Au Pairiksi Espanjaan kesällä 2015?

JuliaEspanja

Olen 24-vuotias nuori nainen Helsingistä ja ammatiltani olen sairaanhoitaja. Olen jo usean vuoden ajan haaveillut muutosta ulkomaille sekä Au pair työstä. Etsin perhettä Espanjasta (kaipaan aurinkoa ja olen opiskellut espanjaa :). Nyt vihdoin kesällä 2015 ajattelin toteuttaa haaveeni. Lastenhoito kokemusta löytyy: olen mm. työskennellyt syynnyttäneiden vuodeosastolla, ohjannut ala-asteikäisille lapsille yleisurheilua urheiluseurassa, työskennellyt mll:ssa sekä olen hoitanut paljon kummipoikaani ja muita tuttavieni lapsia.

Olen iloinen, luotettava ja tulen helposti toimeen kaikkien kanssa. Olen erittäin kiinnostunut espanjalaisesta elämästä sekä kulttuurista ja olenkin opiskellut espanjaan jonkin verran. Perhe voisi olla kokonaan tai puoliksi suomalainen tai kokonaa espanjalainen. Jos perheesi tarvitsee Au pairia kesästä 2015 eteenpäin, laita minulle viestiä niin voin kertoa itsestäni enemmän :)

Julia

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Estepona

      Hei! Laittaisitko meiliä jos asia kiinnostaa vielä. Meillä olisi paikka vapaana. [email protected]

    • SiniAupair2015

      Hei! Olen Sini ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Olen menossa kesäksi 2015 Toledoon Madridin läheisyyteen au pairiksi. Olen myös hyvin kiinnostunut espanjan kielestä ja oikeastaan kaikesta, joka liittyy Espanjaan :D Toivotan Sinulle onnea matkaan!:)

    • JuliaEspanja

      Moikka!

      Kiva kun pistit viestiä mulle! Haluisitko laittaa mulle sun s-postin ni voitais kirjotella enemmän? Mäkin oon nimittäin löytäny Madridista perheen ja meen au pairiksi sinne kesäkuussa :)

      T. Julia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe