Hola!
Etsimme perheeseemme uutta auparia kesäkuun 2015 puolivälistä alkaen, mahdollisimman pitkäksi aikaa (mielellään vähintään jouluun 2015 asti). Perheessä on suomalainen äiti ja espanjalainen isä, poikamme on 4 vuotias energinen ilopilleri. Asumme mukavalla asuinalueella helpon metroyhteyden päässä Madridin keskustasta. Meillä on ollut jo monta suomalaista aupairia ja kokemukset ovat olleet todella positiivisia molemmin puolin.
Aupairimme työnä on poikamme hoitaminen kun olemme töissä. Koulun kesäloman ainaka työpäivät ovat pitempiä, mutta pidämme myös lomaviikkoja kesän aikana. Syyskuusta alkaen työhön kuuluu pojan haku koulusta ja hoitaminen kunnes tulemme töistä.
Etsimme pojallemme positiivista, vastuuntuntoista, reipasta ja lapsirakasta ”iso-siskoa”, joka jaksaa innostua, puuhata ja riehata niin ulko- kuin sisäleikessä. Toivomme sinun olevan myös kiinnostunut espanjan kielestä.. Tarjoamme reilun perheen ja työehdot sekä hienon kokemuksen yhdessä Euroopan elävimmistä kaupungeista.
Jos olet kiinnostunut, laita sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Terveisin,
Ira Lemmetyinen
Etsimme aupairia Madridiin kesäkuusta 2015 alkaen
4
349
Vastaukset
- Jeremiazhannes
Hei, minä olisin kiinnostunut olemaan 12kk Au Pairina ulkomailla, olen katsonut todella paljon jo näitä, mutta kuulin vast ikään koko Au pair mahdolisuudesta ja innostuin samantien, ja iso-siskona en voisi olla mutta iso-veljenä voisin toimia. Lapsista kokemusta minulla on paljon, siskollani 5V poika ja 1V tyttö, heidän kanssaan olen ollut todella paljon. :) Mistä Mailia jos haluat kuulla enemmän, en tiedä mitä tässä enää sanoisin, kun ensimmäistä kertaa tälläiseen ilmoitukseen vastaan. :D Minun mailini: [email protected]
- aupairi
hola, pistin sulle sähköpostia:) jännityksellä odotan vastausta
- Elmaa
Onko au pair löytynyt?
- joulustamahdollista
Hei! Kiinnostaisi tietää että haetteko jouluna sitten uutta aupairia?:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086