Mikä mulla on ?

tyhjäpää

Tyhjyyden tunne. En ilahdu enää mistään. Mielialan nopea vaihtelu, yleensä huonompaan suuntaan... Tunnen itseni epäonnistuneeksi elämässä. Mikä vialla ? Tätä jatkunut noin 1-2 vuotta, mutta vasta viimeisen puolenvuoden aikana tullut tuo "tyhjyyden tunne" :(

10

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäystä

mieliala vajoaa monesti itsemurha ajatuksiin...

• Sellasta se on... Ala kirjoittaan vaikka bluesia?

• terveyseksi

Luultavasti BiPolar (Eli kaksisuuntainen mielialahäiriö) jos koet ajoittain mielialan vaihtuvan pirtemmästä äkisti synkkyyteen. Ensin jaksaa toimia ja tehdä asiota, sitten voimaton olo.

Siihen löytyy apua ja ilmeisesti lääkityksellä voi tasoitaa oloaan ja elää tasapainosta elämää.
      Jaksamista sinulle ja koeta hakea apua.

• Sillein

Oletko vetänyt 'mielialalääkkeitä'? Nehän poistavat tunnemaailman ja 'tyhjäävät' pään, joskus pysyvästi.

• (_*_)

• pepeppu
        pepep kirjoitti:

(_*_)

tykkäät ottaa takaa päin?

• pepeppu kirjoitti:

tykkäät ottaa takaa päin?

Sinua ajatellen!

• pepeppu
        pepep kirjoitti:

Sinua ajatellen!

tykkäät ottaa takaa päin minua ajatellen??

en käsitä.

• pepeppu kirjoitti:

tykkäät ottaa takaa päin minua ajatellen??

en käsitä.

En oikein itsekkään enää. Olin just tullut baarista takaisin ja olin kännissä tuota kirjoittaessani.

• Epäilisin epävakaata persoonallisuutta tai kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Riippuu hyvin paljon oireista. Hakeudu hoidon piiriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      213
      7888
    2. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      9
      4699
    3. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4221
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      402
      3738
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      222
      3458
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3035
    7. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      33
      2580
    8. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      63
      2185
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      2013
    10. 22
      1922
    Aihe