tämä isis mestaa uudella videolla kristittyjä egyptiläisiä Libyassa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1424026818008.html
Terroristijärjestö Isis julkisti sunnuntaina uuden kauhistuttavan videon vankien mestaamisesta.
Nettiin ladatulla videolla Isis väittää teloittavansa 21 sieppaamaansa egyptiläistä koptikristittyä miestä Libyassa.
Videon alussa mustiin pukeutuneet Isisin jäsenet taluttavat lähellä Tripolia Välimeren rantaa pitkin jonossa oransseihin haalareihin puettuja miehiä.
Maastokuvioiseen asuun pukeutunut Isis-taistelija pitää englanniksi uhkauspuheen.
– Teidän ristiretkeläisten on turha toivoa turvaa, uhoaa mies veitsi kädesssään.
Puheen jälkeen vangit pakotetaan hiekkaan makaamaan ja heiltä leikataan veitsillä päät irti.
Viisiminuuttinen video on osoitettu on ”Kristityille ihmisille, vihamielisen egyptiläisen kirkon seuraajille”.
Libyassa on tuhansia egyptiläisiä siirtotyöläisiä, jotka saapuivat maahan 2011 kansannousun jälkeen. Egyptin hallinto on kehoittanut kansalaisiaan välttämään Libyaan menoa sen vaarallisen tilanteen vuoksi.
Isisin Libyan haara ilmoitti tammikuussa siepanneensa 21 kristittyä. Egyptin ulkoministeriö vahvisti uutistoimisto AFP:lle 20 egyptiläisen sieppaukset Libyassa kahdessa eri tilanteessa.
Video julkaistiin Isisin käyttämällä Twitter-tilillä.
Se kts:n lössi on vauhdissa
1
60
Vastaukset
Ja on nopea teloittamaan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015021519202658_ul.shtml
Tuo isis julkisti äärimmäisen tappovideon: Viisi minuuttia, 21 teloitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
