Moi!
Tässä olen jokin aika sitten muuttanut Raisioon ja mieli tekis pelaamaan lentopalloa, envain ole huomannut lehdissä mitään ilmoituksia lentopalloporukoista.
olen 22-v ja olis kiva löytää ikäistään seuraa tältä alueelta. Lentopalloa olen pelaillut jo yläasteelta ja yhden vuoden ajan kuljin ihan "kunnon" treeneissä, mutta en kuulunut mihinkään joukkueeseen..
just tavallinen puulaakisarjan joukkueen kanssa harjoittelu ja pelaaminen saattais kiinnostaa. Omaa tasoa en osaa luokitella ihmeemmin.
Ilmoitelkaa jotain yhteystietojajohon mun kannattais kokeilla..
harrastelijaporukkaa Turussa/Raisiossa
Tepu
1
345
Vastaukset
- Nimetön
Moi!
Raisiossahan noita porukoita on.
Harrastus-puulaaki-meiningillä pelaa 4 joukkuetta (3 naisia, 1 miehiä) Raision Pyry-Siskojen lentopallojaosto. Ikähaarukka on tosin noin 30-75v..
Perjantaina (pelailua) klo 20-22 ja sunnuntaina (valmennusta) 19-21 on treenit Raision ammattikoululla (sisäpihalla on ovi saliin), eli sinne voit vain ilmestyä tutustumaan touhuun. Keskiviikkoisin porukka käy klo 20.30-22.00 Friisilän koululla pelailemassa, mihin vain voit senkun ilmestyä.
Miehistä on ollut välillä pulaa, joten mukaan vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406