Olen parikymppinen, 165cm pitkä nainen. Haaveksin aloittavani jousiammunnan ja tarkemmin haaveissa ois vastakaarijousi. Millaista kannattais lähteä tarkemmin hakemaan? Paikkakunnalla ei toimi mitään jousiammuntaseuraa, enkä tunne/tiedä ketään joka jousella ampuisi, joten henkilökohtaisesti kysyminen joltain tjsp ei onnistu.
Vastakaarijousi aloittelevalle naiselle?
robinhoodjasitärataa
2
230
Vastaukset
- joskus_ampunut_itsekin
Hei,
Käy kokeilemassa jossakin jousiammuntaseurassa, sieltä saat välineet lainaan ja apua aloittamiseen. Yksikseen ei kannata aloittaa, tulee opittua väärin ja sitten on hankalampi oppia uudestaan paremmalla tekniikalla. - ammuskelen
Katso netistä lähin jousiammuntaseura osoitteesta sjal.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745