Lumene BB medium

cecepe

Ostin tänään elämäni ensimmäisen BB-voiteen, Lumenen medium-sävyisen, joka sinänsä on sävyltään oikea mutta mielestäni siinä on todella paljon pigmenttejä. Peittävyys on melkein sama kuin käyttämälläni Lumenen Double Stay-meikkivoiteella.
Haluaisin löytää voiteen, joka toimisi kevyesti kosteuttaen mutta sävyttäisi vain hiukan. Sillä tavoin, ettei olisi "meikatun näköinen". Osaako joku ehdottaa, mikä olisi tällainen?

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fygkilp

      L´oreal Skin Perfection anti-tiredness kaunistava päivävoide.
      Voide antaa hieman tasoitusta ihon sävyyn mutta ei ole meikkivoide. Väripigmentit ovat voiteessa kapseloituna ja hajoavat kun voidetta alkaa työstämään ihoa vasten. Todella kevyt sävy joten ei näytä meikatulta. Plussaa vielä että suojakerroin on 20.

    • Kiitos! Kokeilen tuota; siinä ei taida edes olla eri sävyvaihtoehtoja, joten ei liene kovin peittävää. Tämä voi olla juuri se mitä haen,

    • Hankin tuon L`Orealin voiteen ja vertailun vuoksi Lumenen sävyttävän päivävoiteen. Olen nyt kokeillut kumpaakin mutta Lumene sopii minulle paremmin. L`Orealilla iho jää hieman kiiltäväksi; toisaalta siihen tulee myös jollain tapaa kirkkautta. Lopputulos näyttää kuitenkin hieman siltä kuin olisi laittanut pelkkää puuteria rasvaiseen ihoon eli pinta ei ole ihan tasainen. Tuoksu on myös niin voimakas että silmät alkavat vuotaa.
      Lumenella pinta jää mataksi ja se sulautuu tosi hyvin ihon sävyyn niin ettei lopputulos näytä meikatulta. Sävy on tässä voiteessa 01 eli light. Kesällä on ehkä kokeiltava 02 mediumia.

    • Kosmetiikkariippuvainen

      Sävyttävä päivävoide?

    • Tarkoitin siis sävyttävää kosteusvoidetta (Arctic Aqua, sävyttävä kosteusemulsio) Se on Lumenen sivuilla päivävoiteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe