Hei, sain vastaikään kuulla koko mahdollisuudesta en ollut siis koskaan ennen kuullut!
Eli, kiinnostuin heti asiasta, ja nyt olisikin hakusessa Au pair paikka 6-12kk ajaksi.
Olen Imatralainen 18v poika, lapsista kokemusta, Iso-siskolla 5V poika ja 1V tyttö, heidän kanssaan touhunnut todella paljon, ja 1V tytölle olen jopa kummi. :) Tulen toimeen lasten kanssa iästä riippumatta. En todellakaan tiedä mitä tähän rustaisin kun aikasempaa kokemusta ei siis ole...
Suomessa olen työskennellyt Neste Huoltoasemalla reilut kaksi vuotta, ja työt olen lopettamassa touko-kesäkuun paikkeilla joten sen jälkeen olisin heti valmis lähtemään!
Ainiin, paikalla ei sinällään väliä, olen katsonut Saksasta, Espanjasta ja Amerikasta mutta Amerikka taitaa olla hiukan liian kaukana.. :D Miulle voi pitää mailia osotteeseen: [email protected] ja
Haen Au Pairiksi!
Jeremiazhannes
1
114
Vastaukset
- annaolivia
Hei, laita ihmeessä aupairworld.comiin ilmoitusta, itellä ainakin sateli sieltä vastauksia niin paljon että sain itse päättää miellyttävimmän. Oon nyt ollu neljä kuukautta Saksassa.
Muita pointteja:
Amerikkaan on vaikea päästä ilman agenttia, poislukien suomalaiset perheet.
Saksassa ihmiset on hirmu kohteliaita ja elämä on muutenkin helppoa, mutta saksalaisista ei helposti kavereita saa! Vähän varautunutta porukkaa. Mutta ihan huikeeta täällä on myös muiden aupairien ja vaihtareiden kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789