Au Pairiksi Espanjaan kesällä 2015?

JuliaEspanja

Olen 24-vuotias nuori nainen Helsingistä ja ammatiltani olen sairaanhoitaja. Olen jo usean vuoden ajan haaveillut muutosta ulkomaille sekä Au pair työstä. Etsin perhettä Espanjasta (kaipaan aurinkoa ja olen opiskellut espanjaa :). Nyt vihdoin kesällä 2015 ajattelin toteuttaa haaveeni. Lastenhoito kokemusta löytyy: olen mm. työskennellyt syynnyttäneiden vuodeosastolla, ohjannut ala-asteikäisille lapsille yleisurheilua urheiluseurassa, työskennellyt mll:ssa sekä olen hoitanut paljon kummipoikaani ja muita tuttavieni lapsia.

Olen iloinen, luotettava ja tulen helposti toimeen kaikkien kanssa. Olen erittäin kiinnostunut espanjalaisesta elämästä sekä kulttuurista ja olenkin opiskellut espanjaan jonkin verran. Perhe voisi olla kokonaan tai puoliksi suomalainen tai kokonaa espanjalainen. Jos perheesi tarvitsee Au pairia kesästä 2015 eteenpäin, laita minulle viestiä niin voin kertoa itsestäni enemmän :)

Julia

3

182

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Estepona

Hei! Laittaisitko meiliä jos asia kiinnostaa vielä. Meillä olisi paikka vapaana. [email protected]

• SiniAupair2015

Hei! Olen Sini ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Olen menossa kesäksi 2015 Toledoon Madridin läheisyyteen au pairiksi. Olen myös hyvin kiinnostunut espanjan kielestä ja oikeastaan kaikesta, joka liittyy Espanjaan :D Toivotan Sinulle onnea matkaan!:)

• JuliaEspanja

Moikka!

Kiva kun pistit viestiä mulle! Haluisitko laittaa mulle sun s-postin ni voitais kirjotella enemmän? Mäkin oon nimittäin löytäny Madridista perheen ja meen au pairiksi sinne kesäkuussa :)

T. Julia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1887
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1021
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      898
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      731
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe