Jos edes muutaman kilon saisi pois=)

136_kiloa_elämän_iloa

Nyt kun olen lomautettuna, niin on aikaa ja muutenkin "helpompaa" aloittaa laihdutus.
Pari viikkoa tässä nyt käynyt n.3 krt viikossa tekemässä yli 2 tuntia kestävän lenkin kävellen. Syömiset on vaan ollut niin hukassa, että nyt ajattelin ainakin muutaman viikon yrittää starttailla nutriletin voimin. Samalla kehittelen tässä itselle tarkat 1-2 viikon ruokalistat päiväkohtaisesti ja kellon tarkasti valmiiksi jatkoa ajatellen. Ruoka-ajat nyt ajatellut pistää tasan 3 tunnin välein ( /-30min) eli aamulla klo 6.00 aamupala ja illalla kello 18.00 iltapala /-30min. Ensin koitan starttailla tosiaan tällä nutriletillä ja mukautua tuohon tarkkaan ateriarytmiin jo pussitellessä vlcd-tuotteilla.

Viimeksi kun kävin vaalla jouluna oli paino 136kg ja ikää lasissa päälle 30

42

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iteyli200kg

      Älä huoli .. kevyt vielä olet ..

    • Kylläsesiitä

      Laihdutin myös töiden loputtua. Tarkat ateria-ajat toi päiviin rytmiä ja oli aikaa nauttia liikunnasta, eikä suorittaa väkisin vain laihtuminen mielessä väsyttävän työvuoron jälkeen. Nutriletteja en ole kokeillut, mutta niistä saa varmasti hyvän alun. Tsemppiä!

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Kolmas päivä ohi pelkällä nutrilla ja vedellä. Aamulla taas lenkille. Pitää yrittää ostaa uudet patterit vaakaan tässä kuussa.

    • VeijoKPuustinen
    • 96kg

      Itselleni tuntuu toimivan 12 tunnin "paasto". Klo 18 kohtuu illallinen ilman hiilareita. Sitten vain vettä janoon tai pieni hedelmä nälän tunteeseen. Aamulla klo 6 voi taas syödä normaalisti. Vinkki, janon tunnetta voi erehtyä pitämään nälkänä.

      • Kirsile

        Minulla on tapana taas nukkua myöhempään, koska teen yötöitä. Vuoro leipomolla loppuu yleensä n. 3-4 aikaan, joskus venyy viiteen. Rytmini on siis hyvin erilainen, koska saatan herätä vasta illallla ja syödä "aampupalaa" silloin.


      • Kirsile
        Kirsile kirjoitti:

        Minulla on tapana taas nukkua myöhempään, koska teen yötöitä. Vuoro leipomolla loppuu yleensä n. 3-4 aikaan, joskus venyy viiteen. Rytmini on siis hyvin erilainen, koska saatan herätä vasta illallla ja syödä "aampupalaa" silloin.

        Päivällisen syön n. klo 18 ja iltapalan paljon myöhemmin, joskus jopa yöllä.


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Aamulla ennen kello kahdeksaa kotona ja reilu 12km aamulenkki takana. Nyt lepoa ja sitten asioille.

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      5 päivää nutrauksella ja tänään lisäksi perjantain kunniaks pari palasta pizzaa iltapalaks telkkaria katsellessa=)

      • M49_

        Palkitsit pizzalla? Minä jätin napostelun pois ja syön ainoastaan ruoka-aikana pöydän ääressä. Lautasella reilusti "rehuja". Ei syömistä telkkarin tai tietokoneen ääressä tai lueskellessa. Eikä ruoka ole palkinto tai lohdutus... Tuolla konstilla tippuu tasaisesti n. 1 kg viikossa ilman sen kummempia ravintovalmisteita. Lähtötilanne oli kyllä aika lailla turvoksissa joulun jälkeen ;)


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Tänään ystävänpäivä pöperöt ravintolassa ja huomenna kaksin käsin laskiaispullia om nom nom nom.

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Aamu paino 133.1kg. Selkä vihoitellut, niin ei ole tullut tehtyä mitään viikkoon.

    • sampukka
    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Tiukka 135kg ja kohta uimaan=)

    • tällämennään-12

      Eli eipä se nutraus ollut hyvä ajatus ei
      Kunnon ruokaa vaan mutta vähemmän. Kaikki herkut pois

    • asenne_kohdalleen

      Lenkille joka päivä 1.5-2h kävelyä kevyttä hölkkää. Normiruokaa pieniä annoksia. Pahan nälän tunteen yllättäessä vettä pari lasillista vatsan täytteeksi. Karkit, kalja ja pullat täysin pannassa.

      --> paino putoaa kilon viikossa. Vyötäröstä sen huomaa 1cm pois = 1 kg. Vaatii itsekuria. 2kk/8.2kg lähtenyt ja 10kg jäljellä eli huhtikuun lopussa rantakunnossa.

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Oho 132.4kg ja sitten ei kun ruokakauppaan hakemaat apetta lisää.

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      131.1 kiloa elämän iloa

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      130.9 kiloa iloa

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      128,5 kilonen sonni

    • laihis

      Hienoa että olet aloittanut uuden elämän! Minulla vaaka näytti just 81,8 :) ! En ole ollut näin kevyt yli 8 vuoteen. Ihanaa kun vaatteet kasvaa päällä. Harmittaa kun en voi jalan vamman talkia juosta. Tapaturma vajaa vuosi sitten. Elän toivossa että vuoden päästä juoksen. Lähtöpaino oli 103. Pituutta 171. Se on paljon naiselle.

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Pitkästä aikaa kunnollinen aamulenkki 19km 3 tuntia 10 minuuttia.

      • laihis

        Minä tein ennätyksen: 2km rintauintia 53min! Käsiräpylät ovat hyvät, pääsee lujaa! Harmi kun tenniskyynärpää on alkanut taas vaivata :( .


      • 136_kiloa_elämän_iloa

        Pitäisi mun kans koittaa raahautua uimahallille. Tuommonen 2 km on jo ihan hyvä matka uiden =)


      • laihis

        Niiin paljon mielummin juoksisin, mutten kykene. Nuorena juoksin kilpaa, siksi se into on edelleen tuolla takaraivossa. Nyt kun paino on laskenut odotan innolla sitä päivää kun pääsen juoksemaan. On vaan ollut pakko sopeutua tekemään sitä mitä kykenee.


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      127.9 kilosena tähän päivään

      • laihis

        Vau! Onnittelut! Minulla tänään samat lukemat kuin toissapäivänä. Pitää vaan hyväksyä että tippuminen hidastuu kun on jo paljon lähtenyt. Lääkärikin sanoi että on normaalia että jopa jämähtää joksikin aikaa, kun lihakakset kasvaa treenatessa.


    • tsemitys

      Hyvä alku sulla. Itsellä lähtöpaino 132kg. Nyt -20kg. Syön kaksi kertaa päivässä ja paljon kasviksia. Vettä menee lähes 3 litraa päivässä. Herkkupäivä on kerran kuussa. Vaan ei silloinkaan överiksi mene. Tähän tarkaan syömiseen oppii kyllä nopeasti. Se on sitten sitä syömisen tarkkailua koko loppuelämä. Takaisin en läskejäni todellakaan halua. Niin että näillä mennään. Tsemppiä !!!!

      • laihis

        Olen huomannut, että kun elimistö saa tarvittavat ravinteet terveellisestä ruuasta ja vitamiineista, ei edes tee mieli herkkuja! Itse syön 3 kertaa päivässä. Se sopii minulle.


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Olin useamman päivän reissussa ja viini virtasi, mutta ei onneksi mennyt ihan överiksi=) 129.2kg

      • laihis

        Alkoholissa on todella paljon kaloreita! Itsekkin otin yhden illan helmikuun lopussa. Paino nousi yli kilon. Nyt keikkuu 81,5 kieppeillä. Tänään 81,7. Eilen tein ennätyksen 52min 2km. Liekö lihakset kasvanu , kun ei meinaa paino tippua!


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      128.5kg. Meinaa paino junnata paikallaan ,mut ei se mitään. Tänään tehny 2x4km lenkkiä ja molemmissa juossu alusta noin 2.5km ja loppu kävellen.

      • laihis

        Sinullakin voi lihakset kasvaa, kun liikut paljon. Mitä syöt? Itse kokeilen kasvisruokaa nyt. Hummusta, tofua, kasvimehuja, manteleita, hedelmiä ym.


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      129kilossa meinaa junnata. No eipä ole taas reilu viikkoon jaksanut paljoa reippailla. Tänään pieni lenkki ja viikonloppuna uudestaan.

      • laihis

        Ota vitamiineja:D3 200µg magneesiumsitraatti, C ja B vitamiinia, niin piristyt! Mitä suurempi ihminen, sitä enemmän Deetä tarvitsee. Minullakin junnaa, kyynärpää kettuilee,uinti siis minimissä. En voi enää 2km uida, suuttui ihan tosissaan keskiviikkona ja oli pakko ottaa särkylääke. Eilen kävin Kalevalaisella hoidossaja helpotti.


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      La 9km
      Su 10km
      Ma 12km
      Ti Löhöilypäivä
      Ke 11km
      Tänään 12km

      Paino edelleen 129.7kg
      Homma jatkuu...

      • laihis

        Noilla kilometreillä se on lihas joka on kasvanut ja se painaa!


    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Pe 12km
      La 9km
      Su 12km

    • inspiroitunut

      136_kiloa_elämän_iloa, sä oot niin motivoiva! Sulla on lähtenyt tosi hyvin tuo vauhtiin, joten nyt vaan samaan malliin!

      Mä oon itse päättänyt parhaaksi tavaksi ostaa jääkaappi täyteen salaattia. Ei mitään sellaista, mitä ei saisi syödä. Joten saan vaikka istua päivän sohvalla ja syödä salaatteja. Aloitin tämän tosin vasta, mutta pian pitää keksiä muunteluja salaatteihin. Erilaisia poro-, kana- ja naudanliha, kananmuna, feta ja pähkinä salaatteja. Tietty noita kalorisia aineita vain hieman joukkoon :)

    • 136_kiloa_elämän_iloa

      Pikku paussin jälkeen taas 12km lenkki. Aamulla uusiksi!

    • Ex-Barbi

      Hei,
      Mä painoin lähes asman kuin sinä tammikuussa.
      Mutta nyt enään 118kg ja vyötäröstä on lähtenyt n.30cm pois.
      Aloin syödä joka päivä 1.Chilikromin.
      Se on mulla auttanut.
      Kokeile sinäkin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe