osaako joku sanoa mitä mun pitäis tehä? help!!!!!!

sarryl

siispä olen käynyt ottamassa tatuoinnin noin puolivuotta sitten ja kerronpa tässä miten koko homma meni elikkäs. Otin tatuoijaan yhteyttä jota kaverini suositteli ja siinä sovittiin että maksan tatuoinnin ennenkuin hän tekee mitään luonnoksia koska hän ei turhaan halunnut tehdä töitä kuulemma niin halusi maksun etukäteen no lähetin hänelle oman versioni sitten kuvana millaista tatuointia halusin no meni sitten pari viikkoa ja sain vastaukseksi jonkun netistä hankitun tribaali tatuoinnin kuvan ja vastaukseksi että tuollaiset ääriviivat tekisin johon vastasin että ei ole yhtään sellainen mitä tahdon ensinnäkin en pidä tribaali tatuoinneista ja toisekseen tämä kuva ei edes muistuttanut sitä mitä halusin joten pyysin että hän lähettäisi piirtämästään luonnoksesta minulle kuvan mutta sain vain vastaukseksi että se ei ole valmis vielä vaikka hänellä oli kaksi viikkoa aikaa sitä tehdä no pyysin siinä sitten rahojani takaisin jonka jälkeen tämä tatuoija hermostui ja sanoi että ei nämä asiat ihan näin kuules mene ja suorastaan käski minun tulla ottamaan ne mitä hän on suunnitellut että rahoja en ainakaan saisi takaisin tai muuten saisin puolet takaisin ja nekin jonain ihme tuotteina no sitten koitti tämä tatuoimis päivä ja matkustin sitten kalliit matkat bussilla jonkun 250km päähän hänen luokseen tatuointi studio oli hänen omassa kodissaan jossain kylmäsä kellarissa jossa sitten näin tämän tatuoinnin luonnoksen ensimmäistä kertaa tai ääriviivat siitä muistutti hieman sitä mitä halusin mutta oli edelleen tribaalin tapainen kauhea tuherrus mutta ajattelin että nämähän on ne ääriviivat no ruvettiin siinä sitten tekemään näitä siipiä mitkä otin selkään siinä oltiin muutama tunti niitä tehty ja ääriviivat oli valmiina no eikun kotiin ja muutaman viikon päästä takaisin matkustin tuon kauhean matkan ja ruvettiin täyttämään niitä no taas meni muutama tunti ja siipien piti olla valmiit mutta minun käskettiin tulla vielä kertaalleen käymään kun pääsin kotiin katsoin peilistä ja huomasin että siivet ovat ihan eri paikoissa keskenään ja täytetty ihan täyteen tummaa mitä minun mallikuvassa ei todellakaan ollut jonka jälkeen ajattelin että olen maksanut turhaan yhteensä tonnin tästä tatuoinnista köyhänä opiskelijana ja vielä se oli pilalla jo olisi pitänyt maksaa lisää matkakuluja että saisin ne valmiiksi mutta enään en halua sinne mennä ja maksaa sataa euroa taas matkasta jolla vain pilaisin selkääni lisää plus että väri tästä tatuoinnista alkoi lähteä jo pari kuukautta tatuoimisen jälkeen

9

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgbnjkl

      luinkohan juuri maailman pisimmän lauseen.

      • han-ne

        Samaa mietin :D
        Tän on pakko olla provo, ei kukaan ole noin tyhmä.


    • sarryl

      anteeksi että kysyin neuvoa enpähän kysy toista kertaa :)

      • Lävistäjäsetä

        Onko kyseessä virallinen tatuoija? Ainakaan hinta ja kuvan koko eivät täsmää ammattilaiseen. (siis oletuksella että arvioin selityksestäsi kuvan koon oikein)
        Kannattaa olla tekemisissä kuluttajasuojaan kuten sinulle on jo neuvottu :)

        Pyri siihen että tämä tuhertaja korvaa tatuoinnin korjauksen ammattilaisella.


    • tyhmäkö

      kirjoitustaidosta päätellen myös jäät köyhäksi opiskelijaksi.jos edes pari välimerkkiä olisit laittanut.ei se ole sen tatuoitsijan vika jos sinä olet antanut hakata sellaisen kuvan jota et ole alunperinkään halunnut.

      • ootkotäysuuno

        Sinäkin voisit käyttää isoja alkukirjaimia, jos aiot muita mollata kirjoitustaidosta..


      • trololololololo
        ootkotäysuuno kirjoitti:

        Sinäkin voisit käyttää isoja alkukirjaimia, jos aiot muita mollata kirjoitustaidosta..

        Ja pilkutus myös kuntoon!


    • noh

      Jos kirjoituksesi on totta, niin mikä hitossa maksat työstä etukäteen? Ethän maksa kampaajallekaan etukäteen työstä jonka lopputulosta et tiedä! Ota yhteys kuluttajasuoja-asiamieheen jos on oikeasti pilalla ja olet maksanut noin paljon. Tai tee tatuoijasta rikosilmoitus.

    • Autuaita

      Tosi vaikea uskoa avaajaa opiskelijaksi, kun hän ei osaa edes kirjoittaa. Mitäköhän alaa moinen opiskelee? Tuollaisilla kirjoitustaidolla ei luulisi pääsevän minnekään. Taitaa olla provo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe