Eli oon käyny 2 kertaa paskalla nyt aamulla ja toisella kertaa piti juosta vessaan. Ripulipaskahan sieltä tuli paineella, pierun saattelemana. Nuo kauhean hajuiset pierut jo enteili yöllä sitä. Humalassahan minä olen ja hilpeänä.
Noniin nyt tuli jo ripuli
perseenhaju1
4
91
Vastaukset
- Nuori_lääkäri
Hirtä itsesi yhteiskunnan alin saasta ja kieroutunut loinen, niin teet kerrankin elämässäsi hyödyllisen työn itsellesi, sukulaisillesi ja koko yhteiskunnalle.
- kauhajoki
Mulla on perse ihan ruvella, kun olen lähes kaksi vuorokautta istunut huonossa asennossa tietokoneella. Nyt laitoin tyynyn tuolin alle, että pystyn jatkamaan sessiota. Onko muita hoitovinkkejä?
- viikko_kuivilla
Minulla repesi peräaukko kun väänsin sellaisen ranteen paksuisen kovan jöötin, vähän tuli vertakin. Täytyy taas näköjään aloittaa juopottelu että uloste pehmenee ripuliksi.
No näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693