Onko sama firma Rovaniemen metallinkierrätys ja Lapin Metallikierrätys... Ainakin omistajan mukaan oli kun soitin..olis noin 1300kg kuparia ja sähköjohtoa noin 2600kg
Onko sama?
27
6048
Vastaukset
- hjkjkhkj
Ainakaan yritysrekisterin mukaan Rovaniemen metallinkierrätystä ei ole olemassakaan. Varohan ettei jää rahat saamatta!
- kittilänmies
Kiitos varoituksesta. Näytää olevan joku Hemmi ... onko romani?
- kjhkjkjh
Sehän olisi rasismia sellaista väittää, mutta sanotaan jotta heidän autonmyynti-ilmoituksessa Huutokaupat.com sivustolla näkyy taustalla kovin monta hevoskärryä... Mahtaiskohan Lapin metallikierrätyksen väkeä kiinnostaa, jotta herrat mainostaa olevansa sama firma..
- Anonyymi
kittilänmies kirjoitti:
Kiitos varoituksesta. Näytää olevan joku Hemmi ... onko romani?
🤔🤐😀😁😂🤣
- OlettekoSelvinpäin
Hyvinhän ne olivat Hemmin hevoset raveissa pärjänneet. Ja autojakin on puoli tusinaa myynnissä, tehkäähän hyviä kauppoja ja myykää romua Hemmille.
- romuukkoroissa
Siis ei vittu voi olla tosi........
- Penkko
Ei missään tapauksessa sama firma. Lapin Metallinkierrätyksen omistaa Pyhäjärven Jarmo ja Juhani ja tuo toinen "yritys" on Rovaniemeläisten Romanien.
- Roopx
Niillä on varmaan vuusio näillä Pyhäjärven pojilla ja Linkrenin pojilla.
Ei löytyny juorukalenterista ennenvanhaankaaan nuita jälkimmäisiä.
- RikuAll
Entinen Lingren, muutti nimensä ... yhteystiedot täällä myyjänä:
https://huutokaupat.com/fi/v/145402 - torbens
Kaks kpl mustalaista tekevät kauppaa huutokaupat sivuilla , ei todellakaan löydy tuommoista firmaa mistään rekisteristä , toiset mannet ostaa autoja ja nämä kaks herraa myyvät toisten toimeksiantona , näin kierretään rehellisesti veroja , kätevää eikö totta , joku lingren kaika myös mukana ja muutama muu smugu
- rfkouvbklifh
Mitähän jauhoja sielä myyään?mistä mokoma tieto
- NarkAri
Ei ne siellä tiskillä sitä myy. Muutenkin alempi porras hoitaa jakelun
- romuaromua
Keräysfirman pitäisi olla tarkkana,kenen maalta romua hakee! Ettei tule pollariasiaa. Mulla on sellainen naapuri, joka on jo yhden kerran on nostattanut romua minun maalta. Pysyköön kukin isäntä tontillaan.
- pullopalkallako
Voiko siihen Lapin metallikierrätykseenkään luottaa? Entisaikoihin oli romufirmoissa paljon pimeitä työntekijöitä, miten lienee nykyisin?
- Anonyymi
Joo no ihan rehelliseltä perhe yritykseltähän tuo nyt vaikuttaa
- Anonyymi
Sanotaan hämäriä työntekijöitä,....myy vaan velaksi.
- Anonyymi
Lapland Welcome Rovaniemi is a local cheater and criminal company, google knows more of it.
Take care of your money and stay away of this company! - Anonyymi
hemmi tekee rehellistä kauppaa
- Anonyymi
Siirtyneet korona " kauppaan" soittelevat vanhuksille kysellen osoitteita ja rahavaroja.
- Anonyymi
Olisko vuosi pari sitten soitti joku helmi vai olisko ollu Heli. Ja pyysi tilitietoja ja kysyn että miksi tarvit niin tämä tyttönen huusi että haluatko sie vitun idiootti rahaat vai otanko itselle nämä. Että jäi vähän huono maku. No viikon päästä sieltä soitti itse johtaja ja oli eri ääni kellossa. Kyllä Jamppa osaa hommaan. Mutta jäin miettimään että minkälaista porukkaa siellä on töissä jos asiakkaalle näin puhuu. Vien etelään romut nykyään suoraa.
- Anonyymi
siellähän os se paikallinen hullo jonttee .. lasten raiskaja idioottipelle.. luulee pärjäävänsä hynysen mikallee.. sosiaalipummi oott sannoo mika..yhen käen poika oot..
- Anonyymi
Joku nainen nimeltä ”Janina ” soittelee ja kyselee pankki tietoja kuulema saa romut maksettu. Kiroilee ja puhuu rumasti puhelun aikana. Ei taida johto porras tietä mitä työntekijä tekee. 4 kertaa soitti ja kiroili ja puhu epä selvästi….. huonoa palvelua sanon mie
- Anonyymi
Joo olen kokenut itse saman…..ei viestillä kysytä tilitietoja!!! Totta tuo Janina on joku huijari. Eipä se koskaan mitää rahaa edes laittanut… vien romut etelään nykyään suoraan
- Anonyymi
Kulla on hujareita,alvit pitta maksatata ja verotusilmotustus toimittaa
- Anonyymi
Romaninerot taas tapetilla..Pankaa ne polvilleen.
- Anonyymi
Verot pitta toimitta alvilit lasketa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408