10 viikon haaste

Ppiipi

Ajattelin tässä nyt aloittaa 10 viikon painonpudotus urakan ja haastan muutkin mukaan!
10 viikkoa alkaa nyt. Ainakin minulla, mukaan saa tottakai liittyä koska vaan :)

Omat lähtökohdat ovat; 163cm 77kg
Tavoitteena olisi huimat -15kg. Katsotaan miten käy!
Yritän ainakin muutaman kerran viikkoon päivitellä tänne kuulumisia.

Liittyykää joukkoon ja tsempataan yhdessä toisiamme!

8

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ppiipi. Mä olen totta kai mukana, ja mitat on mulla aikalailla samat kuin sulla:160 cm ja 77,1 kg. Aloitan viikon mehupaastolla, jonka jälkeen katson painon uudestaan ja jatkan tavallista laihduttamista.

      Olen laihduttanut nyt 2 viikossa jo 4,5 g.

      Alku vain, vielä on 15 kg tavoitepainoon.

      • Ppiipi

        Hei ihan mahtavaa! Tsemppiä sulle!


    • Ppiipi

      Noni alkupainon taisin muutamalla kilolla arvioida ylä kanttiin sillä tänään aamupaino tasan 74kg.

      Olen siis viimeisen parin vuoden aikana painanut kaikkea 62-80kg välillä. Suurimmillani huomasin olevani viime syksynä ja pari kiloa sainkin silloin jo kadotettua mutta nyt päätin ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni ja päästä kesäksi takaisin entisiin hoikempiin mittoihini.

      Aloitan kanssa mehupaastolla johon pikku hiljaa alan lisäilemään pieniä ruoka-annoksia ja liikuntasessioita.
      Mehupaaston aikana nautin myös detox-juomaa saavuttaakseni maksimaalisen nesteiden liikkeelle lähtemisen ja motivoivan startin laihdutukseen.

    • laihdutettuon

      Hei

      Annan teille neuvoja

      Olen 172cm 42 vuotias mies painoni oli 103kg tietämillä pahimmillaan.
      Nyt 72.4 jotkut vaat näyttää 71kg

      Eli kun aloittatte laihduttamaan niin älkää tehkö sitä liian nopeasti,siihen pitäisi käyttää mielummin aikaa,minulla siihen meni useampi vuosi.

      Viime kesänä painoin 85kg-88 ja nyt siis noin 72kg.

      Piippi kertoisin heti,älä aloita mitään paastoja koska silloin elimistö menee lepotilaan ja muutenkin saatat voida huonosti,älä siis aloita noin se on virhe.

      Jätä kaikki sokerimehut ja karkit ja pitsat pois kokonaan,hedelmiäkin hyvin vähän koska se nostaa jo sokeriarvoja usein liikaa,mutta kasviksia syö paljon tai tasaisesti,lihaa ehdottomasti ja kanamunia joka viikko,leivät jätä kokonaan siis ruisleipäkin ja kaikki viljatuotteet pois muuten menee tukkoon ja tunnet olosi turvonneeksi.

      Porkkanaa syö vähän siinäkin on hiilihydraatteja ei siis niitä kovinkaan paljoa banaani myös,peruna pois ehdottomasti alussa mutta toki voi syödä ajan kanssa kun pääsee kilojen karistuksessa alkuun.

      Voi ja oliiviöljy ja avokado öljy on ne mitä pitää käyttää,rypsi ja muut kasviöljyt pitää unohtaa. ei missään tapauksessa margariineja.

      Perunaa voi syödä kyllä jos ei oikein muuta satu olemaan esim:jossain ruokailussa töissä jne...

      Älkää pihistelkö syömisessä elimistö menee säästöliekille ja se ei polta rasvaa enään,se tekee hallaa vaan,vitamiinitasapaino säilyy kun syö hyvin ja paino putoaa itsekseen,kävelyä hieman ,useamman kerran päivässä jos mahdollista esim aamu ja illalla,sitä mukaan kun kunto kasvaa ei mitään 10km-20km lenkkejä jos ei edes tykkää,2-5km johtaa erinomaisiin tuloksiin per kävely kerta ja osan matkaa kun kunto kassvaa voi liittää juoksun,ja kotona jumppa liikkeitä ihan vaikka ilman mitään painoja niin että nivelet tottuu liikkeisiin.

      Kaikki mistä on luonnon rasvat poistettu on pahasta elismistölle.
      Lihaa ,kanaa ,jauhelihaa,pihvejä kaikenlaista ja salaatteja.

      Jos otatte liian suuren spurtin ja mehupaastoilla niin saatte kilot takaisin erittäin nopeasti ja ne tulevat yleensä suurimpana joten paino voi olla hetken päästä ihan muuta,eli missään nimessä ei pidä olla syömättä.

      Kerron esimerkin kun oikeasti aikoinaan kokeiltiin paastoja ja ne toimii mutta kilot singahtaa kahta kaheampana takaisin,vaimoni oli 40 vuorokautta syömättä mitään kun harrastimme väärän laista laihduttamista mehuja joi mutta se vetää hieman heikoksi jossain vaiheessa ja vitamiinien puutos tulee jne.. silti oli lenkillä kävellen jopa 10km per päivä.

      Älkää ruvetko viikon mittaisille paastoille se tekee hallaa mm :kilpirauhanen sekoilee jne ...syitä on paljon,kannattaa syödä hyvin ja muutta lopun iäksi elintapojaan ei niin että kerralla yrittää,kokeilkaapa nopeaa laihdutusta 35v-45v iässä niin järkytytte kun ihoa jää roikkumaan ja kasvot roikku jne...vain hidas laihdutus on tie pysyvään painoon.

    • eisyöppö

      Laita vaaka peilin eteen ja katso peiliin ja vaakaa..ota valokuva ja laita se jääkaapin oveen ja kysy kuka minä lähes 100 kilonen olen ja mitä olen syönyt ..tee tämä uudelleen niin monta kertaa että tajuat mikä on vikana!!!!!!

    • Ppiipi

      Kiitos asiallisista vinkeistä laihduttettuon-nimimerkille. Otin neuvosta vaarin ja luovuin mehupaastosta ja siirryin terveelliseen syömiseen sekä liikuntaan.

      Tänään aamu paino oli 73,6kg. Nesteet varmasti lähtee alussa liikeelle mutta eiköhän se tahti siitä tasane pikkuhiljaa.

    • kevätlintu1

      Lähden mukaan. Olen 176 pitkä ja paino on 83,5. Kymmenen viikon kuluttua 73,5... aion ainakin kokeilla. Nyt olen saanut kahdessa viikossa 2,5 kg pudotettua painoa.

      • kevätlintu1

        Viikko kulunut ja paino nyt 83 kg eli vain puoli kg lähtenyt. Olenkin herkutellut siihen malliin, että ihme kun ei ole paino noussut. Missä muut kymppikerholaiset?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe