Olen tavannut virolaisen miehen, joka vaikuttaa olevan liiankin hyvä ollakseen totta. Hän on erittäin huomaavainen, kiltti ja työskentelee Suomessa. Pääasiallisesti asuu kuitenkin Virossa ja tekee töitä Suomessa pätkissä. Nyt hän haluaa muuttaa paikkakunnalleni pysyvästi ja etsiä täältä töitä. Olen kuullut paljon juttuja siitä miten ulkomaalaiset miehet käyttävät suomalaisia naisia saadakseen esimerkiksi kansalaisuuden? Miten on vironkansalaisten kanssa? Pystyisibätkö edes käytännössä hyötymään tuolla tavalla, että saisivat olla pysyvästi Suomessa? Eikö EU-alueella liikkuminen ole nykyään aika vapaata?
Nyt apua kaipailisin :D
Virolainen mies
5
<50
Vastaukset
- RaakaWatson
Virolainen ei tarvitse Suomen kansalaisuutta.
- beenthereseveral
virolaiset ja venäläiset on kaikki rikollisia tavalla tai toisella. Oli kyseessä mies tai nainen
- oletkyllätyhmyri
wt-alaluokka, jota ap edustaa, ei sitten koskaan lakkaa naurattamasta..
- keksitrolliparempaa
Viro on EU-maa.
- eumaa
Ei virolaiset tee suomen kansalaisuudella mitään. Virolaisia asuu ihan tolkuttomasti Suomessa ja jos haluavat muttaa suomeen se ei ole ongelma heille. Jos mie on jo tehnyt töitä Someen ja maksanut veroja tänne hänellä on jo kaikki tarvittavat valttikortit suomeen. ei tee sinulla mitään. Olen tavannut kahdenlaisia Virolaisia. Niitä ei niin kivoja, päihteitä menee samaan tahtiin kun Suomalaisilla. Ja sitten niitä tavallisia kivoja pulliaisia :D
Virolaiset ovat ylpeitä Virolaisuudestaan ja yleensä pitävät jonkinmoisia kytköksiä sinne.
Virossa suhtaudutaan kahden suuntaisesti suomeen tuleviin virolaisiin. jotku halveksuu ja joidenkin mielestä ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756