Jännä on poissa...

IkisM

...markkinoilta jonkin aikaa varmaan nyt :( ..onneksi kuitenkin ymmärtäväisen ja anteeksiantavaisen järjestelmämme ansiosta varmaan vapautuu parissa vuodessa ja ainahan kaipaamaan jääneet naiset voi kirjoittaa sille :)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423840296256.html

6

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttiatm

Täällä noita jännämiehiä riittää ja tuokin pääsee satavarmana naimaan jotain kaunista naista vielä. On varmaan pannut kaikkia naisia joita on puukottanut ja hakannut mutta sehän naisia ei haittaa kun antavat mielellään pillua jännämiehelle. Itse en ole rikoksia tehnyt ja tietenkään en ole siksi pillua saanut.

• IkisM

Harmi kun ei siihen jutussa mainittuun väkivaltaisille miehille tarkoitettuun jussi-ohjelmaan voi päästä väkivallaton mies, siellä varmaan pyörii paljon auttamishaluisia naisia pöksyt märkänä kyttäämässä että saavat antaa parantavaa pi..ua. Voisihan sitä kai yrittää keksityillä jutuilla mukaan mutta kaipa ne tarkistaa että on todellisia näyttöjä olemassa taustalla.

• ExPUA

Kohta saadaan varautua siihen kun naiset kitisevät että "missä kaikki kunnon miehet ovat".

• äädämi

no ne on linnassa

• mies30

Olin tuossa kaverin luona kaljalla ja kaverin tyttöystävän sinkku tyttöystävä valitteli että kunnollisia miehiä ei ole. Kysyin siltä että millaista miestä se haluaa niin vastasi että 180 cm työssä käyvä mies, sosiaalinen puhelias mies.
      Tää nainen itse 165 cm, 95kg , töissä kaupassa. Sanoin sitten että eikö sillä ole liian kovat kriteerit koska itse on aika lihava Ja miten luulee että joku urheilullinen mies kiinnostuu siitä. Muija suuttui täysin ja haukkui muut lyttyyn vaikka ihan asiallisen kysymyksen heitin. Lopulta sanoin suoraan että kannattaa sellaista omantasoista tavoitella ja jotain ne jutteli kaverin tyttöystävän kanssa toisessa huoneessa.

• IkisM

Aika huvittavaa toisaan että tässä yhteiskunnassa lylleröiselläkin naisella on vara esittää että hän on se joka valkkaa ja että on nimenomaan miesten kunoollisuudessa vika kun ei tärppää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18254
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5142
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4787
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4690
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4510
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      74
      4407
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3973
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3625
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2904
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2619
    Aihe