Mulla on tosi luonnonkiharat hiukset enkä tykkää niistä yhtääbn,koska ne on aina samalla tavalla eikä niitä saa muuten hyvin. En voi kammata hiuksia jo s ne on kuivat sillä sit ne menee pystyyn. Kertokaa miten voisin laittaa hiukseni.
kiharat hiukset
5
511
Vastaukset
- sussu
Suorista ne, jos ne häirii sua. Älä välitä, vaikka kainkenmaailman kampaajat yms. sanoo, miten kivat kiharasi ovat. Ne eivät tiedä, millaista niitten kanssa on.
- minä vaan
mutta äiti on niin vanhanaikainen eikä anna suoristaa....
- minni
Et maininnut kuinka pitkät hiuksesi on. Jos ne ovat tarpeeksi pitkät, kiharoissa hiuksissahan saa helposti tehtyä nättejä, yksinkertaisia nuttura tms "ylä" kampauksia. Niistä saa tyylikkään huolettomat kun jättää jotain "hurmauskiehkuroita" roikkumaan.
Miten siis normaalisti pidät hiuksiasi?
Jos ongelmasi on se, että kiharat hiukset on auki ollessa pörröiset tai huonon näköiset, löytyy kampaamoista paljon kiharaa "korostavia" aineita, joilla saat ryhtiä hiuksiin.
Kiharat on kivoja silloin kun ne onnistuu saamaan nätiksi, mutta ne ovat myös varsin tuskallisia!- minä vaan
no mun hiukset on vähän yli olkapäiden. Mut aion mennä parturiin leikkauttamaan ne jotain 10 senttiä lyhyemmiks. Mä pidän yleensä tavallisella ponnarilla. joskus pidän auki
- sow68
Paljon riippuu hiustesi pituudesta, miten voit päästä eroon kiharoista. Ensimmäiseksi tulee mieleen, että yritä käyttää mahdollisimman raskaista hoitavia tuotteita (syvähoito, hoitoaine, hoitava tuote kuiville hiuksille), nämä latistavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110