Siellä se nyt kiroaa farkkutakki päällä remonttiongelmiaan ja kertoo ryyppytarinoitaan, joka toisen sanan ollessa vittu, jumalauta tai helvetti. Mä en kestä :(
Apua, työpaikalleni tuli juntti
6
133
Vastaukset
- 1201
sitähän se on miehen, siis perus-, elämä....joku pusakka päällä ja hoetaan vttu-stana-prkle kokoajan.Muut sanat lähes mahdottomia oppia.
- kurwa
Opin juuri uuden sanan. Se on "kurwa". Sitä kuulee nykyään yhä useammin puolalaisten korvattua kotimaiset duunarit.
- herkkujenherkku
Ai onks viheraho saanu töitä :D
- nimimerkkinimimerkki
Tämä on (aikuis)koulutusmaailmasta, mutta meillä on luokalla useampi ap:n kuvailema, mutta nainen!
Ns. "kouluavustajana" on mies, joka yrittää latistaa meidän motivaatiota keinoilla millä hyvänsä. Kun mennään työtilaan, hän sanoo "tervetuloa helvettiin!", opettajamme ei tietenkään ole juuri sillä hetkellä kuuntelemassa. Hokee vähän väliä että meidän elämämme menee pilalle kun kouluttaudumme juuri tälle alalle ym. Sitten on muutenkin kamalan lapsen tasolle jäänyt, vaikka ikäkin herralla on varmasti 30-40 välillä. Siis ihan uskomatonta, varmaan negatiivisin ihminen mihin olen koskaan törmännyt! Tekee mieli valittaa ylemmälle taholle.... - 30veejätkäle
Ihme valittajia ootte. Painukaa sohvan pohjalle jos ette kestä erilaisia ihmisiä koulussa/töissä.Minua tuollaiset tyypit vaan hymyilyttää=ei aiheuta toimenpiteitä.
- cgjcghhc
No kiva. Ehkä yhteistä jutun aihetta on vähän vaikee löytää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100