Mistä saa kertakäyttögrillejä?

Ahdistunut26v

Olen kärsinyt jo 10 vuotta jatkuvasta todella rajusta sosiaalisten tilanteiden jännittämisestä, yleistyneestä ja todella lamauttavasta ahdistuksesta joka ei helpota ollenkaan ja niiden myötä myös pahasta masennuksesta. Kaikki hoitokeinot on jo kokeiltu ja olen ottanut kaiken mahdollisen avun vastaan mutta tuloksetta.

Olen vakavasti harkinnut tappaa itseni viimeistään tämän tai ensi vuoden aikana ja siihen tulen tarvitsemaan kertakäyttögrillejä joten mistä niitä saa? Varmaan jostain tavarataloista mutta en ole varma onko niitä jokaisessa tavaratalossa.

Turha sitten tulla enää lässyttämään että älä tapa itseäsi, Jumala auttaa tai että itsemurha on todella itsekäs teko enkä muka saa tehdä sitä. Tiedän kyllä että vanhemmilleni joillekkin sukulaisille ja ehkä muutamalle kaverille tämä tulee olemaan kamala järkytys mutta en enää yksinkertaisesti jaksa jatkuvaa pahaa oloa joka ei koskaan tule helpottamaan. Rajansa silläkin kuinka paljon yhden ihmisen täytyy sietää ahdistusta elämänsä aikana.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onparempia

      Ihan typerä keino eikä luultavasti edes toimi.

    • Ahdistunut26v

      Toimii varmasti kunhan laittaa ne grillit pieneen suljettuun tilaan sen jälkeen kun ovat lakanneet savuttamasta niin siinä kuolee häkämyrkytykseen. Mikä sitten muka olisi helpompi ja yhtä kivuton keino tehdä itsari?

      • Ahdistunut26v

        Parasta tuossa minun ajattelemassa tavassa on myös se ettei tule ulkopuolisia uhreja.


      • enkelipoju

        Vielä kun laittaa varoituslapun suljetun tilan oveen. Mulla on käynyt ihan sama mielessä. Kertakäyttögrillit varmasti hyvä idea. Mutta tuottaako se varmasti tarpeeksi CO:a?


    • SeuraavallaKerralla

      JÄNNITÄ VIELÄ ENEMMÄN, JÄNNITÄ NIINPERKELEESTI ETTÄ PIERUT LENTELEVÄT... ÄLÄKÄ ANNA PERIKSI, VAAN JÄNNITÄ, JÄNNITÄ, JÄNNITÄ, JÄNNITÄ, JÄNNITÄ,
      ja pikkuisen vielä lisää. Jännittämisen pitää olla niin suurta ja ehdotonta että melkein taju lähtee.

      Tule sitten kertomaan kokemuksesi asiasta. Olet paskaperse jos et tule.

    • nahkiainen

      Aloittaja, tulkitsen viestisi avunhuudoksi. Miksikö? Siksi, että tulit kysymään kertakäyttögrillien saatavuudesta masennuspalstalle etkä esim. kodinkone tms. -palstalle.

      Kodinkoneaiheisella palstalla olisit saattanut saada hyödyllistä informaatiota kertakäyttögrilleistä ja niiden toiminnasta ja saatavuudesta eikä kukaan olisi epäillyt mitään.

      Sen sijaan tulit tälle palstalle ja kerroit aikovasi käyttää grillejä itsemurhaan.

      Koska tulkitsen viestisi hätähuudoksi, ehdotan, että hakeudut ammattiavun piiriin. Varaa aika esim. lääkärillesi, psykiatrillesi tai vaikka mielenterveystoimistoon ja kerro, että tilasi on pahentunut ja olet alkanut saada itsemurha-ajatuksia. Hätätapauksessa voinet hakeutua päivystykseen, jos ahdistus on liian voimakasta.

      Myös Jeesus on auttanut monia. Monen elämä on muuttunut täysin uskon myötä. Ehkä voit rukoilla Jumalalta apua? Ala seurata kristillistä mediaa, joita Suomessa on Radio Dei ja Tv7.

      • Homojen hommaa...


    • Itsemurha ei yleensäkään ole hyvä idea, mutta esitetty keino on harvinaisen surkea. Huonetta on melkein mahdoton saada ilmatiiviiksi. Tulet heräämään jossain vaiheessa, huonossa tapauksessa aivovaurion kanssa.

      • Ahdistunut26v

        No entä jos laitan kertakäyttögrillin autoon? Eiköhän se ole tarpeeksi tiivis tila. Eikä tämä nyt ole pelkästään hätähuuto vaan tälläkertaa olen vähintään puoliksi ellen enemmänkin tosissani.


    • Ahdistunut26v

      Olen jo ihan tarpeeksi kauan käynyt eri kallonkutistajien puheilla eivätkä he minua kykene mitenkään auttamaan muutakuin määräävät lääkkeitä eikä ne lääkkeetkään minua rohkeammaksi tee. Ärsyttää kaikki kallonkutistajatkin kun eivät he osaa muuta kuin virnuilla typerästi vakaville asioille eikä heiltä tule mitään oikeasti hyviä ehdotuksia miten päästä pois tästä noidankehästä. Kaikenmaailman kursseille vain käsketään menemään jotka vain pahentavat ahdistusta entisestään.

      Muutenkin olen elämäni aikana saanut kuulla jatkuvasti ja aivan liikaa sellaisia "ota itseäs niskasta kiinni tyyppisiä" muka tsemppausviestejä. Ei tuollaiset kommentit helpota yhtään ahdistuneen ja masentuneen olotilaa vaan ennemminkin vain pahentavat oloa. Tuota vain ei juuri kukaan tunnu ymmärtävän. Asia on oikeasti niin etten enää näe mitään parempaakaan vaihtoehtoa kuin tehdä itsemurha.

      Ei minun kaltaisiani ihmisiä tulla koskaan ymmärtämään joten tosiaankin parempi vain kuolla niin loppuu tämä jatkuva henkinen tuska. Minua ei myöskään saada käännytettyä uskovaiseksi joten lopettakaa jo tuo uskonnon tyrkytys! Kaikenlisäksi tässä alkuvuonna tapahtui sellainen asia joka vain vahvisti minun päätöstäni sen suhteen että minun on parasta lähteä tästä maailmasta lopullisesti. En kuitenkaan aio kertoa siitä asiasta täällä vaikka kuinka kyselisitte. Todella ikävä juttu ettei Suomessa eutanasia ole laillista vaan ihmisten annetaan kärsiä loputtomiin vaikka ei olisi enää yhtäkään hyvää syytä jatkaa elämää.

    • Puhele

      Raskas tilanne. Onko sulla kaveria tai tuttavaa joka osaisi kuunnella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe