kuinka saada läheisyyttä ja rakkautta tarpeeksi

nainen__844444

kaukosuhteessa ???? Kun näemme kerran viikossa? Miten kaukosuhteissa se kokonainen läheisyyden ja rakkauden kaipuun tunne voi tyydyttyä kunnolla?? Kun tavataan se 1 kerta viikkoon.
Itse olen todella läheisyyttä kaipaava ihminen (siis todella sitä kaipaava), joten läheisyys ja rakkaus ovat minulle todella tärkeitä minun parisuhteessa.
Kuitenkin pelkään, että aivan kaikki läheisyyden tarpeet eivät tyydyttyisi jos emme aika pian kumppanini kanssa muuta yhteen.. eli ottaako tämä läheisyyden suuri suuri kaipuu ja yhteen muutto puheeksi oman rakkaan kanssa vaiko ei? Mielipiteitä kaivataan?? Ja koska kannattaa avata suunsa ja ottaa tuo yhteenmuutto puheeksi oman rakkaansa kanssa?

12

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeez_

      no kaikista asioista pitäisi parisuhteessa pystyä puhumaan joten puhupa asiasta ensi kerralla kun näät kumppanis. Tuo yhteenmuutto on HYVÄ idea..Kannattaa tosin puhua tuommoisista asioista ihan näköyhteyden kanssa oman kumppanin kanssa.

    • Hiljaahyvätulee

      Yli kolme vuotta tällaisessa suhteessa olleena läheisyyden ja kaipuun tunteeni täyttyivät, kun nähtiin edes parin viikon välein ja tietenkin soiteltiin ja viestiteltiin. Nyt on tilanne toisenlainen ja yhä vähemmän nähdään ja ollaan yhteydessä, kun miehellä ei vaan tunnu aikaa löytyvän enää minua varten.Yhteydenpidon parantamisesta ollaan puhuttu, mutta sekin on riippuvaista miehen mielialasta ja hänen menoistaan. Tuntuu, että kaikki tapahtuu vain hänen ehdoillaan ja minä vain roikun ja anelen, että milloin nähtäis.
      Sullahan asiat ovat hyvin, jos kerran viikkoon näette, mutta miten kauan olet ollut suhteessa? Jos vasta opettelet tuntemaan sitä toista ihmistä, niin ei kannata alkaa vielä yhteenmuutosta puhumaan, sillä hän voi ahdistua tuollaisesta ja ottaa etäisyyttä. Ei siis kannata hätäillä ja kannattaa rauhoitella sitä omaa mieltään, ja kun olet oppinut ihmisen tuntemaan paremmin, niin vasta sitten näet, että meneekö teillä yksiin vai haluatteko pitää sen oman kodin itsellä myös. Etäsuhteessa voi elää erillään asuenkin ihan täysipainoista suhdetta, kun luottamus ja yhteydenpito on kunnossa niin kuin hyvässä parisuhteessa.

      • Itsellä suhde, jossa ollaan erillään usein monta kuukautta, jopa puoli vuottakin. Onhan se minulle välillä turhauttavaa, kun minäkin haluan paljon läheisyyttä. Mutta vuosien mittaan tähän on tottunut ja tähän on tyytyminen.


    • AinaVääräNainen

      Itselläni on tuore suhde, vasta kolmisen kuukautta. Välimatkaa on alle 100 km, ja nähdään satunnaisesti, mutta pääsääntö on että yli kolmea viikkoa ei voi olla erossa elllei ole pakkotilanne (esim. minulla satunnaisia töitä tai joku äkillinen juttu). Kumpikaan ei jaksa olla kiinni tai lähellä 24/7, joten hyvin rullaa. Aina kun nähdään, se pari-kolme päivää on ihan hyvä aika ja silloin ollaan läheisissä tunnelmissa. Asia olisi erikseen, jos nähtäis esim. viikon verran että miten sitten. Se on sitten ajan kysymys.

    • ihastunutnainen

      mulla kaukosuhde vasta alussa, läheisyyden kaipuu joka päivä. tätä on kestänyt reilu kuukauden nähdään pari kertaa kuukaudessa, ja ollaan lähekkäin koko viikonloppu, tämä on kuitenkin ihanaa , joka hetkestä nautin rakkaani kanssa. enkä omasta tahdostani koskaan luovu hänestä.

      • Surullistamuttatotta

        Näin oli mullakin silloin alussa ja olin tyytyväinen, mutta jos kumppanillasi on esimerkiksi lapsi ja liuta harrastuksia, joista ei halua luopua, niin kyllä ne näköjään menee kaiken muun edelle, Itsestä tuleekin se viimeinen, jonka kanssa nähdään sitten, kun on sattuu sitä aikaa olemaan. Toivottavasti suhteesi onnistuu, etkä jää lopulta viettämään yksin juhlapyhiä. Ei vain jaksa tämänkaltaista suhdetta enää, jossa olet pääsääntöisesti yksin.


      • jumissa

        Olen kanssasi samaa mieltä - välillä tuntuu, että kaikki muu on tärkempää, vaikka hän sanoo, ettei pysty minusta luopumaan. Lapsen toki ymmärrän - että hän menee edelle, mutta kavereiden kanssa en jaksa kilpailla... itselläkin on tunne, että josko olisi parempi olla kokonaan yksin kuin parisuhteessa yksin. Vielä vaan ei sitä lopullista "heräämistä" ole tullut... kaukosuhteet ei ole mun juttu.


    • työnnäpullopilluun

      Pyydä isältäs, isä auttaa

    • Nimimo

      Kaukosuhteessa olevana kerran viikossa näkeminen ei ole mitenkään erityisen vähän, päinvastoin jopa. Monilla läheisyydenkipeillä on kaukosuhteessa pahempi tilanne, joten ole tyytyväinen!

    • rakkauttaOn

      Onnea matkaan vain=)Hyvän parisuhteen perusta on puhuminen.Hitaasti hyvää tulee,ei kannata hosua.Vain kokeilemalla sen huomaa onko se kaukosuhde sinun juttusi.Onko halua ja rakkautta siihen riittävästi.

    • ulapalla86tt

      Itse olen ollut kolme vuotta kaukosuhteessa, nähdään hyvin epäsäännöllisesti, mutta pisin aika näkemättä on ollut 2 kuukautta. Itse koen, että kun puhutaan asiat selviksi ja ollaan molemmat varmoja yhteisestä tulevaisuudesta, siten jaksaa eteenpäin. Tietenkin tulevaisuuden suunnitelmiakin pitäisi olla. Olen lukemattomia kertoja meinannut luovuttaa, itkenyt, on tämä vaikeampaa mitä olisin koskaan kuvitellut. Rakkaus voittaa, jos niin on tarkoitettu. Liian vaativa ei minusta sen rakkauden suhteen kannata olla, mies usein väsyy jatkuvaan jankkaamiseen.

      • ulapalla86tt

        Korjaan liian vaativa ei minusta sen rakkauden osoitusten suhteen kannata olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe