Painajaisia

nimimerkki2

Olen kahden kuukauden aikana nähnyt ainakin 8 painajaista. Muistan hämärästi kaikki jotenkin, mutta kerron nyt kolme viimmeistä.

1 uni

Olin uimahallissa ja ulkona oli kolme sota-autoa. Ihmisiä oli paljon paniikissa kolmessa rakennuksessa. Kukaan ei saanut poistua tai henki lähti. Rakennuksia pommitettiin ja ennen pitkään rakennus jossa oli, hajosin. Uneen liittyi yksi parhaista ystävistäni. Samalla yksi pommeista tuli rakennukseen. Joku mies otti sen käteen ja heitti meitä kohti. Pommi ei vielä ollut räjähtänyt mutta kun pommi lensi ystäväni viereen. Se räjähti. Otin hänen kädestään kiinni yrityksessä vetää hänet turvaan, mutta epäonnistuin ja käteni lipesi otteesta. Lensin itse ainoastaan turvaan. Silloin näin että ysystävälläni oli luodin jälkiä kehossa. (Tämän enempää en muista)

2 uni

Olin jalkapallokentällä (pelaan yleensä jalkapalloa kavereiden kanssa) kahden kaverini kanssa ja minulla oli Ase. (Ase oli AK-102) kävelin toisen kaverini luo ja otin häntä kurkusta kiinnu ja ammuin kolme kertaa häntä. Toinen ystävistäni katsoi vieressä ja sanoi sanoi: "Et uskalla", mutta olin itse eri mieltä. Odotin hetken ja ammuin toisenkin ystäväni. En tuntenut ollenkaa surua vaikka ystöväni. Hetken kuluttua kuulin poliisi autojen ääniäbja lähdin karkuun.

..........

Myöhemmin paras kaverini tuli valkoisella hevosella ratsastaen hakemaan minua luolasta joka oli aidattu piikkilangalla. Luola oli metsässä, ja jotenkin siellä tuntui pimeältä. En muista tuliko kaveri kunnolla luokseni vai mitä tapahtui.

3 uni

Olin tutussa kerrostalossa kellarikerroksessa. (Olin ollut kellarissa yksin Joskus) Kellari oli yksi pimeä käytävä jossa oli olia joka puolella. Kuulin pelotta pikku tytön laulua, tunnistin laulun mutta en ollut kuunnellut sitä ikuisuuteen. (Laulussa lauletaan vaan "La la la la" pelottavalla äänensävyllä) Kuulin pimeästä käytävästä askelia ja pienen valon kohdalla huomasin pikkutytön kävelevän katse maassa minua kohti. Hitain askelin. Tytöllä oli punainen mekko ja tummat hiukset. Hän oli karmiva.

Tässä kolme viimmeistä untani. 3 uni on viimmeisin uni.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_voi_olla_totta

      En osaa nyt neuvoa sinua mitenkään, mutta tämä on todella outoa!! Minä näin jonakin yönä sellaista unta että olin jossain vanhassa isossa talossa ja sitten näin ulkopuolella metsässä kävelevän mustan hevosen, jonka jokainen askel oli korkea. Ja sen hevosen selässä istui joku nuori tyttö, jolla oli pelottavan valkoinen iho, tummat hiukset ja punainen mekko! Ratsukko tuli sisään taloon ja uni loppui. Voisiko joku auttaa minuakin??

    • Jos kaikki nämä unet ja viisi muuta ahdistavaa on nähty kuukauden sisään, voimme ajatella, että elämässäsi on tällä hetkellä erityisen stressaava ajanjakso. Ihminen ei yleensä ahdistu tyhjästä.

      Tietyissä tapauksisa ahdistus voi selittyä sairaudeksi luokiteltujen aivotapahtumien seurauksena, mutten usko tässä tapauksessa olevan kyse mistään sellaisesta.

      Ensimmäisessä unessa koit, että kaikki rakenteet ovat sortumaisillaan ympäriltäsi ja koit selkeätä pelkoa ja uhkaa.

      Seuraavassa unessa katkaisit suhteesi ystäviisi varsin peruuttamattomalla tavalla. Et kokenut surua heidän poismenonsa johdosta, koska aiheutit sen itse.

      Kolmas uni on kuvastaa silkkaa pelkoa. Mainitsit lapsuuden tapahtuman, että olit jäänyt yksin kellariin. Voimmeko siis olettaa, että yksin jäämisen ajatus ahdistaa?

      Kenties olet vaihtamassa koulua taikka työpaikkaa, elämänmuutos vaikuttaisi ajatuksissa olevan läsnä. Sanomattakin on selvää, että muutos pelottaa. Mikään ei ole sen jälkeen niinkuin ennen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe