Miten saan lihasmassan takaisi?
Olen käynyt kuntosalilla.
lihasten kiinteytys ja rasvanpoltto
7
85
Vastaukset
- dddddd3
Jos olet nopeasti laihduttanut, niin töitä se teettää. Paljon proteiinia, vähän plussakaloreita ja tiukkaa treeniä. Mielellään oma PT.
- selaihtunutveku111
rasvanpolttaja kirjoitti:
Hyvää juttua rasvanpoltosta! http://www.rasvanpoltto.net/
rasvanpolttaja
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää mikä on mainos ja valehtelua ja mikä on totta???
- slslslls
Treeniä, mutta myös lepoa, jolloin lihakset kasvavat. Jatkuva treeni vain syö lihasta. Monipuolinen ruokavalio, proteineja. Kysy asiantuntijoilta siellä salilla.
- kyllanepalautuu
Jos lihasmassa lähtee dieetin myötä, lihakset tulevat nopeasti myös takaisin ja yleensä sitä saa vähän enemmänkin kuin oli jo. Proteiini 2 g / painokilo, kokonaiskalorimäärä hieman plussalla, treeniä ja lepoa.
- hiljaa_hiipuneet
Sekin vaikuttaa, onko harjoitellut ennen. Jos on, niin liikkeet ovat "lihasmuistissa". Älä revi vanhasta muistista liian suurilla painoilla, vaan aloita maltillisesti.
Itse olen aina ollut normaalipainoinen, joten lihasten väheneminen iän myötä tuli yllätyksenä. Eli voima puolittui käsistä, entisten lihasten tilalla rasvaa, mutta paino entinen. Harjoittelumotivaatio alkoi kovana, mutta tyssäsi sitten. Lyhyehkössä ajassa sai jo voimaa ja vähän näkyvääkin muutosta, mutta se motivaatio on nyt hukassa... Lihasten mukana lähtee myös hermoituksia, eli heikkenee tasapainokin.
Siinä syy kaikille harrastaa ainakin jotain liikuntaa, oli ylipainoa tai ei, oli halua laihtua tai ei. Jollei liiku, niin on ehkä vanhana sekä pyöreä, voimaton että tasapainoton. Pieni pyöreys on pienempi haitta kuin olematon lihasvoima ja koordinaatio.
Itse harjoittelen kotona. Ainakin jotain kehonpainoharjoittelua tai vastaavaa kannattaa tehdä jo tasapainon vuoksi (moni lienee tekee salillakin askelkyykkyjä). Kuntosalilaitteet ovat jossain mielessä yksipuolisia. Niissä ei huomaa kaikkia kehon puutteita.- vm43
Ällistyttävä lihasmuisti! 38:n rappiovuoden jälkeen oli aloitus hankalaa mutta alkoi palkita itseään jo ensimmäisten 6kk:n aikana.
Perusliikkeet, Rinnalleveto, maastaveto, pystypunnerrus, raaka työntö, etukyykky pohjaan yms. alkoivat sujumaan nopeasti.
3:n vuoden jälkeen, 63v, vedin maasta 180kg, raakana rinnalle 100kg, etukyykky pohjaan 110kg, pystypunnerrus 80kg jne.
Voimataso ei palautunut likimainkaan ennalleen mutta nelko paljon kuitenkin.
Rasva% laski >16% ja vatsaontelon epäterveellinen viskaalirasva tuli lähelle optimia, 106 / 100.
Ainoa, ja paha riesa on ollut se, etteivät nivelsiteet ja lihaskalvot enää kestä kasvanutta kuormitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256