Sinkkujen ajasta valtaosa on nolla-aikaa

asiaaonjokasana

”En käy missään”, totesi yksi sinkuista, ja moni vastaaja kertoi viettävänsä illat ja lomat yksin, ja jopa harrastavansa yksin. Joku oli hyvin vihainen kun kyselyssä kuviteltiin sinkkujen voivan vaikuttaa kumppanin löytymiseen ajankäytöllään!

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uutta_parisuhteista/?x217700=4032638
---
Hyvä kirjoitus ja täyttä asiaa.

46

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4949

      Nolla-aikaa? Mielenkiintoista. Ätmeillä saattaa ollakin, jutuista päätellen, normaalien ihmisten yksinolo ei ole nolla-aikaa.

      • Mikä on normaali ihminen? Eikö mies ole normaali jos ei löydä itselleen naista?


      • Normaali.M
        super-atm kirjoitti:

        Mikä on normaali ihminen? Eikö mies ole normaali jos ei löydä itselleen naista?

        Ei ole. Parisuhteessa eläminen ja seksi on normaalia.


      • Kiitos tiedosta, herra normaali. Tuo tieto helpottikin elämääni, naisettomuuttani ja yksinäisyyttäni.


      • sinkku_sirkka
        Normaali.M kirjoitti:

        Ei ole. Parisuhteessa eläminen ja seksi on normaalia.

        Normaali.M olet sitten kaiketi parisuhteessa koska nikkisi ja kommenttisi luulisi kuuluvan yhteen. Miksi silti olet sinkkupalstalla?


      • 211
        super-atm kirjoitti:

        Mikä on normaali ihminen? Eikö mies ole normaali jos ei löydä itselleen naista?

        En puhunut mitään miehistä, jotka eivät löydä itselleen naista. Puhuin ätmeistä. Ätmit erottaa miehistä hassusta vinkumisesta palstalla.

        Normaalit miehet ja naiset osaavat elää yksinkin. No naiset paremmin, se on totta. Monet elävät yksin aivan vapaaehtoisesti. Aika loukkaavaa kutsua toisen ehkä koko elämää nolla-ajaksi.


      • ExPUA
        211 kirjoitti:

        En puhunut mitään miehistä, jotka eivät löydä itselleen naista. Puhuin ätmeistä. Ätmit erottaa miehistä hassusta vinkumisesta palstalla.

        Normaalit miehet ja naiset osaavat elää yksinkin. No naiset paremmin, se on totta. Monet elävät yksin aivan vapaaehtoisesti. Aika loukkaavaa kutsua toisen ehkä koko elämää nolla-ajaksi.

        ATM on mies (alempitasoinen MIES), ja se on mies joka ei löydä itselleen naista. Se taas tapahtuu naisen vuoksi. Se taas jos et ämmänä taas laske niitä miehiksi jotka kostuttavat kiimavitun, kertoo että naisille ATM on haukkumasana, ja sellainen nainen on elukka joka ajattelee vain alapäällään.

        Syy, miksi naiset "osaavat elää paremmin" on siinä, että se on vapaaehtoinen tila. Mutta juuri viime viikolla paljastui, että niin hyvin nämäkjin kurpat osaavat elää yksin, että heillä täytyy olla fuckbuddyja, silti ne eivät soisi samaa miehille, vaan miesten pitää tyytyä osaansa. Se kaikki paljastaa, että naiset eivät kyken olemaan yksin, ja miesten kengissä ne tuskin kestäisivät edes viikkoa. ATM muistuttaa niitä kohtalosta, mikä odottaa heitä kun kurppautumine etenee, ja toisaalta huonosta omastatunnosta, jos naisella nyt sellaista on edes.


      • nainennnnnnnn
        ExPUA kirjoitti:

        ATM on mies (alempitasoinen MIES), ja se on mies joka ei löydä itselleen naista. Se taas tapahtuu naisen vuoksi. Se taas jos et ämmänä taas laske niitä miehiksi jotka kostuttavat kiimavitun, kertoo että naisille ATM on haukkumasana, ja sellainen nainen on elukka joka ajattelee vain alapäällään.

        Syy, miksi naiset "osaavat elää paremmin" on siinä, että se on vapaaehtoinen tila. Mutta juuri viime viikolla paljastui, että niin hyvin nämäkjin kurpat osaavat elää yksin, että heillä täytyy olla fuckbuddyja, silti ne eivät soisi samaa miehille, vaan miesten pitää tyytyä osaansa. Se kaikki paljastaa, että naiset eivät kyken olemaan yksin, ja miesten kengissä ne tuskin kestäisivät edes viikkoa. ATM muistuttaa niitä kohtalosta, mikä odottaa heitä kun kurppautumine etenee, ja toisaalta huonosta omastatunnosta, jos naisella nyt sellaista on edes.

        Häh...ei minua ainakaan haittaa jos miehellä on sutinaa. Kaikki seksi tekee miehestä paremman kumppanin tulevaisuutta ajatellen. Mitä enemmän mies tuntee naisia, sen paremmin hän osaa käsitellä minua!


      • 1620
        ExPUA kirjoitti:

        ATM on mies (alempitasoinen MIES), ja se on mies joka ei löydä itselleen naista. Se taas tapahtuu naisen vuoksi. Se taas jos et ämmänä taas laske niitä miehiksi jotka kostuttavat kiimavitun, kertoo että naisille ATM on haukkumasana, ja sellainen nainen on elukka joka ajattelee vain alapäällään.

        Syy, miksi naiset "osaavat elää paremmin" on siinä, että se on vapaaehtoinen tila. Mutta juuri viime viikolla paljastui, että niin hyvin nämäkjin kurpat osaavat elää yksin, että heillä täytyy olla fuckbuddyja, silti ne eivät soisi samaa miehille, vaan miesten pitää tyytyä osaansa. Se kaikki paljastaa, että naiset eivät kyken olemaan yksin, ja miesten kengissä ne tuskin kestäisivät edes viikkoa. ATM muistuttaa niitä kohtalosta, mikä odottaa heitä kun kurppautumine etenee, ja toisaalta huonosta omastatunnosta, jos naisella nyt sellaista on edes.

        En todellakaan pode huonoa omaatuntoa jostain vinkuvasta ätmistä. Ätmien vinkuminen ei kiinnosta pätkääkään. Enemmän kiinnostaa yhyden söpöliinin kuorsaus makuuhuoneessani - kiinnostaa siksi, etten henno heittää ulos, mutten saa nukuttua itse, siis provoilen palstalla. Ikää muuten on 53.


      • Goodtosay
        1620 kirjoitti:

        En todellakaan pode huonoa omaatuntoa jostain vinkuvasta ätmistä. Ätmien vinkuminen ei kiinnosta pätkääkään. Enemmän kiinnostaa yhyden söpöliinin kuorsaus makuuhuoneessani - kiinnostaa siksi, etten henno heittää ulos, mutten saa nukuttua itse, siis provoilen palstalla. Ikää muuten on 53.

        Hyvähän sinun on puhua kun olet nainen :D Jos olisit mies, "vinkuisit" ihan samalla tavalla. Rumat ja läskitkin naiset löytää helposti seuraa vaikka heillä olisi kamala ja vittumainen luonne. Naiset ovat pariutumisessa totaalisen etuoikeutettuja miehiin nähden.


      • ExPUA
        1620 kirjoitti:

        En todellakaan pode huonoa omaatuntoa jostain vinkuvasta ätmistä. Ätmien vinkuminen ei kiinnosta pätkääkään. Enemmän kiinnostaa yhyden söpöliinin kuorsaus makuuhuoneessani - kiinnostaa siksi, etten henno heittää ulos, mutten saa nukuttua itse, siis provoilen palstalla. Ikää muuten on 53.

        Joten myönnät olevasi juurikin sellainen katkera palstakurppa, josta tällä palstalla puhutaan?

        Näin, tässä taas opimme sen, että naiset eivät provosoidu, jos kritiikki ei koske juuri heitä, ja samoin että miten hyödyllistä miehen on olla valkoritari.

        Ihmettelen kyllä tosiaan tuota jälkimmäistä, nämä kurppamummelit näyttävät sen minkälaisia naiset oikeasti ovat, ja mitä ne ajattelevat miehistä kuten valkoritarit, mutta silti nämä jatkavat näiden puolustamista?!


      • 1519
        ExPUA kirjoitti:

        Joten myönnät olevasi juurikin sellainen katkera palstakurppa, josta tällä palstalla puhutaan?

        Näin, tässä taas opimme sen, että naiset eivät provosoidu, jos kritiikki ei koske juuri heitä, ja samoin että miten hyödyllistä miehen on olla valkoritari.

        Ihmettelen kyllä tosiaan tuota jälkimmäistä, nämä kurppamummelit näyttävät sen minkälaisia naiset oikeasti ovat, ja mitä ne ajattelevat miehistä kuten valkoritarit, mutta silti nämä jatkavat näiden puolustamista?!

        Kurppa olen, se on kivaa, katkera en. Miksi olisin?


    • IkisM

      Eiköhän ihan kaikkien ihmisten ajasta suurin osa ole nolla-aikaa, sitä käyttäen täällä eletään ja sitten kuollaan, kovinkaan moni ei jätä jälkeensä mitään millä olisi suurta merkitystä mihinkään. Mutta joo, pitänee alkaa käyttämään enemmän hymiöitä, harmi kun ei noita emoji merkkejä saa täällä lisättyä tekstiin:

      http://www.viikonloppu.com/?p=76302

    • Ädämätmi

      Mielenkiintoista. Missäköhän voisin viettää aikaa noin 20-vuotiaiden tyttöjen kanssa koska sen ikäisistä naisista olen pääasiassa kiinnostunut.

      • näköhavaintoja

        kapakissa ja viron/ruotsinlaivoilla noita näyttää pörräävän. Lähe sinne itseksesi ja koppaa joku sellainen kotiin/ hyttiin naiskenneltavaksi.


    • 0000_

      No missä käymällä sen kumppanin muka voisi löytää?

      Baarissako? Sehän onnistuu vain jos on korkeintaan parikymppinen ja omaa ennestään laajan kaveripiirin jonka kanssa on liikkeellä. Muuten miestä pidetään baarissa automaattisesti epätoivoisena pillun vonkaajana. Sitä paitsi baareissahan alkaa olla ihmisiä vasta kaksi-kolme tuntia sen jälkeen kun minä olen jo lähtenyt kotiin nukkumaan. Minun pitää sentään olla aamulla töissä.

      Harrastuksistako? Siellähän kaikki ovat vain harrastamassa, eivät etsimässä mitään kaveria tai kumppania.

      Kaveriporukastako? Jos on kerran päässyt naisen kanssa kaveriksi, niin se on sinällään ihan kiva, mutta ei se siitä enää yhtään syvene. Pikemminkin, mitä pidemmälle kaverisuhde naisen kanssa etenee, sitä vähemmän on mahdollista päästä seurustelu- tai seksisuhteeseen naisen kanssa.

      Julkisella paikallako? No siellä nyt kaikkein vähiten. Miestä, joka lähestyy naista julkisella paikalla, pidetään automaattisesti törkeänä seksuaalisena ahdistelijana.

      Yhteenveto: Ihan kiva että kerrotaan että kotona, työpaikalla tai vanhempien luona nyhjäämisellä ei saa mitään aikaan. Olisi vain ollut vielä kivempi, jos olisi edes vähän vihjattu, mitä muka pitäisi tehdä sen sijaan.

      • ExPUA

        Jep. Se on jatkuvaa riskinottoa miehelle. Naiselle se on sitä, että poimisi vaikkapa joltain oksalta hedelmän.


      • olihansiinämainittu

        Mihin porukka uskoo. Pitää mennä sinne tinderiin ja nettideiteille? Ja tietysti kapakkiin


    • ExPUA

      Tasa-arvon vuoksi tässä puhutaan, ainakin tuossa katkelmassa, "sinkuista", kun kyse on oikeasti käytännössä miehistä.

      Ei syrjäytyneistä, vaan syrjäytetyistä.

      Ihmisille pitäisi se takoa kalloon, että nainen on vapaaehtoisesti sinkkuna ja mies naisen valintojen vuoksi.

    • shinkk

      Miten sitten jotkut ihmiset löytävät työpaikoilta itselleen kumppaneita ja on pikkujouluissa pientä silmäpeliä? Miksi jotkut ihmiset osallistuvat pihatalkoisiin, ovat mukana politiikassa tai jossain yhdistystoiminnassa, jota kautta heillä on tuttuja vaikka kuinka paljon ja he löytävät sitä kautta itselleen ainakin kahvitteluseuraa? Eräs tuttu 4-lapsen nelikymppinen YH-nainen löysi itselleen avomiehen risteilyltä.

      Edelleen sieltä baarista löytää seuraa. Ei välttämättä joka kerta eikä edes joka toinen kerta, mutta ei kukaan ole sanonut, että se helppoa olisikaan. Myönnän, etten itsekään jaksa käydä baareissa juuri tuon valvomisasian takia. Jossain Briteissä on helppoa, kun kaikki pubit menevät puolilta öin kiinni, joten jokainen tietää, että seuraavana päivänä on työpäivä, mutta juuri sen takia pubeihin tullaan usein vain yhdelle.

      Tiedän myös, että jotkut käyvät lavatansseissa. Eivät tanssin tai musiikin takia, vaan siksi, että siellä on yleisesti ottaen hoikkia ja liikunnallisia ihmisiä, joilla ei ole pahaa alkoholiongelmaa, koska ovat autolla liikkeellä (tuo siis yleistäen. Poikkeuksiakin on).

      Netistä löytää moni itselleen kumppanin. Edelleenkin. Tiedän myös pullukampia, jotka ovat löytäneet netistä seuraa.

      On myös Eurosinkut ym. tahoja, joiden kautta pääsee mukaan sinkkutoimintaan. Katsoin eilen, että jopa Jutta Gustafsberg aikoo järjestää ohjelman, jossa 10 sinkkumiestä ja -naista otetaan mukaan kunnonkohotukseen ja parinetsintään. TV:ssäkin on Maajussille Morsianta ym.

      Sinkkuudesta eroon pääseminen voi vaatia työtä ja hyppäämistä pois omalta epämukavuusalueelta. Yleisesti ottaen sosiaalisemmat ihmiset uskaltavat avata suunsa ja tehdä itsekin aloitteita. Sellainen kaverisuhdekin voi johtaa parisuhteeseen.

    • siksiksiksisiksiksik

      Ajattelisin, että nolla-aikaa on se kun katselee vastakkaista sukupuolta ja ajattelee, tuokin antaisi varmaan pakit ja tuo ja tuo on varmaan joku karmee tyyppi, sen sijaan, että menisi juttelemaan.

    • Ikisinkkumies

      Käsin vuosia baareissa ja harrastuksissa ja tapahtumissa ja tein paljon alotteita mutta en saanut vastakaikua. Olen kyllä tehnyt paljon sen eteen että olisin löytänyt tyttöystävän ja useimmat aloitteet olen tehnyt selvinpäin-
      Nykyään en juuri baareissa käy kun kesäisin, salilla käyn aika usein mutta siellä ei ketään voi iskeä. Kahvilassakin pyysin yhtä naista treffeille mutta pakit tuli. En usko että löydän kumppania koskaan.

    • ätmi-sinkku

      Suomalaiseen naiseen ei voi tutustua jos on normaali ihminen. Ei jännämiehetkään ole normaaleja mutta niillä kaikilla on tyttöystävä tai joku pano. Vai onko normaalia juopotella joka viikonloppu ja tapella naisten kanssa ja pahoinpidellä naisia henkisesti ja fyysisesti.

      • piikkikaktus

        Suurin osa parisuhteessa olevia on ihan normaaleja ihmisiä. Vähemmistönä onneksi nuo jännämiehet on.


    • Hämärän_rajoilta

      Nolla-aika kuulostaa kadehdittavalta. Suurin osa ajastani on "miinusaikaa", kun teen itseäni hyödyttämättömiä töitä tai päivystän niiden varalta. Hyvä jos kerran kuukaudessa saan joitakin tunteja sellaista nolla-aikaa, jolloin voin kaikessa rauhassa harrastaa yksin ja keskittyä niihin asioihin, joita itse tahdon tehdä omalla tavallani. (Muuna aikana minkäänlaista motivaatiota itsensä kehittämiseen ei ole, koska niskaan hengitetään koko ajan ja on liian nöyryyttävää anella lupaa jokaiselle asialle erikseen.)

    • Luuseri

      Kyllä elämä on aika nolla jos ei ole kavereita, läheisiä tai töitä. Ei ne työtkään maistu jos vaan aamulla lähtee töihin aina ja kun tulee töistä kotiin niin alkaa odottamaan seuraavaa työpäivää jossain paskaduunissa jota ei kukaan arvosta. Kyllä läheiset ja kaverit on niitä tärkeimpiä juttuja elämässä ja jos niitä ei ole niin elämä on aika turhaa.

      • 0000_

        Muuten olisin täysin samaa mieltä mutta olen säännöllisissä töissä ihan arvostetussa ammatissa.

        Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että nykyisessä ihmissuhdetilanteessani jos olisin vielä työtön voisin olla melkein valmis tekemään itsemurhan. No en nyt sentään, mutta jotain melkein vastaavaa.

        Työ sentään takaa minulle säännöllisen toimeentulon ja edes jotain ihmiskontaktia.

        Työelämän ulkopuolella pyrin lääkitsemään naiskontaktien täydellistä puuttumista elämästäni käymällä tapahtumissa jossa edes on naisia. Edelleenkään ei rohkeuteni ole koskaan elämässäni riittänyt tekemään minkäänlaista aloitetta kenellekään niistä naisista.


    • nollaaikailija

      Tuo on vähän alentava nimitys tuo "nolla-aika" sellaisesta ajankäytöstä josta henkilö itse nauttii. :D Sinällään ihan oikeassahan tuossa ollaan. Omaa aktiivisuutta ja avoimuutta parisuhteen löytämiseen tarvitaan. Tai no sievät mimmit voivat yleensä istua sievällä takamuksellaan, ja sitten asioita vaan tapahtuu ympärillä, mutta onko tuokaan nyt oikeasti hyvä vaihtoehto? Olen monesti ihmetellyt kun tuttavani (ihan nätti nainen, mutta vähän pyöreä) valittaa kun ei löydä ketään. No sitten kun kuuntelee, niin kapakissa ollaan oltu torjuvia ja lähdetty kotiin kymmenen jälkee ja nettideiteille ei edes vaivauduta, vaan haihatellaan joidenkin varattujen, mutta menestyneiden komistusten perään. Ei se nyt ainakaan auta asiaa...

    • Ätmi-

      Mitä työtön yksinäinen kaveriton sinkkumies muka voi elämässä tehdä. Olla vaan kotona eikä käy koskaan missään. Ei sitä nyt baariinkaan voi yksin mennä kun selasta katsotaan oudosti heti ovella.

    • sevihainenvastaaja

      Huono kirjoitus ja täyttä huuhaata. Minä taisin olla se "vihainen vastaaja", ja tuon jutun luettuani olen vielä vihaisempi.

      "muttei antanut kumppaniehdokkaalle mitään tilaisuuksia löytää itseään"

      Miten niin? Arvon täti voisi kertoa, miten niitä tilaisuuksia annetaan, eikä vain haukkua.

      "Jos etsii kumppania, mutta on saatavilla uusiin kohtaamisiin viidestä kymmeneen prosenttia kokonaisajastaan, se on vähän!"

      Matematiikka hoi. Jos nukku 8h, työssä käyntiin menee 9h ja pakollisiin kotiaskareisiin (syöminen, siivous, hygienia ym.) vaikka 2h niin jäljelle jää 5h eli n. 20%, joka siis on suurin mahdollinen arvo (ellei kohtaa uusia sinkkuja työkseen). 10% on siis puolet maksimista eli paljon. Viikonloppuisin on toki enemmän aikaa, mutta toisaalta ihmisillä on myös menoja kavereiden ja sukulaisten luo, omia harrastuksia ym., joten suuruusluokka on tuo. Ei voida sanoa, että 5-10% olisi vähän.

      "Joku oli hyvin vihainen kun kyselyssä kuviteltiin sinkkujen voivan vaikuttaa kumppanin löytymiseen ajankäytöllään!"

      Oi että oikein huutomerkin täti laittoi! Eipä sitten kuitenkaan kertonut, miten sillä ajankäytöllä voisi vaikuttaa kumppanin löytämiseen, vaikka ilmeisesti sitä mieltä on. Muistaakseni kritisoin kyselyvastauksessani sitä, ettei kyselyssä käsitelty lainkaan sitä, minkä asioiden pitäisi olla toisin, jotta olisi edes mahdollisuuksia käyttää aikaa kumppanin hakuun enemmän.

      Jutun lopussa todetaan, että ehkä voi löytää kumppanin tai yhtä todennäköisesti sydän särkyä tms. Just joo. Yhtä todennäköisesti. Ja sillä ei ole tietenkään mitään väliä, mikä vaikutus sillä epäonnistumisella on. Että saa kokea epäonnistuvansa, tulevansa torjutuksi, joutuvansa naurunalaiseksi, oppivansa että yrittäminen ei tuota tulosta. Entä millaisen psykopaatin mielenterveys kestää kerätä pelkkiä negatiivisia kokemuksia sen sijaan, että tekisi yksin (kotona) jotain kivaa eli viettäisi sitä pahamaineista nolla-aikaa?

      "Oletetaan, että hän asuu naapurustossasi ja ulkoiluttaa koiraa sinun kävelyreiteilläsi."

      Ihan vapaasti. Mihin tuo muka liittyy? Vihjaako täti, että minun pitäisi sännätä pyytämään jokaista vastaantulijaa treffeille? Jos ei, niin voin yhtä hyvin olla kotona. En ainakaan saa koiraa kimppuuni eikä naapurustoneuvosto ala juoruta naisia ahdistelevasta häiriköstä. Vai pitäisikö käydä tädin telepatiakurssi, jotta tietäisin ennakkoon, kuka kaikista maailman vastaantulijoista on juuri minun ihannekumppanini (ja minä hänen), jotta tekisin sen aloitteen vain sille oikealle?

      Ja vielä yhteenvetona: mikä on jutun asiasisältö? Öööö, ei mikään. Paitsi että tädin mielestä ätmiys on ätmin oma vika ja ratkaisu on, että ätmi yhtäkkiä vain saa jostain itselleen naisen siten, että nainen löytää hänet. Haiskahtaa vahvasti kapeakatseinen naisnäkökulma; nainenhan yleensä saa aloitteita jo sillä, että on nainen. Valitettavasti miehen sinkkuus ei poistu sillä, että on olemassa.

      • 0000_

        Koko tämä viesti on kuin olisin sen itse kirjoittanut. Täyttä asiaa alusta loppuun.


      • 0000_

        Erityisesti nämä kohdat allekirjoitan täysin:

        >""muttei antanut kumppaniehdokkaalle mitään tilaisuuksia löytää itseään"

        >Miten niin? Arvon täti voisi kertoa, miten niitä tilaisuuksia annetaan, eikä vain haukkua."

        >""Joku oli hyvin vihainen kun kyselyssä kuviteltiin sinkkujen voivan vaikuttaa kumppanin löytymiseen ajankäytöllään!"

        >Oi että oikein huutomerkin täti laittoi! Eipä sitten kuitenkaan kertonut, miten sillä ajankäytöllä voisi vaikuttaa kumppanin löytämiseen, vaikka ilmeisesti sitä mieltä on. Muistaakseni kritisoin kyselyvastauksessani sitä, ettei kyselyssä käsitelty lainkaan sitä, minkä asioiden pitäisi olla toisin, jotta olisi edes mahdollisuuksia käyttää aikaa kumppanin hakuun enemmän."

        >""Oletetaan, että hän asuu naapurustossasi ja ulkoiluttaa koiraa sinun kävelyreiteilläsi."

        >Ihan vapaasti. Mihin tuo muka liittyy? Vihjaako täti, että minun pitäisi sännätä pyytämään jokaista vastaantulijaa treffeille? Jos ei, niin voin yhtä hyvin olla kotona. En ainakaan saa koiraa kimppuuni eikä naapurustoneuvosto ala juoruta naisia ahdistelevasta häiriköstä. Vai pitäisikö käydä tädin telepatiakurssi, jotta tietäisin ennakkoon, kuka kaikista maailman vastaantulijoista on juuri minun ihannekumppanini (ja minä hänen), jotta tekisin sen aloitteen vain sille oikealle?"


    • Mä voin ainakin rehellisesti tunnustaa, että en oikeesti käy missään missä voisin sopivan sinkkumiehen kohdata. Ja kaupassa tai kauppakeskuksessa olen ihan liian keskittynyt ostoksiini että tajuaisin jonkun katselevan mua sillä silmällä. Olen naisvaltaisella työpaikalla ja ne harvat miehet joita siellä on ei ole mun ikäisiä. Juu, haaveilen parisuhteesta. Välillä sitä sopivaa etsin nettideitistä, mutta live elämässä mahkut on nollissa.

      Baarissa olen joskus käynyt, mutta olen liian selvinpäin että kukaan uskaltais lähestyä. Viimeks sain just joltain hyvin humalaiselta nuoremmalta mieheltä neuvoksi juoda enemmän. Jep jep, mut kun en tykkää juoda.

