Saan viikossa noin sata uutta viestiä, ilmaiseksi voi viestitellä viiden kanssa/vrk. En halua maksaa:” Kiitos, mutta ei kiitos”-viesteistä. En myöskään jaksa jatkoviestittely tyyliin: ”Miksen kelpaa?”. Jos minä 40 nainen saan tuon määrän viestejä, niin nuorten naisten saamien viestien määrä on varmasti huikea.
Millä perusteella valitsen ne joille vastaan? Ensin karsin pois kuvattomat, sitten ne, jotka eivät sovi hakuehtoihini eli parisuhteessa olevat miehet, liian nuoret tai vanhat, kauempana asuvat ja työttömät tai eläkeläiset. Koska tämäkään ei vielä riitä, seuraavaksi karsiutuvat pois ne, jotka kirjoittavat tyyliin: ”Hei”, ”Olis kiva tutustua.” tai ”Ootpa sexy.” Vastaan kirjoitusten perusteella, en ulkonäön tai ilmoitetun koulutuksen tai tulojen mukaan.
Yhteenvetona: lue naisen profiili jolle aiot vastata. Jos et sovi hakuehtoihin, älä lähetä viestiä.
Miksi en vastaa miesten viesteihin
48
583
Vastaukset
- tuota-noin
Miksi karsit kuvattomat jos et vastaa ulkonäön perusteella?
- sexyhothunajainen
Koska ihmisellä täytyy olla kasvot. Kasvoton salaa jotain. Jos ei kehtaa olla omalla kuvallaan esillä, kuinka kehtaa kohdata toisen ihmisen?
- ei-sama
Onhan se nyt vähän eri asia nähdä joku henk.koht. naamatusten kun julkasta kuvansa netissä koko maailmalle. Itselläkään ei ole missään ilmotuksissa tai profiileissa kuvaa, mutta haluan vaihtaa kuvia s.postilla heti alkuvaiheessa. Ois tekopyhää väittää ettei ulkonäöllä ole väliä, koska onhan sillä. Sitä en ymmärrä jos joku ei yksityisesti halua kuvaansa lähettää, sitten voikin olla jotain hämärää. Tosin ehkä senkin ymmärtää jos kovin monet kerrat on vedätetty eikä sitten takasin ookaan lupauksista huolimatta lähetetty mitään. Kuten mulle on monet kerrat käyny.
- luuletliikaa
Ketä kiinnostaa sun valinnat ja karsimiset. Olet jo vanha kurppa joka kelpaa vain jonkun puliukon panoksi
No pitänee kyllä sitten olla sitä ulkonäköä jos noin paljon viestejä tulee. Ei minulle kyllä tule nykyään kuin ehkä kerran kuussa joltain kriteereihin sopimattomalta tai kaukana asuvalta.
Eli eipä ole semmoista ongelmaa että tarvitsisi alkaa valikoimaan kenelle vastaa.- 40plupsTREseutu
Millä helkkarin ilveellä saat noin paljon viestejä? Johtuuko se jostain näistä:
- olet uusi naama nettideiteissä
- olet meikannut huolellisesti kasvosi
- näkyy rinnat tai jokin muu miehiä kiinnosta kehonosa tai koko kroppa
- asut PK-seudulla
- olet korkeasti koulutettu ja/tai todella hyväpalkkainen
- profiilissasi on pientä vihjailua että seksikin saattaisi kiinnostaa, etkä vaikuta siltä että sinulle olisi parisuhde eli vakava seurustelu tosi tärkeää
Ihmetyttää vaan.- sexyhothunajainen
Moi! En tiedä kuinka paljon naiset yleensä saa viestejä ja minkälaisia? Johtuisiko mielestäsi suuri viestimäärä sitten jostain sinun mainitsemastasi seikasta?
- olen uusi, vasta vuoden alusta ollut ilmoitus (uudenvuodenlupaus)
- olen kuvassa ilman meikkiä
- kokovartalokuva, mikään osa ei erityisesti kyllä korostu
- asun pk-seudulla
- koulutusta tai palkkaa en ole ilmoittanut
- profiilissa eikä haussa ole mitään mainintaa seksiin
Ihmettelen minäkin, luulin, että kaikki naiset saavat tollaisia määriä ja nuoremmat enemmän. Nimimerkki on irvailu niistä viesteistä mitä miehet laittavat, ei mun käsitys itsestäni. - 40plupsTREseutu
Olisikohan tuossa tuo uutuus ja PK-seutu ne päätekijät. Aikoinaan kun aloitin itse nettideittailun en saanut tällä sisä-Suomessa vastauksia kuin itseäni reilummin vanhemmilta miehiltä. Sitten kun laitoin kasvokuvan lisäksi myös vartalokuvan, tuntui mielenkiinto nousevan, mutta se meni äkkiä ohi sekin ja eipä ole mitään valtavaa ryysistä ollut ikinä profiiliin. Tuntuu että nykyään kaikki viestittely on jutustelua muutaman ns. tutun kanssa, eli on muuten vaan niitänäitä tullut kommentoitua joidenkin kanssa vuosien varrella, mutta eivät ole kumppaniehdokkaana. Satunnaiset upouudet yhteydenotot yleensä ovat seksiehdotuksia.
- 40plupsTREseutu
Tuon piti kyllä olla kommentti sexy...lle, eikä itselleni. Miten tämä systeemi täällä nykyään taas toimii kun ei siitä ota pirukaan selvää? Nimimerkkejäkin saa keksiä hiki hatussa kun mikään ei kelpaa ja välilyöntiäkään ei saa käyttää. Ärh!
- 111110
Minäkin sain alkuun paljon yhteydenottoja, mutta määrä laskee, kun on kauemmin ollut deittisivustolla. Ei nyt ihan sataa yhteydenottoa per viikko, mutta ihan liikaa
- sffjj
Saan minäkin Savon suunnilla kymmenisen aloittetta päivässä vaikka on kuvaton profiili. Mulla on varmaan mielenkiintoisia harrastuksia. Pidän kotona olosta. Olen vielä maininnut senkin että olen työtön ja koulutus on ammattikoulu.
Minulla plus ja olen vastannut kaikkiin missä ei ehdotella säätöjä.
Moni mies katsoo kuulemma ensin naisen tilastot ja sen onko nainen miten herkkä vastaamaan. - nainen79
Minulla on ollut kaksi eri profiilia.
Toisessa profiilissa painotin siihen millaista miestä haen, vaadin kuvaa vähän kerroin myös itsestäni.
Toisessa profiilissa kerroin paljon itsestäni ja aika vähän mies ihanteestani.
Kumpaankin tuli useita viestejä päivittäin . Siihen missä kerroin itsestäni tuli paljon enemmän yhteyden ottoja ja ne oli huolellisesti tehtyjä.
Profiilit ei ollut samaan aikaan mutta samalla kuvalla. - Rumis
Provo!!! Näen treffit jäsenenä naisten tilastot ja hyvin pieni osa saa tuollaisia viesti määriä. Ehkä parikymppiset pikkulikat joo mutta ei enään keski ikäiset. Jos menen ikäisteni naisten 30 tilastoihin niin kenellekään ei tule satoja viestejä. Korkeintaan kauniimmilla pyörii 20-30 lähettäjän hujakoilla kuukaudessa. On paljon naisia jotka voisivat tilastojen perusteella vastata mutta kun eivät viitsi ja ovat idiootteja eivätkä omaa mitään käytöstapoja. Sitten selitellään näillä viestirajoituksilla. Kumma juttu että ennen viestirajoituksiakin käytös oli sama ja vastauksia ei tullut koskaan. Itsehän olen asiallinen ja kirjoitin aikanaan ikäisilleni naisille samalta maakunnalta ja henkilökohtaisia viestejä ei mitään kaikille kopioituja. Koskaan ei vastattu takas. Kuva käytiin katsomassa ja toteamassa rumaksi ja rumillehan ei tarvi vastata ja rumat eivät ansaitse ihmisoikeuksia. Nyt olen vaan palstalla pölyyntymässä ja ensimmäistäkään viestiä en laita kenellekään koska kokemus on osoittanut sen että mulle ei vastailla.
- ehji
Illalla kävin katsomassa noin 30v naisten tilastoja minun maakunnassa. Ja jos
oli vähänkään mielenkiintoinen kuvallinen tai kuvaton profiili niin viestejä oli kuukaudessa tullut 50-100 henkilöltä paras oli 215. Mutta yllättävän moni nainen ei itse ollut kuukaudessa kirjoittanut kun muutaman viestin.
Paljon oli sellaisia naisten profiileja jossa ei ollut välttämättä edes kuvausta niin niihinkin oli kirjoitaneet kymmenet henkilöt mutta niissä naisetkin oli kirjoitelleet yleensä useammalle henkilölle.
Vilkaisin uudenmaan tilastoja niin siellä taas naiset oli saaneet yllättävän vähän viestejä.
Se on eniten maakunnasta kiinni. - äöläölölöl
Oleellinen kysymys: oletko maininnut nuo ehtosi selvästi profiilissasi, vaatimuksina, ei toiveina? Jos olet, on miesten oma häpeä, että sinulle kirjoittavat, eikä heidän kuulukaan odottaa vastausta. Jos et ole, vika on sinun. Ei ole miehen tehtävä arvata mitä sinä haluat, ja yleisiin käytöstapoihin kuuluu vastaaminen, jos viesti on asiallinen sen tiedon valossa, joka lähettäjällä on ollut käytössä.
- sexyhothunajainen
Suruksenne täytyy kertoa että nuo viestimäärät ovat todellisia. Viestejä tulee 20 -70 v miehiltä ympäri Suomea vaikka rajaus on ihan toisenlainen. Olen hyvin hämmästynyt ja myöskin imarreltu määrästä (joka ei korvaa laatua). En osaa selittää mistä se johtuu, mutta ilmeisesti miehistä on ylitarjontaa.
Asiaan: hyviin tapoihin todellakin kuuluu vastata viesteihin, asiallisiin viesteihin. Minusta viesti kuvattomalta nimimerkiltä tyyliin Olis kiva tutustua tai Oot hot, ei ole asiallinen enkä sellaiseen vastaa. En edelleenkään aio maksaa pluspalvelusta vain ollakseni kohtelias, olen pihi. Toinen asia on ajan käyttö, nettideittailu vie muutenkin turhan paljon aikaa ilman vääntöjä siksi et kelpaa. - viisas-ernesti
Jos nykyisin ei enää tule niin paljon viestejä, olisiko aika palata siihen viestitulvaan ja katsoa, jos siellä olisi vielä joku kiinnostava tapaus vapaalla jalalla tai näin minä toimisin. Miehenä jos on yhden aloitteen tehnyt niin ei sitä toista kertaa kehtaa tehdä, jos ei vastausta ole kuulunut, vaikka se olisi saattanut eksyä viestitulvaan lukemattomana.
- aikanaantestattu
"Yhteenvetona: lue naisen profiili jolle aiot vastata. Jos et sovi hakuehtoihin, älä lähetä viestiä."
Ei tuntunut vaikuttavan menestykseen. Yleisin reaktio naiselta lähetettyyn viestiini oli käydä katsomassa profiilini ja sen jälkeen poistua linjoilta... :D Jotkut jopa blokkasivat viestin jälkeen. Tuli sellainen fiilis, että pelottelen ihmisiä tuolla.
Ja mitä mä sitten kirjoittelin naisille? No yleensä kyselin miten päivä siellä paikassa X sujuu? Kerroin vähän omasta päivästäni / hetkestäni. Sitten kyselin vähän lisää jostain itseäni kiinnostavasta jutusta, jonka olin bongannut naisen profiilista ja kerroin omia kokemuksiani siitä. Esim. jos oli vaikka jotain samoja harrastuksia tai paikkoja jossa oli tullut käytyä. Loppuun yleensä jotain tyyliin " mukava profiili sulla ja tutustuisin mielelläni lisääkin. Illanjatkoja T: Oma nimi.... "
Noita avausviestejä ennen luin siis aina naisen profiilin ja tarkistin sovinko kriteereihin. Silti en useimmiten saanut mitään vastausta. Ja olen siis päälle kolmekymppinen pk- seudulla asuva kuvallinen / liikunnallinen mies, jolla oli aika kattava profiili, ilman sen suurempia vaatimuslistoja. Mistä luulette että kiikasti minun kohdallani?- taöhtö
Vastasitko liian nuorille/vanhoille? Nimittäin vaikka osuisit ikäkriteereihin, sanotaan vaikka 20-35 sinne ihan yläpäähän, voi olla että osuvampia tulee, joihin sitten nuori nainen tietenkin mieluummin vastaa. Olihan täällä joku mieskin, joka sanoi laittavansa ikähaarukan laajemmaksi kuin oikeasti etsi, ettei vaikuttaisi nirsolta tms. Ja sitten toinen syy, ehkä sinun kaltaisiasi on niin paljon, että tarjontaa riittää, etkä erotu joukosta tarpeeksi. Kuinka monille ja kuinka pitkällä aikavälilä vastailit? Ehkei vain ehtinyt tärpätä.
- aikanaantestattu
taöhtö kirjoitti:
Vastasitko liian nuorille/vanhoille? Nimittäin vaikka osuisit ikäkriteereihin, sanotaan vaikka 20-35 sinne ihan yläpäähän, voi olla että osuvampia tulee, joihin sitten nuori nainen tietenkin mieluummin vastaa. Olihan täällä joku mieskin, joka sanoi laittavansa ikähaarukan laajemmaksi kuin oikeasti etsi, ettei vaikuttaisi nirsolta tms. Ja sitten toinen syy, ehkä sinun kaltaisiasi on niin paljon, että tarjontaa riittää, etkä erotu joukosta tarpeeksi. Kuinka monille ja kuinka pitkällä aikavälilä vastailit? Ehkei vain ehtinyt tärpätä.
En oikein usko -5/ 5 vuotta oli skaala. Ja yleensä en ollut missään rajalla, kun suosin about oman ikäisiäni naisia. Ehkä painopiste pari vuotta nuoremmissa. Tai ehkä ne sitten oikeasti olisi toivoneet vanhempaa. Sinällään ei ole mitenkään tarkoitus nillittää, varsinkin kun nykyinen parisuhteenikin on netistä lähtöisin, mutta sinällään on outoa, että mimmit aina vetoavat, että saavat vain täysin sopimattomia viestejä. Sen vuoksi eivät vastaa.
- aikanaantestattu
aikanaantestattu kirjoitti:
En oikein usko -5/ 5 vuotta oli skaala. Ja yleensä en ollut missään rajalla, kun suosin about oman ikäisiäni naisia. Ehkä painopiste pari vuotta nuoremmissa. Tai ehkä ne sitten oikeasti olisi toivoneet vanhempaa. Sinällään ei ole mitenkään tarkoitus nillittää, varsinkin kun nykyinen parisuhteenikin on netistä lähtöisin, mutta sinällään on outoa, että mimmit aina vetoavat, että saavat vain täysin sopimattomia viestejä. Sen vuoksi eivät vastaa.
Ja niiden nettideittivuosien varrella tein muutamia satoja avauksia sopiviksi katsomilleni naisille. Oman läänini alueelta.
- taöhtö
Ok, sitten on vaikea arvailla mikä olisi ollut syy. Jos näkisi profiilisi ja yhteydenotot, osaisi ehkä jotain syitä löytää, mutta se nyt tietenkään ei ole mahdollista. Ihan vain huono tuuri ehkä. Huomasin sinun kirjoittaneen, ette "useimmiten saanut mitään vastausta". Olivatko ne saamasi vastaukset sitten kaikki kieltäviä? Vai kävikö niin että niiden perusteella itse hylkäsit?
- aikanaantestattu
taöhtö kirjoitti:
Ok, sitten on vaikea arvailla mikä olisi ollut syy. Jos näkisi profiilisi ja yhteydenotot, osaisi ehkä jotain syitä löytää, mutta se nyt tietenkään ei ole mahdollista. Ihan vain huono tuuri ehkä. Huomasin sinun kirjoittaneen, ette "useimmiten saanut mitään vastausta". Olivatko ne saamasi vastaukset sitten kaikki kieltäviä? Vai kävikö niin että niiden perusteella itse hylkäsit?
Vastausprosentti lähetettyihin viesteihini oli kymmisen luokkaa. Niistä noin kolmasosa oli suoria kieltäytymisiä, kolmas osa vastasi lyhyesti kerran pari jotakin ja lopetti. Niiden loppujen kanssa sitten mentiinkin yleensä melko nopeasti treffeille. Muutama jäi yhteen/ kahteen treffiin kun itseänikään ei sen enempää sytyttänyt. Ja muutamasta syntyi lyhyt parisuhde. Tämä nykyinen, toistaiseksi voimassaoleva, on jatkunut kohta vuoden... Ja ihan hyvin menee.
Pointtini oli lähinnä se, että päästäkseen treffeille, piti kahlata ensin aika hitonmoinen vaikenemisen muuri ja profiiliviidakko läpi. Jotenkin veikkaisin, että itse olisin kelpuuttanut treffitasolle useammankin kumppanin, kuin mitä nyt käytännössä toteutui. En siis valita, koska ns. tavoite, eli ihana ihminen viereen löytyi, mutta onhan tuo jutustelu tuolla nettideiteillä aika yksipuolista perusjampoilla. Suurin rajoittava tekijä omalla kohdallani lieni lähinnä ulkonäkö ja vähäinen pituus (Alle 170cm) Tai näin naispuoliset ystäväni, joiden mielipidettä kysyin arvelivat olevan vähäisen suosion syynä. - hjjfg
Mulla on vastaavanlaisia kokemuksia, olen 34 ja Itä-Suomesta.
Vaikka kuinka hyvin sovin naisen laittamiin kriteereihin ja tein satoja kuvailemisia aloituksia niin vain muutama vastasi . Yhden kanssa oli vähän säätöä mutta se kariutu välimatkoihin.
Löysin kuitenkin kumppanin treffisivujen avustuksella mutten sivuilta.
Sattu siitä erikoinen tapaus että tein aloitteen yhdelle naiselle joka olikin lesbo, hän vastasi ja tutustuttiin kaveri mielellä. Hän esitteli minut sit naiskaverilleen ja silläpä tiellä sitä ollaan. - aikanaantestattu
hjjfg kirjoitti:
Vaikka kuinka hyvin sovin naisen laittamiin kriteereihin ja tein satoja kuvailemisia aloituksia niin vain muutama vastasi . Yhden kanssa oli vähän säätöä mutta se kariutu välimatkoihin.
Sattu siitä erikoinen tapaus että tein aloitteen yhdelle naiselle joka olikin lesbo, hän vastasi ja tutustuttiin kaveri mielellä. Hän esitteli minut sit naiskaverilleen ja silläpä tiellä sitä ollaan.Onnittelut kiertotietä löytyneestä kullasta. Tuossa tuli sellainen skenaario mieleen, että kun vastapuoli olikin lesbo, hänelle ei tullut sellaista "suorituspainetta" tutustua suhun ihmisenä. Mimmeille tulee varmaan osaltaan runsaudenpulasta johtuen tarve raakata tarjokkaita aika runsaalla kädellä.
- aikanaantestattu
hjjfg kirjoitti:
Sattu siitä erikoinen tapaus että tein aloitteen yhdelle naiselle joka olikin lesbo, hän vastasi ja tutustuttiin kaveri mielellä. Hän esitteli minut sit naiskaverilleen ja silläpä tiellä sitä ollaan.Sellainen tuli vaan mieleen, että miten päädyit lähestymään lesboa? Eikö se lukenut hänen perustiedoissaan?
- hjjfg
Hän ei ollut merkannut suuntaustaan tai mitä etsi. Laitoin hänelle viestiä kun hänelle oli saman tapanen elämäntyyli ja mielenkiinnon kohteet.
Aika paljon vietimme yhdessä aikaa ja käytiin jopa ulkomaillakin ennen kuin tapasin hänen ystävänsä ja vieläkin ollaan yhdeydessä.
Minun mielestäni treffisivujen suurin haitta ja kompastuskivi miehen kannalta on se kun miehiä on vaan liian paljon enemmän kuin naisia . Naisten pitäs alkuhuuman jälkeen sit tekemään itse niitä aloitteita. Minä en tehnyt kun yhden aloituksen per henkilö - aikanaantestattu
hjjfg kirjoitti:
Hän ei ollut merkannut suuntaustaan tai mitä etsi. Laitoin hänelle viestiä kun hänelle oli saman tapanen elämäntyyli ja mielenkiinnon kohteet.
Aika paljon vietimme yhdessä aikaa ja käytiin jopa ulkomaillakin ennen kuin tapasin hänen ystävänsä ja vieläkin ollaan yhdeydessä.
Minun mielestäni treffisivujen suurin haitta ja kompastuskivi miehen kannalta on se kun miehiä on vaan liian paljon enemmän kuin naisia . Naisten pitäs alkuhuuman jälkeen sit tekemään itse niitä aloitteita. Minä en tehnyt kun yhden aloituksen per henkilöSehän meni sitten mukavasti. Löytyi puoliso ja ystävä samalla kertaa. Saman tapaisia päätelmiä tein itsekkin nettideittimaailmasta. Se on aikamoinen viidakko.
- KeskivertoEiKelpaa
aikanaantestattu kirjoitti:
Vastausprosentti lähetettyihin viesteihini oli kymmisen luokkaa. Niistä noin kolmasosa oli suoria kieltäytymisiä, kolmas osa vastasi lyhyesti kerran pari jotakin ja lopetti. Niiden loppujen kanssa sitten mentiinkin yleensä melko nopeasti treffeille. Muutama jäi yhteen/ kahteen treffiin kun itseänikään ei sen enempää sytyttänyt. Ja muutamasta syntyi lyhyt parisuhde. Tämä nykyinen, toistaiseksi voimassaoleva, on jatkunut kohta vuoden... Ja ihan hyvin menee.
Pointtini oli lähinnä se, että päästäkseen treffeille, piti kahlata ensin aika hitonmoinen vaikenemisen muuri ja profiiliviidakko läpi. Jotenkin veikkaisin, että itse olisin kelpuuttanut treffitasolle useammankin kumppanin, kuin mitä nyt käytännössä toteutui. En siis valita, koska ns. tavoite, eli ihana ihminen viereen löytyi, mutta onhan tuo jutustelu tuolla nettideiteillä aika yksipuolista perusjampoilla. Suurin rajoittava tekijä omalla kohdallani lieni lähinnä ulkonäkö ja vähäinen pituus (Alle 170cm) Tai näin naispuoliset ystäväni, joiden mielipidettä kysyin arvelivat olevan vähäisen suosion syynä.Ihan samoja kokemuksia itselläkin. Jaksoin pyöriä noilla nettitreffisivuilla sellaisen reilun vuoden ehkä yhteensä ja parissa pätkässä. Otin siis itseni välissä pois noilta palstoilta. Minut uuvutti juuri tuo kymmenien viestien lähettäminen naisille. Aina yritin asiallisesti kysellä kuulumisia, kertoa omista kuulumisistani ja vähän itsestänikin. Pyrin jollakin tavalla aina kohdistamaan viestini kirjoittamalleni henkilölle (joskus on kuitenkin vaikea personoida, kun kaikkien naistenkaan profiilit eivät ole kovin persoonallisia). Profiilistani löytyi useampi kuva minusta eri tilanteissa (puvussa ja rennommissa vaatteissa = asiallisia kuvia). Kuitenkin vastausprosentit taisivat pk-seutulaisena olla samaa luokkaa, about siinä kymmenessä prosentissa, parhaillaan.Loppupeleissä kyllästyin naisten vastaamattomuuteen ja "ei kiinnosta viesteihin". Aloin pitää itseäni todella huonona ja riittämättömänä. Totesin, että en ole tarpeeksi hyvä naisille ja lopetin nettitreffailun.
Luulen, että naisilla on joko a) niin paljon tarjontaa miehistä, että naiset voivat etsiä huomattavasti itseään paremman näköisiä miehiä tai b) naisten maailmankuva ja odotukset ovat näillä nettideittipalstoilla jotenkin vääristyneitä. En tiedä enkä halua syytellä. Eiköhän se ole kysynnän ja tarjonnan laki, joka kuitenkin loppupeleissä näihin aisoihin vaikuttaa. Voihan olla, että itsellänikin on vääristynyt kuva omasta "markkina-arvostani" ja siksi jutut menivät aina ristiin. Mutta molempien osapuolien vääristynyt markkina-arvonäkemys itsestä sekä epärealistiset odotukset kumppanille ovatkin nettitreffien ikuisuusongelma. Sitten vielä hiljaiset jäävät jalkoihin aina jos eivät saa kunnon mahdollisuutta tutustua rauhassa toiseen ja niin edelleen. Koska itse en tällaista meininkiä kestänyt, niin jouduin poistumaan. Tämän jälkeen oloni on parantunut huomattavasti ja itseluottamuskin alkaa olla pitkästä aikaa taas kohdallaan. Mutta herkille ihmisille en voisi nettitreffailua suositella koskaan. - Minttuli45
En kiinnostu miehestä joka kysyy ensimmäisessä viestissään tekemisistä tai vastaavaa. Se ei kerro tavoitteellisuudesta, siitä että se mitä hakee on tärkeää ja että haluaa löytää naisen joka hakee suhteelta samaa. Mieluummin haluaisin kuulla miehen persoonallisuudesta, kiinnostuksista, siitä mitä suhteelta ja naiselta hakee.
- aikanaantestattu
Minttuli45 kirjoitti:
En kiinnostu miehestä joka kysyy ensimmäisessä viestissään tekemisistä tai vastaavaa. Se ei kerro tavoitteellisuudesta, siitä että se mitä hakee on tärkeää ja että haluaa löytää naisen joka hakee suhteelta samaa. Mieluummin haluaisin kuulla miehen persoonallisuudesta, kiinnostuksista, siitä mitä suhteelta ja naiselta hakee.
Niistä luonteenpiirteistäni ja kiinnostuksen kohteistani olin kertonut jo profiilissani. Oletin, että nainen viestini saatuaan kävisi lukemassa niistä lisää sieltä. En oikein nää tarkoitusta sille, että olisin kirjoittanut ne samat asiat jokaiseen avausviestiini / copypastennut niitä menemään uudestaan. Mutta ehkä se profiilin lukeminen nähtiin sitten liian vaivalloiseksi.
Omasta mielestäni avausviestin sitominen käsillä olevaan hetkeen oli ihan luontevaa. Vähän kuin livekeskustelussakin. Mutta saatat toki olla oikeassakin, kun eihän se suosittu lähestymistapa itsellänikään ollut, mutta toisaalta sehän riittää, että yksi sopiva tarttui haaviin.. :)
- srhrr
itse löysin myös suomi24 palstalta kaikkien niiden vuosikausia roikkuneiden seasta uuden tuoreen kasvon jolla ei ollut kuvaa mutta kertoi liittyneensä kk sitten sinne ja saaneeensa typeriä ehdotuksia minä en ehdotellut mitään vaan otin varovasti vasta 3 treffeilla painoin sitä ja oli kylä yhtä tiukkaa kun tuntui puheissakin olevan, eli ei oltu aikoihin käyty kolossa.
ihmettelen miksi. no hyvä minä ja minä taas huvitti vaan ne vanhat naamat siellä palstalla jotka ovat jopa 4 vuotta roikkuneet ja varmaan ovat nytki siellä- tiukka_kuin_ladonovi
kk = ei aikoihin
HAH HAH... Sulla on kova taso... Pidä siitä kiinni. - tiukkaa
tiukka_kuin_ladonovi kirjoitti:
kk = ei aikoihin
HAH HAH... Sulla on kova taso... Pidä siitä kiinni.Miten tuo nyt liittyi mihinkään? Kirjoittajan akkahan oli kuukausi sitten liittynyt tonne treffipalstalle, ja saanut kakkaa haaviinsa tähän mennessä. Mistäs me tiedetään milloin sitä kikulia on viimeksi hoonattu siellä limalompakossa? Naisille tuntuu olevan aika yleistä, että välillä saatetaan olla vuosikausiakin ilman gikulia, kun odotellaan jotain taianomaista fiilistä, ja sitä oikeaa. Kunnes sitten eräänä päivänä sattuu panettamaan tarpeeksi, ja se taianomainen fiilis löytyykin siitä kundista joka on osannut korttinsa pelata oikein.
Sinänsä tuo on virheellinen käsitys, että kokematon nainen olisi tiukempi ( ellei nyt puhuta jostain neitsyiden immenkalvoista), Koska paneskellessa lantiopohjanlihaksetkin saa treeniä. Ja jos mimmi on muutenkin niistä huolta pitänyt, niin tuntuu se sisään-ulos toiminta mimmistäkin mukavammalta.
- KettuileeÄtmeilleVaan
Aloittaja valehtelee. Kiusaa vaan ätmejä :( Ei KUKAAN nainen saa sataa viestiä viikon aikana!!
Sellasta nelikymppistä ämmäö joka on muka saanut 100 viesti viikos rikki ei ole olemassakaan lyön siitä palkkani vetoa!!!!!- tilastojakatsellut
No mitä itse nettideittiaikana noita seurailin tositarkoituksella paketin omaavana, niin kaunis nainen sai ihan oikeasti satoja viestejä kuussa. Ja mahtui niihin nelikymppisiäkin. Aika turhauttavaa tuonne yrittää jalkaa tunkea postilaatikon väliin... :D
- yxrumanainen
Sehän kertoo vaan että miehet on sikoja.. Ruma nainen varmaan ei saa viestiäkään... :(
- tutkit
Pohjois ja etelä-savossa saa kuvattomalla profiililla ja parilla rivillä tekstiä helposti sata aloitusta viikkoon.
- wefw3fr
siel sitte paljo epätoivoisia peräkammaripoikia
- tutkit
Hyviä poikia ne on. Näillä suunnilla treffisivuilla on naisia melkein 5 kertaa vähemmän kuin miehiä. Ja tämän suunnan miehet saisivat varmasti naisia jos kohtaisivat niitä live elämässä.
- omalemäojassa
olet itse sieltä suunnalta kun tiedät?
- tutkit
Olen Pohjois-Savosta.
Minulla on suurin ongelma siinä kun on vaikea valita kun yllättävän hyviä miehiä tyrkyllä.
Suurin osa on omistusasunnoissaan asuvia hyvä käytöksiä varakkaita miehiä.
Moni mies täällä on uppoutunut niin töihinsä ja harrastuksiinsa etteivät edes yritä naista muualta kuin netistä.
Muutama vuosi takaperin vaikutin Varsinais-suomen suunnilla ja siellä oli taso ihan toista. Siellä oli miehet joko pelureita tai täysiä luusereita. - 120
Äkkiäkös tuo sata viestiä/vko tulee täyteen. 20 viestiä varatuilta 20 haluutko panna 20 moi 20 ukkoa tai poitsua 19 kaukana asuvilta yksi asiallinen ja kiinnostava. Määrä ei korvaa laatua.
- vastaakanssa
120 kirjoitti:
Äkkiäkös tuo sata viestiä/vko tulee täyteen. 20 viestiä varatuilta 20 haluutko panna 20 moi 20 ukkoa tai poitsua 19 kaukana asuvilta yksi asiallinen ja kiinnostava. Määrä ei korvaa laatua.
Muista sitten vastata sille yhdelle asialliselle, kun erottuivat joukosta. :)
- duus
ei naiset saa mitään satoja viestejä,, ne valehtelee ja vietit mitä tuloo profiileilta,,on valtaosin sivuston lähett'ämiä kaikki dettimsivustot on ihan huijausta, niissä on makasettua kirjottajia , siellä voi joku haiseva ukko kirjotella profiilin takana,, muka sexy nainen yök....oikeasti profiilien kesken viestin kulku on estetty lähes tyystin syystä että asiakkaat säilyy,, kukaan ei vaan näy tajuuvan että ei se vastapuoli oo epäkohtelias,, vaan kumpikaan ei tiedä sitä että viestit mänöö roskiin,, tää on vähä samalaista kun siittolassa,,, ori hyppää pukille sata kertaa , eikä se millään tajuu vaan sitä että ei se oon oikee tamma vaan nahkapölkky,,rattoisaa dettailua kaikille,
- N42vEsbo
Minulla oli täällä deittiprofiili vajaa 2v sitten, se oli kuvallinen (selkeä kokovartalokuva jossa näkyivät kasvoni, ei mikään tissikuva tms.) ja kyllä minäkin sain ehkä ensimmäisen viikon aikana sen 100 viestiä/viikko, mutta pian sen jälkeen tilanne tasoittui. Puolet viesteistä oli liian kaukana asuvilta/liian vanhoilta/nuorilta miehiltä ja siitä toisestakin puolesta joutui kyllä melko paljon karsimaan noita "moi" viestejä joissa ei mitään muuta sisältöä ollut ja usein miehen profiilikin oli yhtä vähäsanainen kuvaton, mutta sain kyllä ihan hyviäkin viestejä hyviltä miehiltä joista osan tapasinkin. En vastannut takaisin kuin asiallisiin viesteihin, melko monelle totesin että hän asuu liian kaukana tai ikä ei ole sitä mitä olen etsimässä.
Mutta nyt kun joulun jälkeen koetin tätä palvelua uudestaan, en saanut kuin murto-osan viesteistä edelliseen kertaan verrattuna. Profiili oli ainakin minun mielestäni ihan yhtä hyvä ja selkeä kuin viimeksikin ja kuvakin oli tuore. Ehkä tuo 5 viestiä/päivässä raja vähentää tuota viestitulvaa? Prosentteina niitä hyviä viestejä hyviltä miehiltä tulee yhtä paljon kuin aiemminkin, mutta nyt heidän määränsä on viestimäärän vähentymisen takia sellainen että olen käytännössä tavannut kaikki sopivat miehet jotka ovat minulle viestiä laittaneet ja treffeille lähteneet. En vastaa enää tuon viestirajoituksen takia kuin niille kaikkein kiinnostavimille ja minulle sopiville miehille, tavallaan se on harmi kun en haluaisi olla niitä jotka eivät edes sitä kiitos, mutta ei kiitos viestiä osaa lähettää, mutta pakko mikä pakko. - kuspää
Minä en saa yhtään viestiä, mutta jos alan vähänkään pitämään rankkausta jäljelle jäävien saldo on nolla. Miten tämän voisi korjata jos naisten tasoa ei voi nostaa.
Vastaus elämällä yksin. Seitsemän vuotta on mennyt eikä vieläkään tunnu siltä että kärsimys olisi pienempi naisen kanssa. Siihen nähden yksinelo on loistavaa elämää, jos ei sitten aivan superia.
Pitäisikö muka maksaa siitä että näkee että ei ole mitään eikä edes pientä päivänvaloa toivosta. Se olisi aivan järjetöntä.KIITOS EI 20000 kävijää seitsemässä kuukaudessa..n.200 viestiä joista 4 ihmisen kanssa keskustelen viikoittain..en romanttisessa mielessä vaan ihan "aikaatappaakseen" :)) ei 24.ta löydy kuin seksin ehdottelijoita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400