Hei!
Meillä on porukka facebookissa jossa tsekkaillaan painoa ja jaetaan kokemuksia,mutta yksikään heistä ei asu Jyväskylässä :/
Elikkäs itse painan ~130kg ja olen 175cm pitkä ja täytän tänä vuonna 20v.
Olisiko siis Jyväskylän alueella kiinnostuneita kavereita jonka/joiden kanssa voisi käydä esim.lenkeillä/salilla? :)
Paremmin saa yhteyden Facebookin kautta: Heli Ijäs
Jyväskylästä laihdutuskaveria?
heliij_
3
82
Vastaukset
- Jiipura
Mulla ei ole facea, mutta voisin olla kiinnostunut. Asutko missä päin jyväskylää? Itse 28 ja keskustan alueella oleskelen. Lenkki ja saliseura olis oikeesti tosi mukava!
- heliij_
Hei! Asun lähellä Seppälää,koulussa Kyllönmäellä ja lisäksi palokassa töissä :D eli jokaisessa paikassa onnistuu kyllä lenkkeily ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173613Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313139Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1362693En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152213Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142102Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2032060- 361995
- 1201850
- 291841
- 351824