      • kjkjkjjkjkj

        jätkät vinkki: tansseista luonteva pokata nainen.. ei tarvi ku osata perustanssit..


      • jsdhgfdmjs

        Kerro glittergirl jotain itsestäsi ja siitä millaisista miehistä pidät?


      • Nääh, en taida julkisesti kertoa itsestäni.


      • läölölööölö
        kjkjkjjkjkj kirjoitti:

        jätkät vinkki: tansseista luonteva pokata nainen.. ei tarvi ku osata perustanssit..

        Olen käynyt tansseissa kymmeniä kertoja, ja siinä ajassa kursseilla ehtinyt oppia enemmänkin kuin perustanssit. Ei mitään mahdollisuuksia pokailuun. Aika paha kun samalla kun keskittyy tanssiin pitäisi puhua jotain ja tehdä vaikutus ennen kuin daami palautetaan seuraavaa tanssia varten. Ja valtaosa tanssinaisista on varattuja tai muuten vain ei etsi sieltä seuraa; moni on sanonut, että sen perusteella mitä ovat muiden naisten kanssa jutelleet niin tanssit ovat harvinaisen huono paikka yrittää.


      • 0000__
        läölölööölö kirjoitti:

        Olen käynyt tansseissa kymmeniä kertoja, ja siinä ajassa kursseilla ehtinyt oppia enemmänkin kuin perustanssit. Ei mitään mahdollisuuksia pokailuun. Aika paha kun samalla kun keskittyy tanssiin pitäisi puhua jotain ja tehdä vaikutus ennen kuin daami palautetaan seuraavaa tanssia varten. Ja valtaosa tanssinaisista on varattuja tai muuten vain ei etsi sieltä seuraa; moni on sanonut, että sen perusteella mitä ovat muiden naisten kanssa jutelleet niin tanssit ovat harvinaisen huono paikka yrittää.

        Täysin samaa mieltä. Tansseissa naiset keskittyvät tanssimiseen, eivät he itse tanssimisen ulkopuolella edes huomioi miehiä. Täysin mahdotonta päästä puhumaan naiselle tanssin ulkopuolella, ja senkin aikana hänen kanssan voi keskustella vain tanssimisesta.

        Ja kuten sanottu, ylivoimaisesti suurin osa tansseissa käyvistä naisista on varattuja, ja nekin harvat sinkut eivät ole missään nimessä etsimässä mitään seuraa.

        Tämä pätee luonnollisesti kaikkiin muihinkin harrastuksiin ja yleisiin tapahtumiin. Naiset käyvät niissä vain harrastuksen tai tapahtuman itsensä vuoksi, eivät etsimässä seuraa. Muutenkin ylivoimaisesti suurin osa naisista joita mies koskaan tapaa missään on varattuja.

        Jos mies on jo ehtinyt ohittaa teini-iän löytämättä kumppania, ei ole enää mitään toivoa. Käytännössä joka ikinen nainen on siinä vaiheessa jo ehtinyt olla jonkinlaisessa suhteessa, ja ylivoimaisesti suurin osa on edelleen. Eikä kukaan nainen voi haluta miestä jolla ei ole aikaisempaa kokemusta naisista.

        On tietysti itsestään selvää, että sama pätee myös baareihin.

        Sitä paitsi, on jo lähtökohtaisesti hyödytöntä sanoa ikisinkkumiehelle "Käy joskus jossain missä on naisia". Ne naisethan saman tien vaistoavat että mies on tullut tänne etsimään naisia, ja nimen omaan siksi pitävät miestä automaattisesti epätoivoisena pillun vonkaajana, ja suuttuvat jos mies mitenkään reagoi heidän olemassaoloonsa.


    • Tehtävä_mahdoton

      Tuo "nolla-aika" kertoo kyllä tasan tarkkaan tuon naisen asenteesta ja suhtautumisesa sinkkuuteen.
      Hänelle nähtävästi tärkeintä elämässä on parisuhteet ja miehet.

      Sori nyt vain naiset, mutta ette te nyt ole elämässä niin tärkeintä että kaikki muu aika on "nolla-aikaa".

      Minusta tuo kertoo jonkin sortin läheisriippuvuuden vastaavasta jota voisi nimittää "parisuhde- ja seksiriippuvuudeksi".

      Eri asia jos hän nimittäisin kumppanin etsimisessä nimenomaan osaa aikaa "nolla-ajaksi" tuolloin olisin heittämällä samaa mieltä ja tiedän että koska noin 100% ajastani on tuota johon lasketaan työt sun muut niin kumppania en tule löytämään.

      • 118

        Tätä juuri minäkin yritin sanoa, tosin toistepäin, olen nainen. Elämäni ei ole nolla-aikaa, vaikkei minulla ole parisuhdetta. Tai se voi olla nolla-aikaa, mutta aivan muista syistä. Tavallinen parisuhteeton arkeni ei ole nolla-aikaa.


    • Nyt oliskin tiedossa vapaa lapsi vapaa perjantai ilta. No yhtään kiinnostavaa keikkaa ei kaupungissa näytä olevan. Pitäiskö mennä museoon haahuilemaan? Vai miten pitäis aktivoitua että olis mahdollisuus ihmisiin tutustua?

      • fasdsafds

        Kuten vastasin siinä kyselyssä, ensin pitäisi jonkun järjestää sinkkutapahtumia, ja vasta sitten voisi ajankäytöllä valita, haluaako niihin osallistua. Ajankäyttö on mahdotonta, kun ei ole mihin käyttää.


    • leenul1

      Minä harrastan asioita niiden itsensä takia, enkä vain löytääkseni miehen. Kuitenkin tajuan ihan täysin sen, että minut on helpompi löytää, kun olen itse esillä enkä vain ole kotona kaikkea vapaa-aikaani.

      Käyn kuntosalilla ja olen nähnyt siellä ainakin yhden parisuhteen saaneen alkunsa ihan normaalin jutustelun lomassa.

      Sanoisin, että yksi erinomainen keino on opetella puhumaan ja olemaan sosiaalinen ihan kaikille. Kun kohtelee muita hyvin, niin kynnys lähestyä sinua madaltuu. Jos joku on vihaisen ja ärtyneen näköinen, häntä ei tee mieli lähestyä. Jos taas joku toinen katsoo silmiin, ehkä jopa hymyilee ja näyttää helposti lähestyttävältä, niin sellaiselle on helppo huikkasta "MOI", jonka jälkeen voikin sanoa jotain esim. säästä tms. Rohkea voisi sanoa vaikka, että kiva saada hymy, kun on ollut töissä niin ikävä päivä! Kun opettelee juttelemaan erilaisten ihmisten kanssa niin huomaa sen, että yllättävän moni ei kaipaa erityistä pokaamista, vaan kohtelua hyvin, jonka jälkeen juttu voi edetä.

      • läöläöläööölöäll

        "Moi" on iskurepliikki, ihan sama kuin kysyis suoraan että lähdetkö treffeille/panemaan, koska ei kukaan luonnollisesti ja ilman taka-ajatuksia sano moi tuntemattomalle. Kyllä jokainen nainen ymmärtää, miksi mies puhuu hänelle. Eli ei ole mitään helppoja ja luontevia avauksia. Ja koska fiksu kohtelias mies ei käy tuntemattoman kimppuun, ainoa ratkaisu on ettei tee mitään. Vika on kulttuurissamme. Asiat olisi paljon helpommin, jos moi olisi aidosti luontevaa sanoa kenelle tahansa.


      • 0000__

        "Minä harrastan asioita niiden itsensä takia, enkä vain löytääkseni miehen."

        Mitä minä ajattelen naisista, niin tuo on muuten täysin oikein, mutta poistaisin siitä sen sanan "vain".

        Monesti on täällä kerrottu miehille vinkkejä että naisen voi tavata jossain harrastuksessa. En ole koskaan ymmärtänyt miten se muka voisi olla mahdollista. Naisethan käyvät niissä harrastuksissa niiden harrastusten itsensä takia, eivät miesten.

        Ja sitä paitsi, jos minä aloittaisin jonkun uuden harrastuksen jotta pääsisin tapaamaan naisia, niin eivätkös ne naiset silloin huomaisi että ainoa syy miksi minä aloitin koko harrastuksen on päästä tapaamaan naisia, ja juuri siksi torjuisi minut heti saman tien?


    • m.m

      vai nolla-aikaa,

      Mitähän aikaa tämä parisuhteellisten aika sitten on? Miinusaikaa? Tai jotain muuta paskaa.

      Mieluummin kivasti kotona yksin, kuin ei niin kivasti kotona kaksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe