Nyt on todettu, että naisille kelpaa myös alle 180 cm miehet:
http://www.voice.fi/suhteet/9-syyta-miksi-lyhyet-miehet-ovat-seksikkaampia-kuin-pitkat/4/70981
Lyhyttä vai pitkää?
14
163
Vastaukset
- vinku.ja.hinku
No niin. Nyt sillä yhdellä palstavinkujalla ei ole enää syitä olla yrittämättä naisia. Mitähän se seuraavaksi keksii.
- HC-ATM
"Tutkimukset osoittavat, että lyhyet miehet tekevät enemmän kotitöitä, ansaitsevat enemmän rahaa ja eroavat harvemmin kuin pitkät miehet."
Ihanteellista aisuriainesta naisen juoksut juostu -elämänvaiheeseen siis. - Ikuisuuskysymys
Voi hyvää päivää.. Jollakin taitaa olla jonkinlainen pakkomielle pituudesta (tai sen puutteesta). Tottahan lyhyempikin mies kelpaa, mutta onhan pitkä mies aina houkuttelevampi....
- kilttiatm
Sokea kanakin löytää jyvän ennen pitkään. Olisipa se niin yksinkertaista tutustua naisiin joille lyhyt mies kelpaa. Tuohon tulee vielä muita vaatimksia naisilta kuten vakityö, paljon rahaa, sosiaalinen elämä, paljon kavereita ja harrastuksia, pitää olla ihmemies joka korjaa naisen auton ja kaiken.
- DoSomething
Hanki ne äläkä valita!
Onkohan ujo.ktm40 liian pitkä? :D
En minä varmaan liian pitkä ole. Varmaan ihan normaalimitoissa. 190 cm on mittaa ja vieressä 160 cm naiset alkaa näyttää lyhkäsiltä. Sullahan oli pituutta ylikin 160?
- 1nainen
Olen melkein 170cm.
1nainen kirjoitti:
Olen melkein 170cm.
Kuulostaa just sopivalta ettet aivan ole päätä lyhyempi, kun naiset niin tuppaavat olemaan. Laitan illalla sähköpostia, kun rekkauduit uudestaan. Hävisikö aikaisempi rekkaus uudistuksessa?
- kiva-ätmi
Missä tuossa sanotaan että naisille kelpaa lyhyt mies? Siinä vaan kerrotaan että lyhyt olisi ehkä parempi poikaystävä, sitä olisi helpompi pussata ja nus.sia seisaaltaan. Tuo on jonkun toimittajan keksimä juttu eikä siinä sanota että naiset haluaa lyhyitä miehiä. Ehkä yks kaks naista vois sellasen haluta jos mies on rikas.
- 2plus5
Menkää lyhyet miehet Itä-Suomeen asumaan, itäsuomalaisethan ovat muita lyhyempiä. Siellä on paljon pikkunaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862