Haen Au Pairiksi!

Jeremiazhannes

Hei, sain vastaikään kuulla koko mahdollisuudesta en ollut siis koskaan ennen kuullut!
Eli, kiinnostuin heti asiasta, ja nyt olisikin hakusessa Au pair paikka 6-12kk ajaksi.
Olen Imatralainen 18v poika, lapsista kokemusta, Iso-siskolla 5V poika ja 1V tyttö, heidän kanssaan touhunnut todella paljon, ja 1V tytölle olen jopa kummi. :) Tulen toimeen lasten kanssa iästä riippumatta. En todellakaan tiedä mitä tähän rustaisin kun aikasempaa kokemusta ei siis ole...
Suomessa olen työskennellyt Neste Huoltoasemalla reilut kaksi vuotta, ja työt olen lopettamassa touko-kesäkuun paikkeilla joten sen jälkeen olisin heti valmis lähtemään!
Ainiin, paikalla ei sinällään väliä, olen katsonut Saksasta, Espanjasta ja Amerikasta mutta Amerikka taitaa olla hiukan liian kaukana.. :D Miulle voi pitää mailia osotteeseen: [email protected] ja

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annaolivia

      Hei, laita ihmeessä aupairworld.comiin ilmoitusta, itellä ainakin sateli sieltä vastauksia niin paljon että sain itse päättää miellyttävimmän. Oon nyt ollu neljä kuukautta Saksassa.
      Muita pointteja:
      Amerikkaan on vaikea päästä ilman agenttia, poislukien suomalaiset perheet.
      Saksassa ihmiset on hirmu kohteliaita ja elämä on muutenkin helppoa, mutta saksalaisista ei helposti kavereita saa! Vähän varautunutta porukkaa. Mutta ihan huikeeta täällä on myös muiden aupairien ja vaihtareiden kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe