Laihdutus on helppoa

Laihtunutmies

8 kg lähtenyt tänä vuonna vaikka en ole edes laihiksella. Olen vain käynyt salilla ja syönyt paljon vihanneksia ja kalapuikkoja. Vettäkin oon juonut aika paljon. Salilla oon juossut joka päivä 20 minsaa juoksumatolla, kävelyä 10-20 minsaa ja sitten välillä pyöräillyt 20 minsaa ja sitten punttien nosteluu.

8

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutavaa

Minkä helvetin takia kukaan tekee salilla asioita, joita voi tehdä raikkaassa ulkoilmassa. Ja kalapuikot eivät kuulu terveelliseen ruokavalioon.

• ryhdisty_sinäkin

Ei ole joutavaa, jos joku on noin hyvin onnistunut. Kalapuikoissa ja saleissa ei ole mitään vikaa. Pois kateus ja katkeruus!

• Sivullinen___Uhri

Mitä väliä mihin kalapuikot kuuluu, kun painoa on kumminkin pudonnut? Miten ottaa noin koville jos joku tekee aerobista salilla samalla kun käy nostelee puntteja? Tällä palstalla on kyllä ihan sama mitä kukakin sanoo niin aina on joku tietäjä itkemässä millon mistäkin. Syöt väärin, hengität väärin, nukut väärin, puhut väärin, liikut väärin, väärin. Sit samalla postataan jotakin omaa paskaa. Muutenkin näillä keskustelupalstoilla tuntuu että älykkyysosamäärä on alhaisempi ,kun kanalla.

• kaikkeekanssa

Ennemmin mä katon mitä suuhuni pistän ja käyn lenkillä sillon kun huvittaa että lappaan panerpituja turskapötköjä naamariin ei tolla menolla kauaa jaksa kuulostaa muutenkin yksipuoliselta koko ruokavalio

• Vaa_an_kuluttaja

Laihdutusvauhtisi yli kilo viikossa on suositusten ylärajoilla. Tuleeko hetkellisiä huimausolotiloja?
      Itse olen tyytyväinen jos pysyisin 0.5kg viikkovauhdissa. Ongelma on ollut vain löytää sopiva tapa laihtua. Nälkäkuuria jaksaa jonkin aikaa, mutta se ei voi olla pysyvä ratkaisu. Laihduttaminen on parhaimmillaan silloin kuin sitä voi tehdä nälkää näkemättä. Käytännössä vähemmän hiilareita ja välillä ei ollenkaan, varsinkaan iltasin!

• fettis

Oon käyny salilla 11-vuotta. Alkuun 5krt/vko, sittemmin 6krt/vko.
      Paino ei ole muuttunut käytännössä yhtään. Sahaa välillä 89kg > 91kg.
      Treenitunteja viikossa noin 10kpl.
      Vapaan tangon perusharjoitteita ja salilaitteita. Lämmittelyn lisäksi aerobisia viikossa noin 3 x 45min.
      Rehkiminen ei pudota painoa!

Pituus 176cm. Ikä nyt 71v.
      Rasva% oli viime vuoden elokuussa 16%.

• salimies39

Minulla 7 kg on lähtenyt. Tammikuussa kävin salilla lähes joka päivä ja helmikuussakin oon ollut 5 päivänä poissa salilta vain. Painan 83 kg just tänään olin puntarilla. Työttömänä ei ole mutta tekemistä kuin käydä salilla. Vihanneksia olen syönyt ja pizzaa ja pepsiä olen juonut aika paljon mutta paino on siltin pudonnut 7 kg.

• saleileva

"8 kg lähtenyt tänä vuonna vaikka en ole edes laihiksella." Eikö tuo ole aika huono juttu? Jos ei ole tarkoitus laihduttaa vaan saada lihasmassaa ja paino vain koko ajan putoaa? Mielestäni kannattaisi lisätä proteiinia ruokavalioon siten, että saa tarpeeksi jakautuneena päivälle. Jos haluaa lihasten ja massan kasvavan, silloin pitäisi laskea kalorit siten, että on hieman plussakaloreilla.

Mulla putosi paino kuukaudessa melkein 6 kiloa, kun olin sen ajan käymättä salilla ja liikkumatta. Sitten kun liikuin muutamana päivänä, paino alkoi heti nousta. Liikunnan vaikutus on melko yksilöllistä. Joillakin liikunta saa syömään enemmän ja holtittomammin, ja joillakin se auttaa kasvattamaan kalorivajetta. Ja jotkut salitreenaajat "treenaavat" turhaan vuosia saamatta tuloksia, koska syövät liian vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9354
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2910
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      38
      2695
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2571
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1975
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1371
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1234
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1221
    Aihe