitttumaisia kun ne kirjottaa hämeensanomiin yhtä sun toista ns. "saatananpalvojista".. pitäiskö tässä nyt alkaa vasta rintaan?


      • siisti
        gothicboy kirjoitti:

        se on kyllä totta.. itse pukeudun joka päivä mustaan,, niitti korut kaulassa käsissä yms, musta pitkä keesi pystyssä.. jne... ei muo silleen nuoriso häiritte kun ne tuijottaa mutta vanhukset kyllä, sillä mummot ja papat osaa kyllä olla vitttumaisia kun ne kirjottaa hämeensanomiin yhtä sun toista ns. "saatananpalvojista".. pitäiskö tässä nyt alkaa vasta rintaan?

        mun mielestä melkein kukaan gootti ei oo saatananpalvoja


    • nosferatu13

      antaa pissiksien tuijottaa.mä en ainakaan voi olla tuijottamatta niitä ja niiden rytkyjä.
      jos ei muu auta ni keskari pystyyn.

    • Black no. 1

      Kyllähän erilaisen näköisiä katsotaan aina pidempään ja ihmetellään.Mutta muistakaa että se katsominen ei aina ole pahasta, koska ainakin itsellä joskus kaupuingilla kävellessä on kuullunut myös hyvää kommenttia tyyliin että jotkut ihan tavallisen näköiset ihmiset ovat tulleet kehumaan erikoisen kauniiksi tms. Toki on niitä jotka huutelevat perään törkeyksiä jua vanhempia naisia varsinkin jotka katdsovat että tyyöliin että mitähän pohjasakkaa tuokin on jne. Mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. He ovat vain tietämättömiä hölmöjä.

      Ja minulla ei ole tyarkoituksena koskaan näyttää tarkoitukdserlla huomiota herättävältä millään tavalla, mutta jos on vain sellainen , minkäs tekee.

      • Black Salem 666

        nyt saa Seppälästä kätevän goottisetin joka kotiin! ja vain 19,90 -mukaan tulee mustia kynttilöitä, Sisters Of Mercyn kokoelma, hauta-arkun mallinen deodorantti -niin ja pääkallohenkselit. heti hakemaan kun arki saa.


    • Nimetön

      Minua on ainakin katsottu pitkään. ehkä se johtuu siitä että ihmiset,jotka eivät asiasta tiedä vetävät omat "oikeat" johtopäätöksensä.. eli sekoittavat muunmuassa bläkkäreihin ja saatananpalvojiin.. :P ulkonäkö voi pettää,sanon se itse hirmuisen iloisena ja positiivisenä ihmisenä..ja olen siis gootti. piste.

    • Vainottu

      Kuljon kaupungilla mustissa. ihmiset tuntui katsovan minua juuri tuohon edellämainittuun tapaan. sit satuin kuulemaan, kun joku pikkutyttö kysyi äidiltään :
      -"Äiti, mikä toi on?"
      -"Pysy kaukana siintä!"
      Mutta kun olin lomalla Japanissa, niin ihmiset suorastaan ihastelivat vaatteitani. Kissatytötkin Karkotettiin pois euroopasta, Noitavainojen aikaan. Japanissa kuitenkin erilaisuus tunnutaan hyväksyvän. Mitä nyt itseään muuttelemaan, miksi on syntynyt.

      • McArkku

        kohtalaisen paranoidia toimintaa, seurata et tuijottaako joku. ainahan joku siellä kaupungilla katselee ;)
        -on vain oma itsensä, ja kun ei mitään esitä, voi kuljeskella huoletonna ja itsestään varmana goottina. jesh?


    • Ksaks

      Kyllä aina ihmisiä, jotka pukeutuvat hiukan erilailla kuin toiset, katsotaan.

      Jotkut katsovat hiukan ihaillen, jotkut suoraan "hyi vittu" - oloisesti, ja jotkut taas ihan vain ohimennen. "Kas vain, tuossahan kulkee ihminen, wou."

      Usein saa kuulla tästä, että kuinka gootteja ja hevareita tuijotetaan kaduilla, mutta varmasti myös HIPIT saavat katseita. Riittää kun pukeutuu niin, että väkjoukossa kulkiessaan silmä osuu muista poikkeaviin vaatteisiin.

      Tietenkin on näitä suvaitsemattomia henkilöitä, jotka eivät yksinkertaisesti tiedä asiasta mitään, ja sen ohella keksivät mitä oudoimpia juttuja henkilöistä, jotka pukeutuvat poikkeavasti.

      Voin tähän vain sanoa, että ei kannata välittää suvaitsemattomien ihmisten jutuista, riittä kunhan itse on suvaitsevainen kaikkia muita kohtaan. Yleensä, jos joku tulee kysymään syytä pukeutumiselle, kannattaa selittää oma syynsä sille. Ei kukaan pukeudu erikoisesti ilman hyvää syytä.

    • esa

      Totta koska kuulun itse juuri tähän porukkaan jotka kyylää tommosia homoja joilla on meikkiä.

      • BloodyShadow

        Sinäkö leimaat ihmiset homoiksi jos ne käyttää meikkiä? Sinä olet varmaan juuri sellainen ihminen, jonka pieneen mieleen mahtuu vain yksi ajatus kerrallaan. "Hyi vittu! Toi käyttää meikkiä ja nahkahousuja! Vähän se on HOMO! Ihan oiGeesti!!!" Juuri tuollainen kusipää, josta minä edes ihmettelen, mitä kyseinen ihminen tekee gootti-palstalla..?


    • ~gothicsoul~

      tottahan se on...jotkut vihaa gootteja ja hevareita,tiiän tosi monta.kaikki on erilaisia... gootit ja hevarit on ihania...se on tosiasia...

    • ansata

      Kyllä mua ainakin kyylää koko ajan kaiken maailman ahdasmieliset mulliturvat. Niiden mielestä kaikkien jätkien pitäis pukeutua polvenkorkeudella roikkuviin farkkuihin jne, ja muijien pinkkiin ja valkoseen. Ja nauraa ja olla iloisia. *Puistelehtii* Vaikka eihän niiden mielipiteellä oikeestaan oo mitään väliä, mut silti... Vois vähän kattoo miten mulkkaa viattomia ihmisiä.

    • Yoki

      Mä ainakin pidän siitä että erotun masssasta, sen takia juuri pukeudun erilaisiin vaatteisiin kuin muut, jos sinua se häiritsee että kaikki tuijottaa sua niin ÄLÄ PUKEUDU niin!!!! Pukeudu sitten ihan tavallisiin vaatteisiin! Minä ainakin pidän siitä kun muut juoruaa minusta, että mikäköhän satanisti tuokin luulee olevansa. Mä ainakin saan tehtyä niille hyvän puheenaiheen, sitä paitsi olen sitä mieltä että niillä ei ole elämää, kun niillä ei ole muuta ajateltavaa ja puheenaihetta kuin minä! Älä pukeudu niin jos et tykkää siitä että sinut huomataan ja sinusta puhutaan.. Olipas tyhmä kysymys.. Oikein hävettää.. Se ei siis ole väärin että meitä vainotaan kyllähän kaikki saavat puhua ja ajatella mistä lystää. Mä en ainakaan välitä ollenkaan että mitä musta juorutaan, pikemminkin se on hauskaa kun kuulee että olen tappanut kissan ja palvonut sitä ja olen muka vanginnut lepakon ja pussailen joka ilta sitä ja ottanut kolmannen tekorinnan itselleni.. *nauraa*

      • hourglass

        Koulussa kyseltiin jatkuvasti et ooksä joku gootti (niin, mustat hiukset ja metallihenkiset vaatteet kun tekevätkin ihmisestä automaattisesti gootin). Kadulla tuijotetaan ja tässä ykskin päivä bussissa edessä oleva mummeli katto paheksuvasti ja loppumatkan piteli niskojaan kun tuijotti niin pitkään. Yleensä ei töllääminen haittaa, mutta joskus alkaa kieltämättä keittää ihmisten ennakkoluulot ja asenteet.


      • se ujo vain
        hourglass kirjoitti:

        Koulussa kyseltiin jatkuvasti et ooksä joku gootti (niin, mustat hiukset ja metallihenkiset vaatteet kun tekevätkin ihmisestä automaattisesti gootin). Kadulla tuijotetaan ja tässä ykskin päivä bussissa edessä oleva mummeli katto paheksuvasti ja loppumatkan piteli niskojaan kun tuijotti niin pitkään. Yleensä ei töllääminen haittaa, mutta joskus alkaa kieltämättä keittää ihmisten ennakkoluulot ja asenteet.

        Kerran kun olin kaupungilla ystäväni kanssa (olin ehkä 12.v), minua vastaan tuli gootti. Ensimmäisenä en huomannut häntä (koska yleensä katselen maahan), mutta sitten kun hän kysyi "Anteeksi, mutta missä täällä on lähin kahvila?" nostin katseeni maasta. Säikähdin kamalasti (olen muutenkin todella ujo) aloin änkyttämään että "E-en tiedä" koska en OIKEASTI tiennyt. Sitten hän toivotti hyvät päivänjatkot, ja minä samoin. Sitten lähdin kipittämään ystäväni perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe