Suomen ensimmäinen surf elokuva. Koskaan aikaisemmin ei ole kuvattu suomalaisen surffausta. Elokuvassa täydellinen toteutus ja maailmanluokan surffausta. Teatteri eilen täynnä.
Traileri http://vimeo.com/105863919
INDO DREAM
4
2441
Vastaukset
- Malibu
- Reenireenii
Oli "ensimmäinen suomalaisten surffausta kuvannut elokuva" tai ei, mutta olen täysin eri mieltä "täydellisestä toteutuksesta ja maailmanluokan surffauksesta". Vaikka pojat (ja tyttö) osaa tehdä youtube-videoita, ei se tarkoita, että pitkää leffaa kannattaa tehdä. Paikoin kuvat olivat nättejä, mutta kuvallinen ilmaisu jäi kaukaiseksi (esim. ei juurikaan lähiksiä surffipätkissä). Haastattelut olivat hyvin pintaraapaisua, leffalla ei ollut punaista lankaa, miksi elokuva on tehty? Vaikka leffa saattoi iskeä tekijöiden kaveriporukkaan, ulkopuolisen katsomana elokuva ei ollut juuri kehuttava. Pari hassua läppää siellä täällä ei riitä viihdyttämään koko leffan ajaksi. Hattua toki nostan siitä, että pätkä on tehty intohimolla ja on nähty vaivaa, sitä en väheksy. Ehken kuitenkaan vielä olisi ensimmäistä pitkää leffaa vienyt leffateatteriin asti...
- hattivattitatti666
Oli hieman lyhkäinen ja merkityksetön. Nättiä kuvaa kyllä, mutta juoni puuttui, ja tästä syystä näkemääni materiaalia on luontevampi kuvailla youtube-videoksi kuin elokuvaksi. Silti, rohkea veto!
- Aula
Amatööridokumentiksi oli ihan hyvä ja helvetin komiasti editoitu. Matkakohteena Indot ei ole eksoottinen surfaajille, tavalliselle matkailijalle on, tuttuja paikkoja oli. Surfaaminen oli samaa tasoa kuin omakin eli aloittelijat aallolla. Lajin ydin tuli selväksi, tärkeintä on pitää hauskaa ja olihan Turussa hyvä böögi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508