torstai-iltana 05.02.2015.
Kenenkään muun puolueen varapuheenjohtaja ei pystynyt sanomaan, mistä leikataan.
Esiintyi maltillisesti, rauhallisesti ja asiantuntevasti.
Ääniä ropisee vaaleissa !
Hanna Mäntylä (ps) esiintyi hienosti a-studiossa
25
81
Vastaukset
- Pienviljelijä
Lapin tyär Hanna Mäntylä esiintyi todella rakentavasti. Ministeriainesta sosiaalikysymyksissä.
- eisitähuomannut
en kyllä huomannut.Kuka edes on tämä hanna? Tarkennatko oliko se mahdollisesti jopa ohjelmassa esitetty olematon leikkauslista Putkosen vai Soinin hyväksymä?
- Chaizeccer
No nyt voi kai aivan aiheellisestikin todeta, että vika on ollut sitten katsojassa ja hänen ymmärryksessään. Sillä ei tässä kohtaa ole juurikaan merkitystä kenen hyväksymä oli. Sisältö ratkaisee, ja toimivahan on helppo kaikkien hyväksyä.
- vaillamerkitystäkömuka
Puolue on Timpan jaTimppa päättää yksin kaikesta. Toisaalta työmies-Putkonen on Halla-ahon tukija joten kyllä sillä hyväksynnällä on merkitystä,Muutoin koko leikkauslista on vain merkityksetöntä perspäristimen räpinää....
- EiksVaaOokkiKauhiaa
Täälläpä arvuuttelet ;)
- VaihtoehtoinaKepujaRKP
Neljä vuotta täyttä aikaansaamattomuutta ja toimeettomuutta.Nyt siis pitäisi antaa uusi valtakirja.Jopa RKP:llä on parempia ehdokkaita kautta maan-myös Lapissa.....
- SekavaaSopotusta
VaihtoehtoinaKepujaRKP kirjoitti:
Neljä vuotta täyttä aikaansaamattomuutta ja toimeettomuutta.Nyt siis pitäisi antaa uusi valtakirja.Jopa RKP:llä on parempia ehdokkaita kautta maan-myös Lapissa.....
Siis RKP;hän on ollut toimettomana, jo useammassakin hallituksessa - mitä nyt tämä nykyinen "sankari-puolustusministeri" hölmöilee kotitarvetta enemmän.
Siis kenelle olet antamassa tai antamatta valtakirjaa? - Voit_tarkistaa_täältä
.
A-studio: Talk
Päin vaaleja. Vieraina varapuheenjohtajat Sanni Grahn-Laasonen (kok.), Antti Lindtman (sd.), Hanna Mäntylä (ps.) ja Juha Rehula (kesk.)
Esitetty: To 5.2.2015 klo 21.05 Yle TV1
http://areena.yle.fi/tv/2449670
. - etelänriukuvaimikäkumma
Vaikka en kannata Demareita niin vpj-nuorisosta tuon keskustelun vei Lindtman.Rehula on jo vanha konkari.
Tämä mäntylä söpötti jotakin lapsellista jokellusta kuin tuo kokkareiden lapsiministeri.Seuraavaan hallitukseen ei tarvita näitä suosössääjiä,joiden oma asiaosaaminen ja poliittinen karriääri on vain jonkun isokenkäisen jehun pönäköimää someharhaa.
Kun nyt Lapista ja ministerinsalkusta puhutte niin mäntylän jonotusnumero on tosi pitkä ja arkadianmäen etuuskunnan ulkopuolella...
- lilliliharde
Eikö ehdottanut Soinin säätiön rahoista säästämistä. Siitä alkaisi rehellisyys politiikassa.
- AivoHalvausko
Voi voi kun sulla junnaa ajatus, Soini, säätiö, Soini, säätiö, Soini, säätiö . . . . surullisen pysähtynyttä ajatusmaailmaa. Etkä oikein edes ymmärrä koko asiasta, mutta kun muut samanlaiset pössi-lassitkin asiasta itkevät, niin tottahan sinäkin ;)
- Kansalainen
Olen samaa mieltä. Hanna Mäntylä oli todella hyvä, luotettava ja asiansa hyvin tunteva puolueen varapuheenjohtaja. Paras neljästä.
- voijestas
Minusta taas hän esiintyi oudon epävarmasti ja vaikutti typerältä? Puhe oli katkonaista ja epäselvää, änkytti ja käytti karkeita kirosanoja välillä? Käyttääköhän mielialalääkkeitä? Koulutustaso lienee amis? Kamalaa katsottavaa tuo kouhkaaminen ja vielä niin epäsiistin näköinenkin? Painoakin kannattaisi pudottaa vähintään 40kg? RKP on huomattavasti sivistyneempi puolue!
- Chaizeccer
Hiukan hankalaa kyllä ymmärtää kommenttiasi, mahdoitko katsoa ollankaan samaa A-studiota, kun tuollaisia ominaisuuksia näit ja jos tuosta kropasta 40 kg pois ottaisi, mitä jäisi jäljelle.
Tämä siis taas näiden häirikköjen höpötyksiä, jotka eivät edes tiedä mistä on ketjussa kyse.
Kyllä Mäntylä oli oikeastaan ainoa, joka oli kartalla tuossa porukassa. - ensisijainenleikkaus
siis mikä on tehoavin tuolta kovin kehumaltasi mäntylän listalta?
Kirjotin myös samasta asiasta hieman laveammin. Hänen oli helppo puhua, kun pasmat ovat selvät, tosin kuin muiden puolueiden takeltelu asioissa.
- sissipäällikkö
Esiintyi esimerkillisesti, siispä ääni tulee multa -ja muijalta.
- Vihervassumamuhomo
No eipä todella ollut vakuuttava, näin ei-minkään-puoleen-kannattajan silmin, ei kyllä Grahn-Laasonenkaan. Kyllä pointsit menivät kirkkaasti demareille ja kepulle tässä palaverissa.
- faktaa
Minusta on hyvä, että puolue alkaa tuoda esiin muitakin keskusteluissa kuin Soini. Mäntylä pärjäsi hyvin..
- kysyjäx
jos joku pitää mäntylän esiintymistä "hyvänä" olemattominen leikkauslistoineen niin ei voi muuta kuin ihmetellä sitä perSSu-uskon määrää joka asiaan liittyy. siis aivan tosi, onko tämän palstan perSSuilta unohtunut "aivot narikkaan" vai mstä on oikein kyse?
- kysyjä
Sinun mielipiteesi ei nyt niin merkityksellinen olen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437