Olipa hieno TV väittely

amalyytikkö

kyynel simässä katsoi hän kun meidän timo toi totuuten esiin
liekkö maailmassa toista semmoista ja yhtä pätevää kun meitä timo
ja panittako merkille jotta oli ainut oikeassa oleva ja toiset väärässä
timo on jo olemukseltaakin kun kim jong un ja sanoma yhtä selkeä
mutta on hienoa kyynel helmi vuotattaa meitä timolle ja koko perussuomalaiselle jytkyporukalle
hyvät toverit enää aikaa muutama viikko ja sitten perrikaateille ja sitten vallankumous

10

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijytkylle

      Jos noilla horinoilla saa jytkyn, niin silloin kansa ei tiedä mitään. Voi tosiaan tulla persuille kyynel silmään vaalivalvojaisissa ja Soinille venähtänyt naama, miten jytkyä ei tullutkaan vaikka valehdeltiin silmät ja korvat täyteen kansalle.

      • Itse uskoisin aloittajan tekstin olevan sarkasmia.


      • Hailje
        pepep kirjoitti:

        Itse uskoisin aloittajan tekstin olevan sarkasmia.

        Niin tai sitten ei. Onko minusta tämä vähän samanmoista " öyjötystä". kuin aikoinaan SMPn tuhon edellä, suuret puheet, mutta pienet " munat".
        Vennamolaiset piirsi "kuun taivaalle " ja ainuu mitä aikaan saivat oli kun Veikko kannettiin eduskunnasta ulos.
        Perussuomalaiset ei ole saanut edes sen vertaa ja on tuo Timokin sen verran pyöristynyt, että usiampi mies pitäisi olla uloskannossa (heh, ei loukkaus, mutta totuus).
        Mutta luulen, että " tyhmempi väestön osa antaa vielä roteesiääniä ja teatteri jatkuu seuraavat neljä vuotta, mutta sitten perussuomalaisille tulee noutaja ja SMPn kohtalo toistuu.


    • eisoiniwätys

      Ilonkyynel oli mullakin. Saamme olla ikuisesti iloisia että Suomi on siunattu suoraselkäisellä köyhien puolustajalla. Nyt on todella valoa synkän tunnelin päässä sen jonka stupilot ovat luoneet.

    • ei_hyvä
    • Bror-Erik

      Kyllä myötänolotti tänään kun T.Hakkarainen alkoi eduskunnan kyselytunnilla käydä uusintakäräjiä jostain oikeuden päätöksestä.Teukka ei ehkä tajunnut että paikka oli
      aivan väärä tuollaisille puheille,onneksi pm Stubb otti nopeasti tilanteen haltuun ja
      ohjeisti keskustelun sivistyneille raiteille.Teukka ilmeisesti havahtunut vaalien olevan
      ovella ja leipäpuun katkolla kun puheenvuoronsa pyysi.Se on kova paikka Teuvolle jos
      tipahtaa ja joutuu miettimään mihin jätti työkintaansa :)

      • polvihousu

        Teukka sentään tietää mikä työrukkanen on, toisin kuin noi stupilo retkut, kansankusettajat.


      • polvihousu kirjoitti:

        Teukka sentään tietää mikä työrukkanen on, toisin kuin noi stupilo retkut, kansankusettajat.

        Siitä nyt ei paljoa apua ole, kun pitäisi tehdä poliittisa päätöksiä Suomen hyväksi muullakin, kuin pelkällä mutulla.


    • pilkottaa

      Oliko Timpalla taaskin sepalus auki ja karmea totuus pääsi paljastumaan ???

    • perussklimax

      Perssupoijilla on aina housut märkinä kun isä timo öyhöttää siittä televiissiossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe