.
Muusta kuin Kihniön persuista ja Soinista!
har1!
.
Palstalla ei saa keskustella
15
60
Vastaukset
- CheChe
Leave that monkey
pesut ovt jo historiamme häpeäpilkku Vai sillä lailla!? Tämähän on mennyt vallan kummalliseksi. Outoa.
- Totta_helketissä_saa_kes
.
"Ei kukaan ole estämässä mitään keskustelua"
har!11
. Totta_helketissä_saa_kes kirjoitti:
.
"Ei kukaan ole estämässä mitään keskustelua"
har!11
.Olet siis sitä mieltä, että palstalla voidaan myös keskustella täysin randomina esim: miehen logiikasta?
- kyllä_ehdottomasti
tositypy kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että palstalla voidaan myös keskustella täysin randomina esim: miehen logiikasta?
.
"Se on jopa * SUOTAVAA *"
har!
. kyllä_ehdottomasti kirjoitti:
.
"Se on jopa * SUOTAVAA *"
har!
.Hah! Valitettavasti se aihe on jäänyt hieman hämäräksi. Olen siis tyhmä kuin saapas, enkä ymmärrä siitä mitään. Viihdyn täällä luokassa edelleen kuunteluoppilaana. :)
- Itse_asiassa
.
"Itse asiassa se on tämä seilori Che joka näitä persualoituksia tekee jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla"
har!1
. - wolterKilpi
Ainoana poliittiseseti valvetuneella Herra Che on
tärkkein balsta siwistäjä.
Sitähän Soini ja lääkelehtinen pelkäävätkin nyt, kun heidän valtansa mitätöidään jakriminalsoidaan - Esko-Valtaoja
wolterKilpi kirjoitti:
Ainoana poliittiseseti valvetuneella Herra Che on
tärkkein balsta siwistäjä.
Sitähän Soini ja lääkelehtinen pelkäävätkin nyt, kun heidän valtansa mitätöidään jakriminalsoidaanYstäväni Professori Che on aikamme suurinnsen-sei
l. Wastaan maailmankaikkeuden udmurtteja korkeampia
Helleenisiä kultuureja, joitabjon Homeros enteili Troijan
Historiassa, sillä tietokirjailija Petteri Järvinenkinn on
todistanutkinnsen, että lääkelehtineb ja koko persunismi on
kihniöläisenbhakkerin tekemä rikos tietliikennelakia vastaan - Ei_tieliikennelaki
.
"En usko että Kihniössä rikotaan mitenkään suuressa määrin tieliikennelakia"
har!11
. - CheNimrod
Eihän Kihniö olkkaan ku moottrikelkkatie
ja penskat suivakoi suxil karhui ja susii karkkuun
Sixvarten Kihniön koulusivistys on kehn, ko pualet vaan koulupenskoisst pääsee pirttiin takasin - Laillisille_urille
.
PS siirtää Suomen taas takaisin * LAILLISILLE URILLE *"
har!11
.
Meeppäs ottamaan ne lääkkeet
- lääkkeet
miks voihdoit nikkiä.Kyllä sut kuitenkin tunnistaa, tyylistä.
lääkkeet kirjoitti:
miks voihdoit nikkiä.Kyllä sut kuitenkin tunnistaa, tyylistä.
Järki sinulta vaihtunut, minä mitään vaihtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750