Hanna Mäntylä (ps) esiintyi hienosti a-studiossa

von.ile.horstic

torstai-iltana 05.02.2015.
Kenenkään muun puolueen varapuheenjohtaja ei pystynyt sanomaan, mistä leikataan.
Esiintyi maltillisesti, rauhallisesti ja asiantuntevasti.
Ääniä ropisee vaaleissa !

25

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienviljelijä

      Lapin tyär Hanna Mäntylä esiintyi todella rakentavasti. Ministeriainesta sosiaalikysymyksissä.

    • eisitähuomannut

      en kyllä huomannut.Kuka edes on tämä hanna? Tarkennatko oliko se mahdollisesti jopa ohjelmassa esitetty olematon leikkauslista Putkosen vai Soinin hyväksymä?

      • Chaizeccer

        No nyt voi kai aivan aiheellisestikin todeta, että vika on ollut sitten katsojassa ja hänen ymmärryksessään. Sillä ei tässä kohtaa ole juurikaan merkitystä kenen hyväksymä oli. Sisältö ratkaisee, ja toimivahan on helppo kaikkien hyväksyä.


      • vaillamerkitystäkömuka

        Puolue on Timpan jaTimppa päättää yksin kaikesta. Toisaalta työmies-Putkonen on Halla-ahon tukija joten kyllä sillä hyväksynnällä on merkitystä,Muutoin koko leikkauslista on vain merkityksetöntä perspäristimen räpinää....


      • EiksVaaOokkiKauhiaa

        Täälläpä arvuuttelet ;)


      • VaihtoehtoinaKepujaRKP

        Neljä vuotta täyttä aikaansaamattomuutta ja toimeettomuutta.Nyt siis pitäisi antaa uusi valtakirja.Jopa RKP:llä on parempia ehdokkaita kautta maan-myös Lapissa.....


      • SekavaaSopotusta
        VaihtoehtoinaKepujaRKP kirjoitti:

        Neljä vuotta täyttä aikaansaamattomuutta ja toimeettomuutta.Nyt siis pitäisi antaa uusi valtakirja.Jopa RKP:llä on parempia ehdokkaita kautta maan-myös Lapissa.....

        Siis RKP;hän on ollut toimettomana, jo useammassakin hallituksessa - mitä nyt tämä nykyinen "sankari-puolustusministeri" hölmöilee kotitarvetta enemmän.
        Siis kenelle olet antamassa tai antamatta valtakirjaa?


      • Voit_tarkistaa_täältä

        .

        A-studio: Talk

        Päin vaaleja. Vieraina varapuheenjohtajat Sanni Grahn-Laasonen (kok.), Antti Lindtman (sd.), Hanna Mäntylä (ps.) ja Juha Rehula (kesk.)

        Esitetty: To 5.2.2015 klo 21.05 Yle TV1

        http://areena.yle.fi/tv/2449670

        .


      • etelänriukuvaimikäkumma

        Vaikka en kannata Demareita niin vpj-nuorisosta tuon keskustelun vei Lindtman.Rehula on jo vanha konkari.

        Tämä mäntylä söpötti jotakin lapsellista jokellusta kuin tuo kokkareiden lapsiministeri.Seuraavaan hallitukseen ei tarvita näitä suosössääjiä,joiden oma asiaosaaminen ja poliittinen karriääri on vain jonkun isokenkäisen jehun pönäköimää someharhaa.

        Kun nyt Lapista ja ministerinsalkusta puhutte niin mäntylän jonotusnumero on tosi pitkä ja arkadianmäen etuuskunnan ulkopuolella...


    • lilliliharde

      Eikö ehdottanut Soinin säätiön rahoista säästämistä. Siitä alkaisi rehellisyys politiikassa.

      • AivoHalvausko

        Voi voi kun sulla junnaa ajatus, Soini, säätiö, Soini, säätiö, Soini, säätiö . . . . surullisen pysähtynyttä ajatusmaailmaa. Etkä oikein edes ymmärrä koko asiasta, mutta kun muut samanlaiset pössi-lassitkin asiasta itkevät, niin tottahan sinäkin ;)


    • Kansalainen

      Olen samaa mieltä. Hanna Mäntylä oli todella hyvä, luotettava ja asiansa hyvin tunteva puolueen varapuheenjohtaja. Paras neljästä.

      • voijestas

        Minusta taas hän esiintyi oudon epävarmasti ja vaikutti typerältä? Puhe oli katkonaista ja epäselvää, änkytti ja käytti karkeita kirosanoja välillä? Käyttääköhän mielialalääkkeitä? Koulutustaso lienee amis? Kamalaa katsottavaa tuo kouhkaaminen ja vielä niin epäsiistin näköinenkin? Painoakin kannattaisi pudottaa vähintään 40kg? RKP on huomattavasti sivistyneempi puolue!


      • Chaizeccer

        Hiukan hankalaa kyllä ymmärtää kommenttiasi, mahdoitko katsoa ollankaan samaa A-studiota, kun tuollaisia ominaisuuksia näit ja jos tuosta kropasta 40 kg pois ottaisi, mitä jäisi jäljelle.

        Tämä siis taas näiden häirikköjen höpötyksiä, jotka eivät edes tiedä mistä on ketjussa kyse.
        Kyllä Mäntylä oli oikeastaan ainoa, joka oli kartalla tuossa porukassa.


      • ensisijainenleikkaus

        siis mikä on tehoavin tuolta kovin kehumaltasi mäntylän listalta?


    • Kirjotin myös samasta asiasta hieman laveammin. Hänen oli helppo puhua, kun pasmat ovat selvät, tosin kuin muiden puolueiden takeltelu asioissa.

    • sissipäällikkö

      Esiintyi esimerkillisesti, siispä ääni tulee multa -ja muijalta.

    • Vihervassumamuhomo

      No eipä todella ollut vakuuttava, näin ei-minkään-puoleen-kannattajan silmin, ei kyllä Grahn-Laasonenkaan. Kyllä pointsit menivät kirkkaasti demareille ja kepulle tässä palaverissa.

    • faktaa

      Minusta on hyvä, että puolue alkaa tuoda esiin muitakin keskusteluissa kuin Soini. Mäntylä pärjäsi hyvin..

      • kysyjäx

        jos joku pitää mäntylän esiintymistä "hyvänä" olemattominen leikkauslistoineen niin ei voi muuta kuin ihmetellä sitä perSSu-uskon määrää joka asiaan liittyy. siis aivan tosi, onko tämän palstan perSSuilta unohtunut "aivot narikkaan" vai mstä on oikein kyse?


      • kysyjä

        Sinun mielipiteesi ei nyt niin merkityksellinen olen..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe