Apua, työpaikalleni tuli juntti

b0bi

Siellä se nyt kiroaa farkkutakki päällä remonttiongelmiaan ja kertoo ryyppytarinoitaan, joka toisen sanan ollessa vittu, jumalauta tai helvetti. Mä en kestä :(

6

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1201

sitähän se on miehen, siis perus-, elämä....joku pusakka päällä ja hoetaan vttu-stana-prkle kokoajan.Muut sanat lähes mahdottomia oppia.

• kurwa

Opin juuri uuden sanan. Se on "kurwa". Sitä kuulee nykyään yhä useammin puolalaisten korvattua kotimaiset duunarit.

• herkkujenherkku

Ai onks viheraho saanu töitä :D

• nimimerkkinimimerkki

Tämä on (aikuis)koulutusmaailmasta, mutta meillä on luokalla useampi ap:n kuvailema, mutta nainen!

Ns. "kouluavustajana" on mies, joka yrittää latistaa meidän motivaatiota keinoilla millä hyvänsä. Kun mennään työtilaan, hän sanoo "tervetuloa helvettiin!", opettajamme ei tietenkään ole juuri sillä hetkellä kuuntelemassa. Hokee vähän väliä että meidän elämämme menee pilalle kun kouluttaudumme juuri tälle alalle ym. Sitten on muutenkin kamalan lapsen tasolle jäänyt, vaikka ikäkin herralla on varmasti 30-40 välillä. Siis ihan uskomatonta, varmaan negatiivisin ihminen mihin olen koskaan törmännyt! Tekee mieli valittaa ylemmälle taholle....

• 30veejätkäle

Ihme valittajia ootte. Painukaa sohvan pohjalle jos ette kestä erilaisia ihmisiä koulussa/töissä.Minua tuollaiset tyypit vaan hymyilyttää=ei aiheuta toimenpiteitä.

• cgjcghhc

No kiva. Ehkä yhteistä jutun aihetta on vähän vaikee löytää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe