Nyt olisi paikallaan sulkea Ylläksen rinteet.Näitä onnettomuuksia on osattu odottaa jo pitkään rinteiden huonon hoidon vuoksi.Rinteiden hoidosta ei voi etsiä säästöjä laskettelijoiden turvallisuuden uhalla.
Ylläksen rinteet kiinni
12
174
Vastaukset
- Kausikorttilainen
Kyllä on turha syyttää rinteiden kunnossapitoa. Rinteet ovat olleet aivan ensiluokkaisessa kunnossa kun olen siellä lautaillut tänäkin vuonna.
Onnettomuudet johtunevat aivan muusta. - Mauriizio
Ei muutako mene leville laskemhaan... Kittilässähän kaikki on parempaa!?!
- Levionykkönen
Meidän perhe laskettelee nykyään vain Levillä vaikka matkaa tulee enemmän.Rinteet huomattavasti paremmassa kunnossa.Tiedän monia muitakin perheitä Kolarista jotka kulkevat Levillä laskemassa juuri parempien rinteiden takia.Muutenkin Levi huomattavasti tasokkaampi paikka.
- maltte
no ainaki tasasempi paikka,tasosta voihan olla montaa mieltä
- 8888
No se ei ole vissihin mikähän pakko sitte ängätä sinne,oottamaan että jotki sattuu ku sen etukätehen näyt tietävän?
Onhan nuita mäkiä,etelässäkin.... - K22
Tulkaa Pelloon Ritavaaralle laskettelemaan, siellä on pienet mäet, on turvallista.
- laskettelijat1
rinteet kunnossa ja hyvät, vaan malttia lasketteluun!!!!
- Roista
Erikoinen kannanotto tuo alkuperäinen. Käyn molemmissa keskuksissa laskemassa ja rinteet hoidettu molemmissa erittäin hyvin. Maan parhaat.
- pysyPaarissas
akkunat pittää pittää kiine, muuto hulhut hyphää ulo
- ylläson1
Levi on nyppylä Ylläkseen verrattuna. Lapset ja nössöt menkhöön levile
- Anonyymi
korona horona
nyt on kiinne ja pysyy, vielä pitkään- Anonyymi
Kyllä tuo Suvi nuo sulukhenna aiemminkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10812
- 68801
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50695