INDO DREAM

G-land

Suomen ensimmäinen surf elokuva. Koskaan aikaisemmin ei ole kuvattu suomalaisen surffausta. Elokuvassa täydellinen toteutus ja maailmanluokan surffausta. Teatteri eilen täynnä.

Traileri http://vimeo.com/105863919

4

2441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malibu
    • Reenireenii

      Oli "ensimmäinen suomalaisten surffausta kuvannut elokuva" tai ei, mutta olen täysin eri mieltä "täydellisestä toteutuksesta ja maailmanluokan surffauksesta". Vaikka pojat (ja tyttö) osaa tehdä youtube-videoita, ei se tarkoita, että pitkää leffaa kannattaa tehdä. Paikoin kuvat olivat nättejä, mutta kuvallinen ilmaisu jäi kaukaiseksi (esim. ei juurikaan lähiksiä surffipätkissä). Haastattelut olivat hyvin pintaraapaisua, leffalla ei ollut punaista lankaa, miksi elokuva on tehty? Vaikka leffa saattoi iskeä tekijöiden kaveriporukkaan, ulkopuolisen katsomana elokuva ei ollut juuri kehuttava. Pari hassua läppää siellä täällä ei riitä viihdyttämään koko leffan ajaksi. Hattua toki nostan siitä, että pätkä on tehty intohimolla ja on nähty vaivaa, sitä en väheksy. Ehken kuitenkaan vielä olisi ensimmäistä pitkää leffaa vienyt leffateatteriin asti...

    • hattivattitatti666

      Oli hieman lyhkäinen ja merkityksetön. Nättiä kuvaa kyllä, mutta juoni puuttui, ja tästä syystä näkemääni materiaalia on luontevampi kuvailla youtube-videoksi kuin elokuvaksi. Silti, rohkea veto!

    • Aula

      Amatööridokumentiksi oli ihan hyvä ja helvetin komiasti editoitu. Matkakohteena Indot ei ole eksoottinen surfaajille, tavalliselle matkailijalle on, tuttuja paikkoja oli. Surfaaminen oli samaa tasoa kuin omakin eli aloittelijat aallolla. Lajin ydin tuli selväksi, tärkeintä on pitää hauskaa ja olihan Turussa hyvä böögi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe