Ihanaa! Me 10 000 perussuomalaista saimme eilen kauniin, elävän lahjan: suomenhevonen Hongon Vihuri on nyt kaikkien meidän perussuomalaisten yhteinen, rakas heppa,
"Tästä koetetaan tehdä ravuri. Jos rahaa tulee, ne menevät hyväntekeväisyyteen satakuntalaisten lasten ja nuorten hyväksi. Ja jos ei tule ravitykkiä, sitten tulee ratsu tai terapiahevonen."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423549175170.html?pos=ksk-trm-uutk-ostu
"Eläkkeellä oleva everstiluutnantti Seppo Alahonko lahjoitti mieluisan lahjan perussuomalaisille.
– Tässä meitä on kaksi luupäätä vierekkäin, tokaisi perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini tehdessään tuttavuutta nuoren suomenhevosorin Hongon Vihurin kanssa Honkajoella.
Hevonen vaihtoi omistajaa eilen, kun eläkkeellä oleva everstiluutnantti Seppo Alahonko lahjoitti 1 vuoden ja 8 kuukauden ikäisen orinsa perussuomalaisille.
– Kaikista, jotka maksavat puolueen jäsenmaksun, tulee tämän suomenhevosen omistajia, eli meitä on kymmenentuhatta omistajaa, julisti innostunut puheenjohtaja ja sai otteen vähintään yhtä innostuneesti hirnahdelleen orin suitsista."
Kiitos, Seppo! Ja tervetuloa puolueeseen, sinä heppa Hongon Vihuri!
Suomenheppa Hongon Vihuri
23
229
Vastaukset
- jjiuyyt
Hevosen omistajaksi ,sepäs sattui viimemeinkin pikkurahalla hevosen omistajaksi ihan oikea hevonen toivottavasti muutkin lähtee mukaan ja tervotuloa Vasemmistolaiset vaihtakaa keinuhevonen oikeaan hevoseen ,heh hheh
- Halla-ahon-äänestäjä
tämä on vanha uutinen käsitelty jo viikonloppuna ja maanantaina
vain häirikkö lukee iltalehdistä hesarista ja katsoo YLESTÄ VANHOJA UUTISIA
TOSIHÖMPPÄ VIELÄ MAKSAA NIISTÄ
RAVIHEVONEN HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini vastaanotti tänään perussuomalaisille lahjoitetun hevosen Honkajoella. Hevosen mahdolliset ravivoitot ohjataan hyväntekeväisyyteen; lasten ja nuorten hyvinvointiin sekä maaseudun elinvoimaisuuden hyväksi Satakunnan alueella. - Ilikiäkö
Oli muuten hieno kuva ja letkautusten mestari sanoi, että " kaksi luupäätä".
Vaimoni kysyi, että mitä se tarkoittaa kun luin sen, näytin kuvan ja sanoin
" katso nyt hevonen ja aasi".
Anteeksi aasi, että käytin sinua vertauksesa. - hevosmiäs
"Ja tervetuloa puolueeseen, sinä heppa Hongon Vihuri!", lainasin ketjun aloittajaa. Tätä lausetta kaverini naureskeli. Sanoi kyseisen orin kuuluvan ehdottomasti puolueen älykköihin. Suomen hevonen on kyllä hevosroduista paras.
- miehuiset
Ai se oli ori.
No se on hyvä, että puolueessa on yksi kaveri jolla vehkeet pelaa.
Hyvä ori. - soinisutkimuksia
Hevonperseitä tuijottamalla lähtee köyhäin nälkä ja leipäjonoista kuuluu tyytyväistä hirnuntaa.
isä timo - Satasen_akka
miehuiset kirjoitti:
Ai se oli ori.
No se on hyvä, että puolueessa on yksi kaveri jolla vehkeet pelaa.
Hyvä ori.Voi hyvä tavaton!
ihhahhaa ihhahhaa heepoo hirnahtaa-aa.
- makkaratehtaalle
Ja jos huonosti käy, persujäsenille jaetaan metwurstipötköt kautta maan?
- jorkt
Vasemmistollekkin on tulossa eläinlahjoitus on kuulemma aasi .puolueen vaalimaskotti joka on nähtävillä Vasemmiston vaalitapahtumissa ympäri Suomen. Nimeksi on päätetty antaa Paavo ,
- Makkaraakoneeseen
makkaratehtaalle kirjoitti:
Ja jos huonosti käy, persujäsenille jaetaan metwurstipötköt kautta maan?
Metukkaahan ne tarvitseekin kun se kestää ja kestää, ja lisäksi tietysti jotain syötävää.
- padri
Missä lehdessä tästä PaavoAasista oli juttu lukisin sen mielelläni .
- jhfgj
Lienee hevosmisten tietotoimiston juttuja jostain maankuntalehdestä ,palstapölhö antaa siitä varmasti tiedotteen kun näitä lehtiä tonkii aamusta iltaan .
- ertyuuo
Niin taitaa olla mutta toi PaavoAasi oli hyvä juttu
- hhyytt
Juu Paavo aasi hirnahtaa . .
- yyuuuu
Niitähän vasemmistossa riiittää hhehh Ja puolue johtaja on aasi hheh
yyuuuu kirjoitti:
Niitähän vasemmistossa riiittää hhehh Ja puolue johtaja on aasi hheh
Pyllistätkö mulle?
- hevos-persu
kuka saa ensimmäisenä nylkyttää hummaa timon jälkeen tietenkin
- humma-persu
kuka saa ensimmäisenä nylkyttää hummaa timon jälkeen tietenkin.
- PervotVassarit
Vasemmiston hengentuotteita. Te ette kykene kuin rumiin puheisiin ja rumiin tekoihin. Olette ali-ihmisiä.
Taidat olla kotoisin jostain Vaasan pikatien varresta, siltä suunnalta tunnutaan eniten suoltavan muka-huvittavaa tuubaa nettiin. Vai vankilasta? Pidätkö välituntia patalappujen virkkauksesta? Montako rottinkikoria teit viimeviikolla? Istutko raiskauksesta, kun ajatuksesi harhailevat pervoissa mietteissä? Minkä ikäinen oli uhrisi?
Jo pelkästään viestisi vaikuttavat sen, etten kuvittelisikaan enää tuntevani mitään yhteyttä vassareihin, vaikka itse talousopin puolesta voisin tunteakin
- hhyyrrt
Nyt kun palstapölhö on pilkannut Suomenhevosia aivan tarpeeksi ,täytyy muistaa se mitä nämä hevoset tekivät maamme hyväksi viime sodissa . Käytettiin ratsuina ,vetivät muonaa rintamille yms tämä kestävä rotu joka oli tottunut koviin olosuhteisiin oli korvaamaton apu taistelussa ylivoimaista vihollista vastaa. Että suuri kunnioitus tälle rodulle ,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502