Soini ilmestyi minulle

Outimummo

Viime yönä Soini ilmestyi minulle unessa. Hän sanoi, että saan työtä jos vain annan ääneni hänelle. Saan myös mieheni takaisin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellanen Soini.

    • eikuranttiakamaa
      • tulee_uniisi

        Ettei vaan tytär seurustellut öiseen aikaan Soinin kanssa kuten tämän ketjun aloittaja ??


    • Emakkoluukki

      Minulle unessa ilmestyi iso siannäköinen hahmo. Hahmon tarkennettua se paljastui Timo Soiniksi.

      • sokeapsusko

        Soiniuskovaisille Soini ilmestyy vähän väliä. Tuollaisen ilmestyksen jälkeen yksikään soiniuskovainen ei enää ajattele kriittisiä ajatuksia Soinista, vaan uskoo hänen olevan aina 100% kaikessa oikeassa ja olevan myös erehtymätön sekä täydellinen.


    • syzcowich

      Soini ilmestyi unessa ja puhui kerrankin totta. Hän sanoi, että anna äänesi hänen puolueelleen ja liity jäseneksi, niin saan säätiöön rahaa molemmissa tapauksissa. Hän sanoi ettei välitä köyhän kansan eduista yhtään mitään, kuten ei tietenkään pakolaistenkaan eduista, vaan siitä että hänelle tulee säätiöön paljon rahaa mitä voi sitten käytellä miten tahtoo. Hän kehui olevansa tyytyväinen järjestelyyn minkä kehittänyt lakimiestensä kanssa ja piti sitä rehellisenä veronkiertona.

      • EprsAnj

        Kyllä Soini rahan ja vallan päälle näyttää ymmärtävän. Kai vähäväkiset sitten saavat odottaa vuoroaan kun tuo uniinkin tunkeutuva populistimessias on saanut riittävästi rahaa kokoon.


    • dupes

      Toisessa unessa Soini kylpi rahassa. Hän oli rahoistaan innoissaan kuin vauva varpaissaan. Hän rehenteli sitä miten hänellä on rahaa ja sitä että nämä ovat köyhien rahoja, näitä ei ole lähetetty Kreikkaan eikä näillä mamut juhli. Hän rehenteli myös ettei näihin rahoihin ei verottaja pääse käsiksi ja hän voi melkein tehdä näille mitä haluaa. Lahjoittaa vaikka jollekin ja ottaa ne sitä kautta itse.

    • Kreikkalankytysja

      Uni Soinista on aina persujen karvaperseäijille märkä uni?!

    • Tottaon

      Minullekin ilmestyi meidän entinen kaupunginjohtaja ja torui kun en ollut siivonnut pihaa.

    • Lerpankamu

      Lindström ilmestyi minulle viime yönä ja sanoi, että Voikkaan koneet haetaan Kiinasta vaikka väkisin takaisin ja tehas pannaan käyntiin.

    • heidihautalt

      Unessa Soini oli reilulla tuulella. Hän lähetti EU:n kautta 100 miljardia rahaa Ukrainaan eikä takaisinmaksusta ollut mitään puhetta. Pelkästään siitä että kun soditte urhoollisesti.

      Samalla hän lasti oman säätiönsä rahoja sekä sitä miten paljon niitä olisi jos puolueesta tulisi suurin puolue, miten veronmaksajilta kupatut rahat säätiöissä muhisi.

    • jensen

      Unessa kysyin Soinilta että miten hän oikeasti laittaisi rajat kiinni ja kenen riesaksi hän lähettäisi täällä olevat ulkomaalaiset jos saisi sen jytkyn ja olisi sen jälkeen pääministeri.

      Hän mietti hetken ja sanoi että onhan se käytännössä täysin mahdotonta, mutta asiasta puhumalla saa hyvin ääniä. Voi sitten laittaa vihreiden ja ruotsalaisten piikkiin sen kun ei voi tehdä keskitysleirejä jossa tutkia rodullinen kelpoisuus sekä päästää eroon niistä keitä ei voisi mihinkään maahan lähettää. Ne kun ovat sellaisia hyyssäreitä, niin heidän vuokseen jää vaalilupaukset täyttämättä. Ja sitten taas hän laski rahojaan esitellen että puoli milliä tulee kuussa, on millä mällätä.

      • turpoaaturpoaaturpoaa

        Koska Soini halkeaa? Eihän kukaan henkilö voi törsätä ja mällätä vuodesta toiseen verovaroja säätiöpohjalta, ilman fyysisiä seurauksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe