Moikka! Oon 16v poika Mikkelistä ja mulla on hirvee ongelma mun kulmakarvojen kanssa: olen ajellut partahöylällä mun kulmakarvat mustuaisen kohdalle asti. Ja ne näyttää ihan hirveiltä! Mitä tekisin? Ootanko että ne kasvaa ja nypin sitte? Helppiä pliis.
APUAA!!!!!!
4
178
Vastaukset
- niinuskanessukka
Taitaa olla et parempi oottaa että kasvaa ellet sitten haluu parannella niitä kulma kynällä mut koska oot mies en suosittele meikkiä. Kulmakrvoja ei koskaan kannattas höylätä . Ite oon tehny saman mokan ja sen jälkwen saanu nyppiä niitä höyläämisen takua kasvaneita pois. Myös nyppimisen kanssa oo tarkka ettet ota liikaa kaikki nyåityt ei kadva takas tai ainakin harvenee... myös sen mokan oon tehny :D vetäsin nuorempana vahingos melkeen koko vasemmat kulmakarvat veks ja tänäkään päivänä ei oo tullu ku osa takas mut ite parannan sitä kulmakynällä.
- Ei_toimi
Kun toimisikin noin! Minulla on vääränmuotoiset kulmakarvat ja olen nyppinyt niitä kauan, mutta kasvu ei ole loppunut ja nyppimistä on jatkettava kuten ennenkin.
- Entinenkarvapallo
Poista karvat pysyvästi valoimpulssihoidolla. On hiukan kallista ja pitää muutama kerta uusia muutaman viikon välein, mutta pääset ongelmasta eroon. Kun kyseessä on niinkin näkyvä alue kuin kulmat, sinun kannattaa kääntyä kosmetologin puoleen joka osaa muotoilla kulmat hienosti. Sitä en tiedä onko hoito saatavilla Mikkelissä. Googlaa IPL karvanpoisto tai Powerlite karvanpoisto. Valoimpulssihoito voi olla toimiva hakusana myös.
- Huono_hoitotapa
Aloittajahan poikana kaipaa pikemminkin karvojen kasvua takaisin.
Yleensä kulmakarvojen muotoiluun ei käytetä laseria tai IPL:ää (jälkimmäinen heikkotehoisempi) koska poistettava alue on liian pieni ja edellyttää tarkkarajaisuutta. Jos haluaa muotoilla pysyvästi kulmansa ja poistaa kokonaan vääriin paikkoihin kasvavat karvat, ne voidaan poistaa yksitellen neulaepilaatiolla. Noin pienen alueen käsittely käy nopeasti, jolloin lyhyinkin aika riittää eikä siis tule kalliiksi yhdeltä hoitokerralta (yleensä joutuu toistamaan monta kertaa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256