Onko sama?

kittilänmies

Onko sama firma Rovaniemen metallinkierrätys ja Lapin Metallikierrätys... Ainakin omistajan mukaan oli kun soitin..olis noin 1300kg kuparia ja sähköjohtoa noin 2600kg

27

6048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkjkhkj

Ainakaan yritysrekisterin mukaan Rovaniemen metallinkierrätystä ei ole olemassakaan. Varohan ettei jää rahat saamatta!

• kittilänmies

Kiitos varoituksesta. Näytää olevan joku Hemmi ... onko romani?

• kjhkjkjh

Sehän olisi rasismia sellaista väittää, mutta sanotaan jotta heidän autonmyynti-ilmoituksessa Huutokaupat.com sivustolla näkyy taustalla kovin monta hevoskärryä... Mahtaiskohan Lapin metallikierrätyksen väkeä kiinnostaa, jotta herrat mainostaa olevansa sama firma..

• Anonyymi
        kittilänmies kirjoitti:

Kiitos varoituksesta. Näytää olevan joku Hemmi ... onko romani?

🤔🤐😀😁😂🤣

• OlettekoSelvinpäin

Hyvinhän ne olivat Hemmin hevoset raveissa pärjänneet. Ja autojakin on puoli tusinaa myynnissä, tehkäähän hyviä kauppoja ja myykää romua Hemmille.

• 665xxx

http://mitavittua.fi/2015/02/manne-vuokralainen-teki-jarjetonta-tuhoa-asunnossa-video/

• romuukkoroissa

Siis ei vittu voi olla tosi........

• Penkko

Ei missään tapauksessa sama firma. Lapin Metallinkierrätyksen omistaa Pyhäjärven Jarmo ja Juhani ja tuo toinen "yritys" on Rovaniemeläisten Romanien.

• Roopx

Niillä on varmaan vuusio näillä Pyhäjärven pojilla ja Linkrenin pojilla.
        Ei löytyny juorukalenterista ennenvanhaankaaan nuita jälkimmäisiä.

• RikuAll
    • torbens

Kaks kpl mustalaista tekevät kauppaa huutokaupat sivuilla , ei todellakaan löydy tuommoista firmaa mistään rekisteristä , toiset mannet ostaa autoja ja nämä kaks herraa myyvät toisten toimeksiantona , näin kierretään rehellisesti veroja , kätevää eikö totta , joku lingren kaika myös mukana ja muutama muu smugu

• rfkouvbklifh

Mitähän jauhoja sielä myyään?mistä mokoma tieto

• NarkAri

Ei ne siellä tiskillä sitä myy. Muutenkin alempi porras hoitaa jakelun

• romuaromua

Keräysfirman pitäisi olla tarkkana,kenen maalta romua hakee! Ettei tule pollariasiaa. Mulla on sellainen naapuri, joka on jo yhden kerran on nostattanut romua minun maalta. Pysyköön kukin isäntä tontillaan.

• pullopalkallako

Voiko siihen Lapin metallikierrätykseenkään luottaa? Entisaikoihin oli romufirmoissa paljon pimeitä työntekijöitä, miten lienee nykyisin?

• Anonyymi

Joo no ihan rehelliseltä perhe yritykseltähän tuo nyt vaikuttaa

• Anonyymi

Sanotaan hämäriä työntekijöitä,....myy vaan velaksi.

• Anonyymi

Lapland Welcome Rovaniemi is a local cheater and criminal company, google knows more of it.

Take care of your money and stay away of this company!

• Anonyymi

hemmi tekee rehellistä kauppaa

• Anonyymi

Siirtyneet korona " kauppaan" soittelevat vanhuksille kysellen osoitteita ja rahavaroja.

• Anonyymi

Olisko vuosi pari sitten soitti joku helmi vai olisko ollu Heli. Ja pyysi tilitietoja ja kysyn että miksi tarvit niin tämä tyttönen huusi että haluatko sie vitun idiootti rahaat vai otanko itselle nämä. Että jäi vähän huono maku. No viikon päästä sieltä soitti itse johtaja ja oli eri ääni kellossa. Kyllä Jamppa osaa hommaan. Mutta jäin miettimään että minkälaista porukkaa siellä on töissä jos asiakkaalle näin puhuu. Vien etelään romut nykyään suoraa.

• Anonyymi

siellähän os se paikallinen hullo jonttee .. lasten raiskaja idioottipelle.. luulee pärjäävänsä hynysen mikallee.. sosiaalipummi oott sannoo mika..yhen käen poika oot..

• Anonyymi

Joku nainen nimeltä ”Janina ” soittelee ja kyselee pankki tietoja kuulema saa romut maksettu. Kiroilee ja puhuu rumasti puhelun aikana. Ei taida johto porras tietä mitä työntekijä tekee. 4 kertaa soitti ja kiroili ja puhu epä selvästi….. huonoa palvelua sanon mie

• Anonyymi

Joo olen kokenut itse saman…..ei viestillä kysytä tilitietoja!!! Totta tuo Janina on joku huijari. Eipä se koskaan mitää rahaa edes laittanut… vien romut etelään nykyään suoraan

• Anonyymi

Kulla on hujareita,alvit pitta maksatata ja verotusilmotustus toimittaa

• Anonyymi

Romaninerot taas tapetilla..Pankaa ne polvilleen.

• Anonyymi

Verot pitta toimitta alvilit lasketa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6414
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3312
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2656
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2258
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1801
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1560
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1442
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1408
    Aihe